Kevlar Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 "Har du vel"? Jeg har trent SL en stund, har ikke så mye som sett på boka. Det får du stå til ansvar for selv.. Hvis han leter etter steder å finne ut om SL bygger muskler eller ikke osv. er vel boka som er helt gratis og tilgjengelig på 2 minutter et godt sted å starte.. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er litt stolt av meg selv. På ca 1,5 måned har jeg gått fra 3x4 KV Dips. Til og ta 10x10 idag, kjører 3 dager splitt med hviledag annenhver uke. Synes det er ganske bra progresjon eller er det lett oppnåelig? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dukien Skrevet 27. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Leste om en på et forum som gikk opp med 14 kg på 9 måneder fra samme kroppsbygning og vekt som meg, og jeg lurer på hvorfor jeg ikke klarer det samme Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne å lese. Det finnes så mye som er lite troverdig, og hvert fall nettaviser med alle deres "raske og enkle triks til sommerkroppen"-overskrifter. Jeg har forståelse for dette, men et sted må man starte. Her må du eksperimentere men som du selv påpeker. Av hvem skal du ta imot råd? Hva er kriteriene? Trener man riktig ?etc. Her må du som folk flest eksperimentere og finne ut hva sånn ca. du ligger på, dette kan du f.eks gjøre ved å gradvise øke inntaket og se hva du selv trives med i forhold til en vektoppgang-fase. Jeg personlig har hatt en enorm vektoppgang før det har "rast" litt ned nå, men totalt har jeg lagt på meg ca. 11kg under ett år hvorav liv/hofte ratio har stått på stedet hvil. (1 cm forskjell på et år) For øvrig har utlendingene her på Actic Storgata NULL hemninger når jeg fikk steroidespørsmålet nå på lørdag. I utgangspunktet betyr det at jeg har gjort noe riktig og det er motiverende. MEN! Det er bare rett og slett tafatt når to tyrkere avbryter treningen din for å spørre hva du tar og så diskutere høytlytt mellom seg, selvsagt foran hele frivektavdelingen at framgangen først og fremst må være juks. Toppen av iskremen var at dem endte med å konkludere at kroppen var "for vakker" for å være steroider, og det begrunnet dem med at beina mine ikke var like bra som overkroppen. Så da var det snakk om tilskudd og da det kom fram at det eliminerte jeg ved å spise nok mat , kom en random somalier ut av det blå og skulle leke morsom: "Det får han dekt av steroidene vet dere" *afrika-latter* Selvsagt måtte jeg møte noen av dem i garderoben hvor dem spurte om vi skulle trene sammen imorgen og lurte når imorgen jeg skulle trene. Så nå må jeg framover finne tidspunkter jeg vet dem ikke trener. Og det var dagens ubrukelige whining fra meg, der ble jeg kvitt litt rage i form av tastaturskriving. Endret 27. mai 2013 av Dukien 11 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg har en nesten like bra en. En tyrker ja. Jeg kom på gymmen klokka 16 i dag og hørte HØYLYDT stønning. Jeg tenkte: her er det noen som drar til. Joda, her satt han på magemaskin og curla abs til den store gullmedaljen. Jeg trente og han holdt enda på da jeg var ferdig (40 minutter!!!!!!) 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du kan le nå ja, men bare vent til du ser han spankulere nedover storgata i baris med de hardeste absa, ett like fett glis som håret med fire bokser hårvoks i, tredagskjegg og øynene gjemt bak noen gigantiske fake hvite raybans 3 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg har en nesten like bra en. En tyrker ja. Jeg kom på gymmen klokka 16 i dag og hørte HØYLYDT stønning. Jeg tenkte: her er det noen som drar til. Joda, her satt han på magemaskin og curla abs til den store gullmedaljen. Jeg trente og han holdt enda på da jeg var ferdig (40 minutter!!!!!!) Den der vasket gulvet med min! Jeg synes jeg ser for meg din første spontane ansiktuttrykk når dette skjedde, haha! Edit: Det Primer4 skriver ovenfor; det sinnssyke er at det ikke er en overdrivelse. Du vet det er akkurat det som kommer til å skje. Endret 27. mai 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Det får du stå til ansvar for selv.. Hvis han leter etter steder å finne ut om SL bygger muskler eller ikke osv. er vel boka som er helt gratis og tilgjengelig på 2 minutter et godt sted å starte.. Det kan være. Sier bare at den boka ikke er eneste sted å få kunnskap om trening og kosthold. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du kan le nå ja, men bare vent til du ser han spankulere nedover storgata i baris med de hardeste absa, ett like fett glis som håret med fire bokser hårvoks i, tredagskjegg og øynene gjemt bak noen gigantiske fake hvite raybans Ikke prøv å bank han. Dersom du prøver å slå han i kroppen vil du ødelegge hånda og ikke vite hva du traff; magemusklene eller gullsmykkene hans. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det kan være. Sier bare at den boka ikke er eneste sted å få kunnskap om trening og kosthold. Jeg ser ikke hvor jeg har antydet noe lignende (eller fornærmet deg på noen måte)? Når eksboks leter etter steder å lese seg opp syns jeg det er greit å si at han "vel" har lest boka til programmet han trener. Ganske åpenlyst sted å begynne Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg ser ikke hvor jeg har antydet noe lignende (eller fornærmet deg på noen måte)? Når eksboks leter etter steder å lese seg opp syns jeg det er greit å si at han "vel" har lest boka til programmet han trener. Ganske åpenlyst sted å begynne Da misforstod jeg og beklager. Følte meg ikke fornærmet, nei, men du virket veldig overrasket over at han ikke hadde lest boken. Det hører med til historien at jeg ikke visste at boken var gratis. 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Da misforstod jeg og beklager. Følte meg ikke fornærmet, nei, men du virket veldig overrasket over at han ikke hadde lest boken. Det hører med til historien at jeg ikke visste at boken var gratis. Du er voksnere enn meg Diskutant. Jeg hadde litt vel stort behov for å forsvare meg. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Synes alle Blood and Chalk artiklene hvor wendler svarer på spørsmål er ganske lettleste og interessante. http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance_interviews/blood_and_chalk_jim_wendler_talks_big_weights Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvor realistisk er det at noen øker 20kg på 6 måneder? Kom over den gruppa her på face og iløpet av noen bilder er det 2 personer som sier at de har økt så mye. http://www.facebook.com/NorwegianAesthetics?fref=ts Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Du kan gå opp så mye på 6mnd, men da legger du på deg mye fett. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Folk med litt eksotiske gener bygger jo mye lettere! (Halvveis spøk, men jeg synes det ofte kan virke slik) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Har aldri skjønt greia med å øke mest i vekt på kortest mulig tid. Så lenge man går jevnt opp er man på vei, selv om det tar litt tid. Personlig vil jeg ikke legge på meg masse fett bare for å ha noen ekstra kg på kroppen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva er enkleste måten å måle tid på 60-meteren om man er ute alene? Kukent å ha stoppeklokka i handa, eller? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 "- Neste sesong skal bli min beste. Jeg har skaffet meg en personlig trener fra Los Angeles. Han heter Cornelis Elander og har satt opp et program for trening og kosthold for meg." Sitat fra Riise. Kniis. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå