Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

"Har du vel"? Jeg har trent SL en stund, har ikke så mye som sett på boka.

Det får du stå til ansvar for selv.. Hvis han leter etter steder å finne ut om SL bygger muskler eller ikke osv. er vel boka som er helt gratis og tilgjengelig på 2 minutter et godt sted å starte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en nesten like bra en. En tyrker ja.

Jeg kom på gymmen klokka 16 i dag og hørte HØYLYDT stønning. Jeg tenkte: her er det noen som drar til.

Joda, her satt han på magemaskin og curla abs til den store gullmedaljen.

Jeg trente og han holdt enda på da jeg var ferdig (40 minutter!!!!!!) :eek:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan le nå ja, men bare vent til du ser han spankulere nedover storgata i baris med de hardeste absa, ett like fett glis som håret med fire bokser hårvoks i, tredagskjegg og øynene gjemt bak noen gigantiske fake hvite raybans :cool:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har en nesten like bra en. En tyrker ja.

Jeg kom på gymmen klokka 16 i dag og hørte HØYLYDT stønning. Jeg tenkte: her er det noen som drar til.

Joda, her satt han på magemaskin og curla abs til den store gullmedaljen.

Jeg trente og han holdt enda på da jeg var ferdig (40 minutter!!!!!!) :eek:

Den der vasket gulvet med min! Jeg synes jeg ser for meg din første spontane ansiktuttrykk når dette skjedde, haha! :p

Edit: Det Primer4 skriver ovenfor; det sinnssyke er at det ikke er en overdrivelse. Du vet det er akkurat det som kommer til å skje.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Det får du stå til ansvar for selv.. Hvis han leter etter steder å finne ut om SL bygger muskler eller ikke osv. er vel boka som er helt gratis og tilgjengelig på 2 minutter et godt sted å starte..

Det kan være. Sier bare at den boka ikke er eneste sted å få kunnskap om trening og kosthold.

Lenke til kommentar

Du kan le nå ja, men bare vent til du ser han spankulere nedover storgata i baris med de hardeste absa, ett like fett glis som håret med fire bokser hårvoks i, tredagskjegg og øynene gjemt bak noen gigantiske fake hvite raybans :cool:

Ikke prøv å bank han. Dersom du prøver å slå han i kroppen vil du ødelegge hånda og ikke vite hva du traff; magemusklene eller gullsmykkene hans.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan være. Sier bare at den boka ikke er eneste sted å få kunnskap om trening og kosthold.

Jeg ser ikke hvor jeg har antydet noe lignende (eller fornærmet deg på noen måte)? :)

Når eksboks leter etter steder å lese seg opp syns jeg det er greit å si at han "vel" har lest boka til programmet han trener. Ganske åpenlyst sted å begynne

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvor jeg har antydet noe lignende (eller fornærmet deg på noen måte)? :)

Når eksboks leter etter steder å lese seg opp syns jeg det er greit å si at han "vel" har lest boka til programmet han trener. Ganske åpenlyst sted å begynne

Da misforstod jeg og beklager. Følte meg ikke fornærmet, nei, men du virket veldig overrasket over at han ikke hadde lest boken. Det hører med til historien at jeg ikke visste at boken var gratis.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da misforstod jeg og beklager. Følte meg ikke fornærmet, nei, men du virket veldig overrasket over at han ikke hadde lest boken. Det hører med til historien at jeg ikke visste at boken var gratis.

Du er voksnere enn meg Diskutant. Jeg hadde litt vel stort behov for å forsvare meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt greia med å øke mest i vekt på kortest mulig tid. Så lenge man går jevnt opp er man på vei, selv om det tar litt tid. Personlig vil jeg ikke legge på meg masse fett bare for å ha noen ekstra kg på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...