Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Farlig er det ikke men sløsing med pesetas er det. Vanlig kreatin monohydrat er tingen om du skal begynne med kreatin. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Oja, jeg tenkte bare at jeg skulle kjøpe en Mutant Mass pakke fra proteinfabrikken. Pakken med Krea-Bolic koster 100 kr billigere enn bare en pose med Mutant Mass. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Oja, jeg tenkte bare at jeg skulle kjøpe en Mutant Mass pakke fra proteinfabrikken. Pakken med Krea-Bolic koster 100 kr billigere enn bare en pose med Mutant Mass. Jeg ville heller gått for http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mass-68-kg + 500g monohydrat. Billigere og varer lenger. Gymgrossisten har også gratis frakt over 500 kr. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Nej. (Til eksboks) Endret 29. mai 2013 av Dukien 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 PT som lærte bort halvbøy med sissypad og mark med hælene oppe fra bakken under hele løftet på trening i dag Sier man fra at det er mongo blir det bare dårlig stemning, og alle går hver til sitt uten å lære noe som helst. En PT på senteret mitt skulle ha klienten sin til å gjøre frivendinger. Instruksjonene var "Bøy deg ned sånn, dra opp, snu". Det var det. Det var åpenbart av klientens ansiktsuttrykk og utførelse at han ikke fra før var inneforstått med teknikken. Dro horribelt med ryggen, endte opp med albuene loddrett under stanga. Deilig, wingeer? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Er det bare meg, eller virker det ganske mye å innta 6 kapsler Krea-Bolic på en gang? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 En PT på senteret mitt skulle ha klienten sin til å gjøre frivendinger. Instruksjonene var "Bøy deg ned sånn, dra opp, snu". Det var det. Det var åpenbart av klientens ansiktsuttrykk og utførelse at han ikke fra før var inneforstått med teknikken. Dro horribelt med ryggen, endte opp med albuene loddrett under stanga. Deilig, wingeer? Ingenting nytt. Ser eksempler på det hver uke. Markløften de lærer bort må være det verste jeg ser. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ikke kjøp gainer + I shaker med vann/melk er billigere og bedre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Du hadde fightet i samme vektklasse som disse du smukken Og? Jeg hadde jo drept de. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Og? Jeg hadde jo drept de. Ikke vær så sikker på det http://www.youtube.com/watch?v=usriKqLoO20 Cyborg er en mann i mine øyne Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Prffftrrrrt. De kan ikke kraftutvikling. Se hvordan skuldrene aldri rører seg. Samtidig er kvinner mer spedbygd og tåler mindre juling over tid. Jeg har sparra med et par jenter som var tyngre enn meg og bedre trent på alle måter men med en gang jeg la tyngde (haha?) bak mine bevegelser fløy de. Dette var svartbelta jenter som har holdt på en stund... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hvor høy er du Doof, og hvor mye tar du i de tre store løfta? (Det hørtes litt "lol er du pingle ell?!?!?!" ut, men jeg er bare nysgjerrig, du løfter helt sikkert mer enn meg, og jeg er nærmere det dobbelte av din kroppsvekt, enn din faktiske kroppsvekt.) Kjæresten min er forøvrig to-tre kilo lettere enn deg, men tar til gjengjeld 140 kg i mark (20 kg mer enn meg, i hvert fall), så, noe kraft finnes det i jenter og. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Prffftrrrrt. De kan ikke kraftutvikling. Se hvordan skuldrene aldri rører seg. Samtidig er kvinner mer spedbygd og tåler mindre juling over tid. Jeg har sparra med et par jenter som var tyngre enn meg og bedre trent på alle måter men med en gang jeg la tyngde (haha?) bak mine bevegelser fløy de. Dette var svartbelta jenter som har holdt på en stund... Sammenlign vanlige svartbeltjenter som har holdt på en stund med den sterkeste/skumleste dama på kloden Ikke engang sikker på at du har høyere nivåer test i kroppen engang (hun er tatt for steroider) Når det er sagt er jeg likevel egentlig enig med deg, har selv ikke holdt på med kampsport på 6 år men klarer likevel ikke se for meg og tape til en jente Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Skulle gjerne sett Doofen i ringen med Rousey . 