Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Treningselitisme er dust uansett hvilket hold det kommer fra. Folk trener for forskjellig grunn, og da synes jeg de skal få lov til det uten og dømmes negativt. Om de står og viser seg frem i begravelser er det ikke treningsformen det er noe galt med, men folkene i seg selv.

This.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kutta opp småved i skogen til et bålsted jeg skulle lage. Er ikke så handy av meg, sverger til engangsgrill fra nå av :D

Du må virkelig være ukoordinert når du klarer å kutte deg i hendene med en øks. Holdt du på feil ende? Det er skaftet du skal bruke.

Sa jeg at det ikke var en idrett?

Folk får selvfølgelig trene sånn som de vil, men betyr det at man ikke kan ha en mening om det? Og når jeg er negativ mot aesthetics-folkene er det hovedsaklig Zyzzene og de som viser fram sixpacken selv i begravelser.

Argument by Zyzz.

• Liker 2
Lenke til kommentar

får ikke bruke kritt der jeg trener

så, hvordan er det med sånne "bånd" er det bra?

Hva med flytende kalk/magnesium? Det søler ikke.

Fikk forresten over 40 i fett% med den der Jason & pollock testen det linkes til på den ene linken her oppe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stemmer det virkelig at hvor ofte du spiser, og størrelsen på måltidene ikke har noe å si? Og at så lenge du får i deg det du skal av macro's, fiber og micro's, så er det ikke så nøye hva slags kilder det kommer fra?

Ja, det blir jo da IIFYM-konseptet, eller flexibel dieting, you name it. Erfaringer?

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Stemmer det virkelig at hvor ofte du spiser, og størrelsen på måltidene ikke har noe å si? Og at så lenge du får i deg det du skal av macro's, fiber og micro's, så er det ikke så nøye hva slags kilder det kommer fra?

Ja, det blir jo da IIFYM-konseptet, eller flexibel dieting, you name it. Erfaringer?

Stemmer veldig bra det ja.

Lenke til kommentar

Stemmer veldig bra det ja.

Jeg får ikke sagt hvor lykkelig jeg er nå, haha.

Jeg har i 2-3 år nå passet på å få i meg mat hver 3. time, ingen carbs om kvelden, holdt meg totalt unna "urene" matvarer osv.. :nei:

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

^Damn, du burde vel ha en rimelig rå fysikk nå da eller?

Hehe, jeg får vel bare le med. Og nei, that's the problem.

Oppfatningen av at alt må være så jævla sunt og "rent" hele tida har endt i helt syke fråtsinger, så ville vel antageligvis vært bedre med IIFYM-konsept. :p

Endret av Rotaderp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må virkelig være ukoordinert når du klarer å kutte deg i hendene med en øks.

Småved som ikke stod av seg selv. Måtte holde pinnen med venstrehånda. Var veldig forsiktig, men øksa glapp. To ganger.

Holdt du på feil ende? Det er skaftet du skal bruke.
Tosk :D Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

hva er macros og micros?

Lenke til kommentar

Oppvarming før styrketrening? Gjør dere det (Jogging/sykling)? Eller bare oppvarmingssett?

Jeg jogger 5 minutter på ei tredemølle først. Jeg gjør det ikke fordi det er nødvendig, men jeg synes at det gir en god start. Det er godt å bli fort varm og våkne opp før jeg begynner å løfte. Jeg tar også et par oppvarmingssett før arbeidssettene mine.

Det minner meg på noe som skjedde i går. Jeg kom inn på treningssenteret og gikk bort til ei tredemølle ved siden av ei digg jente som jeg ofte har sett i forelesningssalen. Som vanlig begynt jeg å jogge da jeg kjente at tarmene ble litt urolige. "Ikke nå," tenkte jeg, men det hjalp ikke, for brakeren kom likevel. Jeg håpet jo at jenta på et eller annet utrolig vis ikke hadde hørt det, men det stoppet ikke der, for tarmene var nemlig ikke helt ferdige ennå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar dere BCAA og/eller kreatin? Tenker å begynne med det, men usikker om det er lurt når jeg har egentlig ikke et bestemt kosthold som jeg følger. Kun prøve å spise riktig som mulig. Tar ihvertfall proteinpulver :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...