Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller virker det ganske mye å innta 6 kapsler Krea-Bolic på en gang?

Samma hva de kaller det så se på det som kreatin.

Mer en 5g behøver du ikke ta.

Kjøp det om det er billigere, men noe bedre er det garantert ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller virker det ganske mye å innta 6 kapsler Krea-Bolic på en gang?

Hvis jeg hadde solgt kosttilskudd, ville jeg også ha ønsket at kundene mine proppet i seg mest mulig på kortest mulig tid, slik at de ofte kommer tilbake og legger igjen pengene sine. Så ja, 6 kapsler høres mye ut.

Lenke til kommentar

Da holder det kanskje med 1-3 kapsler pr porsjon da. Er det noen her som har prøvd det? Etter å ha googlet det, ser det ut som om treningsfolk fra andre norske forumer har prøvd det.

Samma hva de kaller det så se på det som kreatin.

Mer en 5g behøver du ikke ta.

Kjøp det om det er billigere, men noe bedre er det garantert ikke.

Fikk det nesten "gratis". Bare en sekk med Mutant Mass koster 799,-, mens Mutant Mass + Krea-Bolic kostet 699,-. Det var nok derfor jeg kjøpte det.

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg har et lite spørsmål som kanskje noen her kan svare på!

Jeg skal begynne å trene (i all hovedsak styrke) for å få litt mer muskler og bli litt mer definert, men jeg lurer på om jeg bør kjøre masse kardio først for å få ned fettprosenten min?

Jeg er ikke feit eller noe slikt, det er bare at jeg har ikke noe særlig med muskler, det er mest fett. Det har spesielt lagt seg en del på magen da.

Bør jeg trene utholdenhet (intervall) først, eller vil fett prosenten gå ned av seg selv når jeg begynner å trene benk, knebøy, nedtrekk, manualer osv?

Lenke til kommentar

La om litt på treningsdagene mine, tar nå skuldre sammen med rygg, og har en hel dag bare for bryst, spørsmålet mitt til dere, er om det er nok øvelser.

exercises-chest.gif

vs

exercises-back-traps.gif

Hvilken muskelgruppe tror du har behov for flest øvelser? Vil anbefale absolutt alle å dra mer enn de dytter, uansett hva formålet med programmet er. Dårlig holdning og forroverroterte skuldre er ikke estetisk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er da så stolt av deg, at vettu! Har tent et lys og sprettet en kopp te for deg! :fun:

Snart kan jeg ta deg under mine vinger, være en mentor, lære deg. lede deg, wax on og wax off.

tumblr_lt5712VP4q1qh8be1.jpg

:love: Privattimer med Patrick. Det varer vel i kanskje ett minutt, så forsvinner du rundt neste sving!

Lenke til kommentar

Å fy faen.

Jeg fant igjen den ene shakeren min nå. Etter en og en halv uke. Med rester fra forrige shake. Da jeg åpnet den smalt den verste stanken jeg noen sinne har luktet meg i trynet som en gassgranat. Words cannot describe. Eimen ligger igjen i rommet mitt fremdeles, som en rotten tåke av død. God natt.. :/

• Liker 5
Lenke til kommentar

Fyr på med styrketrening du, du sløser verdifull løftetid om du trener utholdenhet først.

Okei :)

Jeg har alltid trodd at kondisjonstrening er så og si det eneste som fjerner fettet / strammer opp kroppen.

Ser liksom ikke for meg at jeg mister fett når jeg tar benk, knebøy, manualer osv.

Men jeg skal bare holde meg til styrketrening til å begynne med :)

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Okei :)

Jeg har alltid trodd at kondisjonstrening er så og si det eneste som fjerner fettet / strammer opp kroppen.

Ser liksom ikke for meg at jeg mister fett når jeg tar benk, knebøy, manualer osv.

Men jeg skal bare holde meg til styrketrening til å begynne med :)

Takk for hjelpen!

Nå må du ikke legge ord i munnen på Anews, han har ikke sagt at du kommer til å bli slankere av å trene styrke.. Men å bli tynn først, og så prøve å bli større etterpå er mye mindre effektivt enn å kjøre på med mat og styrketrening nå, og heller ta bort fettet når du har fått deg noen muskler å fremheve.

Lenke til kommentar

Å fy faen.

Jeg fant igjen den ene shakeren min nå. Etter en og en halv uke. Med rester fra forrige shake. Da jeg åpnet den smalt den verste stanken jeg noen sinne har luktet meg i trynet som en gassgranat. Words cannot describe. Eimen ligger igjen i rommet mitt fremdeles, som en rotten tåke av død. God natt.. :/

1: Vask grundig i varmt vann.

2: Ha i fryseren 30min-1time

3: Vask på nytt, skyll.

Voila: flunkende fin og ren shaker klar for bruk.

Lenke til kommentar

Nå må du ikke legge ord i munnen på Anews, han har ikke sagt at du kommer til å bli slankere av å trene styrke.. Men å bli tynn først, og så prøve å bli større etterpå er mye mindre effektivt enn å kjøre på med mat og styrketrening nå, og heller ta bort fettet når du har fått deg noen muskler å fremheve.

Går det ikke an å gå ned i fettprosent samtidig som jeg trener styrke da?

Virker som om det blir så mye fram og tilbake hvis jeg skal trene styrke en stund først, for så å prøve å gå ned i vekt etter at jeg har blitt sterkere / fått mer muskler.

Det er ikke så utrolig mye fett som skal vekk altså, jeg veier vel 73-76kg og er 1.76 høy.

Lenke til kommentar

exercises-chest.gif

vs

exercises-back-traps.gif

Hvilken muskelgruppe tror du har behov for flest øvelser? Vil anbefale absolutt alle å dra mer enn de dytter, uansett hva formålet med programmet er. Dårlig holdning og forroverroterte skuldre er ikke estetisk :)

Har 5 øvelser på rygg

3 på skuldre

3 på biceps

3 på triceps

4 på bein/legger

6 på bryst

Vet ikke, altså de flyersene jeg tar, er jo basicly samme øvelsene. Bare forskjellig posisjoner, for å ta mer på undersiden av brystet. Kjører ikke bare bryst, har lik prioritering på alt. bare merket at jeg fikk veldig godt utbytte av treningen i dag, ble sliten ja, men poenget er jo at jeg ikke skal ha krefter igjen etter en treningsøkt.

Samtidig har du jo mange basis øvelser som trener hele kroppen, som markløft, tildels benk og knebøy også.

Aldri skjønt det der, stoppe før man er sliten opplegget.

Lenke til kommentar

Hvordan ser dette treningsprogrammet ut?

Planen er å kjøre bein og biceps en dag, og bryst,rygg,skuldre og triceps den andre dagen. 4 ganger i uken.

Er det en grei fordeling, eller ville dere gjort det annerledes? Øvelsene er disse:

Dag 1

Knebøy 4x8

Markløft 2x8

Barbell curls 4x8

Concentration curls 2x8

Dag 2

Benkpress 4x8

Skråbenk m/manualer 2x8

Overheadpress 4x8

Sidehev 2x8

Nedtrekk 4x8

Barbell Rows 2x8

Skullcrushers 4x8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...