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det som er skummelt med Rousey kontra Cyborg er de der sinnsyke judo ferdighetene. Hun kan gripe tak i armen din i hvordan som helst vinkel, dra deg ned i bakken og armbare deg på under 3 sec. Mens cyborg sloss mer konvensjonelt kickboxing-stil sånn at man trenger bare gå mot hun, holde guarden oppe, og muligens godta ett par småharde slag for å få inn det ene Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Kampsport handler mye om teknikk. Så kan jo lett tape mot ei godt koordinert jente. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hvor høy er du Doof, og hvor mye tar du i de tre store løfta? (Det hørtes litt "lol er du pingle ell?!?!?!" ut, men jeg er bare nysgjerrig, du løfter helt sikkert mer enn meg, og jeg er nærmere det dobbelte av din kroppsvekt, enn din faktiske kroppsvekt.) Kjæresten min er forøvrig to-tre kilo lettere enn deg, men tar til gjengjeld 140 kg i mark (20 kg mer enn meg, i hvert fall), så, noe kraft finnes det i jenter og. 165cm, 65kg Knebøy 3*125kg helt til det ikke går lengre ned... Markløft 2*145kg Militærpress 2*65kg Om du referer til benkpress kan du drite å dra Pull/chinups 27 reps, dog IKKE sikker på om den er repeterbar nå mer. Dips kan jeg mose ut til jeg blir lei. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) La om litt på treningsdagene mine, tar nå skuldre sammen med rygg, og har en hel dag bare for bryst, spørsmålet mitt til dere, er om det er nok øvelser. Følgende (8-10 rep) Benkpress (enten i benken eller med hantler) 4-5 sett Skråbenk 4 sett Cable flyers (high - høyeste på racket) 4 sett Middle Cable flyers (mid - midt på racket, fram under brystet) 4 sett low cable crossover (low - ned på racket, dra opp/frem over mot brystet) 4 sett Incline chest press (hammer strength) 4 sett Skal også sies at det første settet i hver øvelse fortsetter med supersett. Fks i dag: 40kg hantler - bryst press, 10 rep, så med en gang, 24kg hantler brystpress 8-10 reps, så med en gang 14kg hantler bryst press til failure så 2 min pause, så 4 sett med vanlig 8-10 repitsjoner på max vekt jeg klarer med så mange repitisjoner. Gjør dette på alle øvelsene, hadde sykt oppblåst bryst i dag etter trening, bare lurer på om det er flere øvelser jeg kan ta med --------------------------------------------------------------------------------- Persa forresten arnold press her for noen dager siden 28kgx12 reps. Lurer på om jeg kan på de "blå" på 32kg og klare 8 rep. de blå er best Endret 29. mai 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Mer enn nok. Kjører 3 øvelser på bryst jeg. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) La om litt på treningsdagene mine, tar nå skuldre sammen med rygg, og har en hel dag bare for bryst, spørsmålet mitt til dere, er om det er nok øvelser. Følgende (8-10 rep) Benkpress (enten i benken eller med hantler) 4-5 sett Skråbenk 4 sett Cable flyers (high - høyeste på racket) 4 sett Middle Cable flyers (mid - midt på racket, fram under brystet) 4 sett low cable crossover (low - ned på racket, dra opp/frem over mot brystet) 4 sett Incline chest press (hammer strength) 4 sett Skal også sies at det første settet i hver øvelse fortsetter med supersett. Fks i dag: 40kg hantler - bryst press, 10 rep, så med en gang, 24kg hantler brystpress 8-10 reps, så med en gang 14kg hantler bryst press til failure så 2 min pause, så 4 sett med vanlig 8-10 repitsjoner på max vekt jeg klarer med så mange repitisjoner. Gjør dette på alle øvelsene, hadde sykt oppblåst bryst i dag etter trening, bare lurer på om det er flere øvelser jeg kan ta med --------------------------------------------------------------------------------- Persa forresten arnold press her for noen dager siden 28kgx12 reps. Lurer på om jeg kan på de "blå" på 32kg og klare 8 rep. de blå er best Du lurer på om det er nok øvelser - 6 øvelser for bryst er for mange mer en nok, faktisk overkill for de fleste! 1-3 øvelser holder for bryst, 1-2 helst. Hvorfor har du så mange øvelser, er det en spesiell grunn til det? Grunnen til at jeg spør er fordi en øvelse kan være nok, to kan være for mer mengde. Men med så mange øvelser vil du ikke yte bra i alle øvelsene da du sliter deg ut. Flere øvelser vil ikke alltid gjøre ting bedre, men verre. Håper for all del at du holder orden på balansen mellom forside og lats og øvrerygg. Minst like mye reps der, om ikke MER på lats og øvre rygg. Endret 29. mai 2013 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå