Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476
Har ikke trent så lenge bare fra 2 uker før sommeren sluttet og til nå hjemmetrening. Men blir treningssenter om 1 uke. Håper på å øke det til 10 reps etter 3 uker med ryp :)

7140702[/snapback]

Ikke fokuser på å trene biceps, det er hovedmuskelgruppene som gjelder: Bryst, bein, rygg, mage og (skuldre). Biceps trenes sammen med rygg og triceps sammen med bryst. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller satsa på å øke i chins og nedtrekk, der biceps er en viktig muskel, i stedet for å satse på økning kun i bicepscurl ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke trent så lenge bare fra 2 uker før sommeren sluttet og til nå hjemmetrening. Men blir treningssenter om 1 uke. Håper på å øke det til 10 reps etter 3 uker med ryp :)

7140702[/snapback]

Ikke fokuser på å trene biceps, det er hovedmuskelgruppene som gjelder: Bryst, bein, rygg, mage og (skuldre). Biceps trenes sammen med rygg og triceps sammen med bryst. Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller satsa på å øke i chins og nedtrekk, der biceps er en viktig muskel, i stedet for å satse på økning kun i bicepscurl ;)

7145067[/snapback]

Satser jo sefølgelig ikke bare på øking i biceps curl men tror jeg kan øke biceps curl samt også benkpress, knebøy osv.

Lenke til kommentar
Skulle selv ønske jeg hadde begynnt med boksing da jeg vurderte det.

7141960[/snapback]

Aldri for sent å begynne. Jeg og en kamerat bruker å hamre litt løs på en sekk hver lørdag. Death Metal som bakgrunnsmusikk er selvsagt obligatorisk. ;)

7145968[/snapback]

Er det derfor du ser litt barnemorder ut :scared:

Jeg så deg på gløs, men du så så skummel ut at jeg turte ikke hilse :(

Lenke til kommentar

Effekt og effekt, sannsynligheten for at du er dehydrert og at du ikke har fått i deg nok næring er alltids der. Om dette er altfor nedbrytende vet jeg ikke. Men jeg vil velge å tro (personlig mening) at det å trene dagen derpå (etter en kanon fyllekule, ikke 2 glass vin på kvelden) vil ha like liten effekt som å trene når man er syk. Man yter langt under maks, man føler seg elendig og er som nevnt ovenfor høyst sannsynlig dehydrert, muligens har man fått i seg lite mat kvelden før, kanskje spydd.. Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Effekten er minimal, men fremdeles større enn om du ikke hadde trent. Dessuten er det et poeng å ikke skippe for mange treninger, viktig å opprettholde en flyt på treningene.

7161827[/snapback]

Det er snakk om å ha 5 istedetfor 6 treninger denne uken, så prosentdelen blir ikke så veldig stor, ihvertfall ikke med tanke på at jeg har hatt et snitt på over godt 5 etter sommeren. Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Effekten er minimal, men fremdeles større enn om du ikke hadde trent. Dessuten er det et poeng å ikke skippe for mange treninger, viktig å opprettholde en flyt på treningene.

7161827[/snapback]

Det er snakk om å ha 5 istedetfor 6 treninger denne uken, så prosentdelen blir ikke så veldig stor, ihvertfall ikke med tanke på at jeg har hatt et snitt på over godt 5 etter sommeren.

7161955[/snapback]

Da slapper du av. Kroppen trenger energi og hvile for å kunne tømme kroppen for giftstoffer etter fyllekulen.

Lenke til kommentar

Her er jeg i glimrende form før vi skal ha masse sånn løpegreier på skolen, også klarer jeg det mesterstykket og få bronkitt et par uker før vi begynner med dette, altså nå har jeg vært hjemmeværende i 2 uker og jeg blir ikke satt av kur før om en måned, og først 3 uker etter kuren kan jeg begynne og trene normalt igjen, jeg kan nok gå på skole og slik, men ikke holde meg i fysisk aktivitet.

 

Jeg kommer ikke til å få noen god karakter i gym jeg nå :(

 

Av og til så er livet noe dritt.

Men man får bare leve med det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...