Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Oppvarming før styrketrening? Gjør dere det (Jogging/sykling)? Eller bare oppvarmingssett?

Bruker skumrulle, lett tøying og lette oppvarmingssett.

Tar dere BCAA og/eller kreatin? Tenker å begynne med det, men usikker om det er lurt når jeg har egentlig ikke et bestemt kosthold som jeg følger. Kun prøve å spise riktig som mulig. Tar ihvertfall proteinpulver :)

Hvis du ikke har stålkontroll på både kosthold og trening vil du ikke ha nytte av kosttilskudd. Det at du sier du tar proteinpulver sier vel sitt om førstnevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har stålkontroll på både kosthold og trening vil du ikke ha nytte av kosttilskudd. Det at du sier du tar proteinpulver sier vel sitt om førstnevnte.

Trening har jeg stålkontroll på, kosthold er det sånt bob-bob. Jeg spiser cirka det riktige, men det er ingen kosthold som jeg følger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hjalp en kar med teknikk i markløft idag. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle tørre å gjøre, karen var dobbelt så svær som meg, men jeg klarte ikke la være. Håpløs teknikk, masse vekt og han titta til siden i speilet under alle reps. Innledende setning: "Hei, skal jeg filme deg?"

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hjalp en kar med teknikk i markløft idag. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle tørre å gjøre, karen var dobbelt så svær som meg, men jeg klarte ikke la være. Håpløs teknikk, masse vekt og han titta til siden i speilet under alle reps. Innledende setning: "Hei, skal jeg filme deg?"

Størrelse har ingenting å si, all honnør til deg ;) Det bør være flere som deg, det er for mange som gjør øvelsen feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Creds! Making the world a better place, one person at a time.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at han spøker?

Vet ikke helt, bare inntrykk av at gjengangerne her inne ofte prøver å "burne" de som bare er innom en tur og spør om noe. Ikke at det gjør meg noe da, forsåvidt. :)

Lenke til kommentar

Og moralen er: Drit i kardiooppvarming.

174260d1274507934-urei-garage-sale-score-today-2367515373_515ff7a325.jpg

Du gikk rett på limpinnen. Han løftet selvfølgelig med dårlig teknikk for å tiltrekke seg oppmerksomhet fra et motsatte kjønn.

• Liker 5
Lenke til kommentar

får ikke bruke kritt der jeg trener

så, hvordan er det med sånne "bånd" er det bra?

Kritt faktisk. Prøver ikke du uansett å bryte medlemskapet der du trener? Fuck the police og bruk så mye kritt du orker, så kanskje du får medlemskapet terminert... ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilke programmer er best for økning av muskelmasse? Jeg føler ikke at SL 5x5 hjelper så mye i å øke i masse, men en del på styrke.

Imo burde man skaffe seg en rimelig god grunnystyrke før man får noe særlig ut av å bytte over til et masse-program. Så kjør på du, så skal du se at musklene vokser på 5x5 også.

Lenke til kommentar

Spis mer Eksboks... Mitt beste tips jeg noengang kan gi deg er å lese om trening, lære og ta stilling til ting selv, å stille spørsmål på et forum om alle mulige basic ting får deg bare så langt, du må fylle på resten med kunnskap selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke programmer er best for økning av muskelmasse? Jeg føler ikke at SL 5x5 hjelper så mye i å øke i masse, men en del på styrke.

Hvor lenge har du holdt på? Hvordan er løftene dine nå?

Spis mer Eksboks... Mitt beste tips jeg noengang kan gi deg er å lese om trening, lære og ta stilling til ting selv, å stille spørsmål på et forum om alle mulige basic ting får deg bare så langt, du må fylle på resten med kunnskap selv :)

Veldig gode tips jeg selv stiller meg bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...