Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Effekten er minimal, men fremdeles større enn om du ikke hadde trent. Dessuten er det et poeng å ikke skippe for mange treninger, viktig å opprettholde en flyt på treningene.

7161827[/snapback]

Det er snakk om å ha 5 istedetfor 6 treninger denne uken, så prosentdelen blir ikke så veldig stor, ihvertfall ikke med tanke på at jeg har hatt et snitt på over godt 5 etter sommeren.

7161955[/snapback]

Da slapper du av. Kroppen trenger energi og hvile for å kunne tømme kroppen for giftstoffer etter fyllekulen.

7162650[/snapback]

Følte meg bare bedre og bedre, så jeg gikk allikevel. Ble faktisk en konge pace-trening der jeg svømte akkurat så fort som jeg skulle.

 

Hva er egentlig bronkitt?
Hals- og lungeinfeksjon. Medfører masse tørrhoste, slimproduksjon og smerte i hals og lunger. Kan gjøre vondt å puste.

Kjipe saker.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Hei, er 15 år å vil begynne å trene. Jeg er ca 186 høy, så jeg er ikke liten akkurat,hehe!

Men er det bra å trene så tidlig? Har ikke så mye muskler som dere skjønner;)

Noe tips?

7193528[/snapback]

Så høy som du er så gjør det ingen ting :) Trene er bra for kroppen, er selv 15(91) og 184 høy og trener på studio.

 

Hvis du begynner på studio kan det hende de ikke slipper deg inn hvis du er født i 91, men er bare å prøve og prøve og til slutt slipper noen deg inn. Var heldig og klarte det på 1 forsøk :) Men går jo også med hjemmetrening.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Okey, Men må jeg på treningstudio? Jeg kan ikke begynne litt hjemme? Har noen vekter, men ække sikker på hvor mange kg de er på.

Åsså går det vel ann å ta noen armbøyninger og situps?

7193572[/snapback]

Du får en del ut av å trene situps, armhevinger, manualer men tror det ikke holder i lengen. Er vel lurt å gjøre som jeg gjorde å trene hjemme først med manualer, situps, pushups osv for å bli vandt til å trene enkle øvelser. Kan bli litt stor skritt å gå rett over til studio.

Lenke til kommentar
Okey, skjønner. Men trur jeg venter til jeg blir 16 med å gå i studio, så tar jeg litt hjemme trening først. Men skjønte ikke det med volum? Blir ikke armen større, breiere lissom?

7193683[/snapback]

Hjemme har du mindre tilgang til tyngre vekter og derfor vil volumet bli mindre enn det hadde med vekter. Hjemme ville jeg satset på mange rep og utholdenhet som f.eks sykkling.

 

Og ja er smart av deg å vente til du blir 16 :)

Lenke til kommentar
Okey, skjønner. Men trur jeg venter til jeg blir 16 med å gå i studio, så tar jeg litt hjemme trening først. Men skjønte ikke det med volum? Blir ikke armen større, breiere lissom?

7193683[/snapback]

Hjemme har du mindre tilgang til tyngre vekter og derfor vil volumet bli mindre enn det hadde med vekter. Hjemme ville jeg satset på mange rep og utholdenhet som f.eks sykkling.

 

Og ja er smart av deg å vente til du blir 16 :)

7193766[/snapback]

Jepp:) Så kan jeg ta sånne vanlige som situps å pushups å de der=) Så blir det studio seinere

Lenke til kommentar
Benkpress:

 

Målet er og greie 45x40.

7194055[/snapback]

Hvorfor?

7194140[/snapback]

 

For og greie 2x sekser kravet på skolen :wee:

 

Det har seg sånn at jeg er vanvittig dårlig til og springe (2/3). Så en plass må jeg imponere.

7194157[/snapback]

 

Du skal altså løfte 40 Kg 45 ganger? Sprøtt! Synes kanskje det var i overkant ekstremt! :p

Håper du greier det!

 

Hvilken linje og klassetrinn?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Du skal altså løfte 40 Kg 45 ganger? Sprøtt! Synes kanskje det var i overkant ekstremt! :p

Håper du greier det!

7194202[/snapback]

 

45kg 40 ganger. I know i can do it.

 

Men hvordan bør jeg trene meg opp for dette? har ca 2 måneder. Bare løfte 45 kg så mange ganger jeg greier 2 ganger i uka?

 

Edit: Går Elektro VG1. Sekser kravet er 45kg 20 ganger.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Du skal altså løfte 40 Kg 45 ganger? Sprøtt! Synes kanskje det var i overkant ekstremt! :p

Håper du greier det!

7194202[/snapback]

 

45kg 40 ganger. I know i can do it.

 

Men hvordan bør jeg trene meg opp for dette? har ca 2 måneder. Bare løfte 45 kg så mange ganger jeg greier 2 ganger i uka?

7194222[/snapback]

 

Hvis du allerede greier å løfte 40 kg er det jo bare å løfte maks repetisjoner første trening. Hvis vi later som at du greier 25 repetisjoner, så er det ok.

 

Hver uke eller trening, kommer vel ann på hvor fort du restituerer deg, bør du prøve å øke med 1-3 + repetisjoner. Det går etterhvert mer på psyken enn på musklene, tror jeg :)

 

Hvis sekserkravet er 20 reps er det jo selvsagt ikke noe stort problem for deg ;)

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...