Patrick123 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 13-årig jente tar 110 i benk Joda, imponerende, men... ehh... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det spennet hun har er beyond ekstremt. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Aaaaah!! Er det sånn jeg skal fikse kortere arbeidsvei når det ikke er noe boobs å få hjelp av . Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det spennet hun har er beyond ekstremt. Instaprolaps! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) 13-årig jente tar 110 i benk Joda, imponerende, men... ehh... "Når jeg holder rundt en stang er det som at kroppen min forandrer seg" Jeg kan være behjelpelig Endret 28. mai 2013 av Diskutant 8 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Instaprolaps! Njet, hele belastningen går på øvre rygg/skuldre. Som forsåvidt er sterkt nok til å takle det. Dessuten er hun RUSSISK så hun tåler alt uansett 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) hun er 13 år. Tretten og spretten, snakkes i retten. Endret 28. mai 2013 av Diskutant 22 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Aaaaah!! Er det sånn jeg skal fikse kortere arbeidsvei når det ikke er noe boobs å få hjelp av . Boobs kan du nok alltid få hjelp av. Selv om du ikke klarer det spennet som russeren gjør, så vil det alltid komme en kar eller to til unnsetning hvis stanga blir for tung. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Skal jeg spise litt mere? I tillegg til det der spiste jeg HELE ( ) 5 flak nachips, 2 sukkertøy og en halv boks "Kos" til dessert. Skulle vel borge for 150kcal til? 65kg i dag, har ikke gjort en dritt fysisk arbeide på jobb og blir å gjøre lite utover kvelden. edit: Det er IKKE tran, men selolje er ikke listet så jeg valgte tran for det er samme verdier... Endret 28. mai 2013 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 hvilken side er det der igjen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 vanskelig å bruke på middagsretter man lager selv virker som jeg spiser litt for lite Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 vanskelig å bruke på middagsretter man lager selv virker som jeg spiser litt for lite Nei, du bare legger inn mengden av hver ingrediens. Tar litt tid, men etter hvert kan du jo regne deg ca fram til energiinnhold pr gram av måltidet om du lager det likt hver gang. Så kan du lagre det som et navngitt måltid, da er det lett å finne frem igjen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nei, du bare legger inn mengden av hver ingrediens. Tar litt tid, men etter hvert kan du jo regne deg ca fram til energiinnhold pr gram av måltidet om du lager det likt hver gang. Så kan du lagre det som et navngitt måltid, da er det lett å finne frem igjen. problemet er når flere personer spiser samme retten og jeg ikke vet hvor mye jeg har spist Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 problemet er når flere personer spiser samme retten og jeg ikke vet hvor mye jeg har spist Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) skal jeg veie porsjonene mine ? Endret 28. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Alt rett på matte 2 eksamen i dag. Etter år på universitet, har jeg ABBAA, på eksamene foreløpig. Bra jeg er nerd, men det er ok, fordi jeg er så digg. Peace. Tretten og spretten, møtes i retten. Det heter tretten og spretten, snakkes i retten. Jo nærmere 0 desto trangere ... 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Alt rett på matte 2 eksamen i dag. Etter år på universitet, har jeg ABBAA, på eksamene foreløpig. Bra jeg er nerd, men det er ok, fordi jeg er så digg. Peace. Det heter tretten og spretten, snakkes i retten. Jo nærmere 0 desto trangere ... Det heter jo nærmere null, jo trangere hull. No pedo! 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det heter tretten og spretten, snakkes i retten. Dæven, nå fikk uttrykket en helt annen betydning! Fy faen. Jeg er ikke vanligvis en til å ta opp slike ting, men i dag fant jeg ut at den heiteste jailbaiten i evigheten, som jeg gikk på barne- og ungdomsskole med, trener der jeg trener. Farvel, fokus. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå