DNA Skrevet 21. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy. Får vel holde på med deffen min 1.4 uker til Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen? Endret 22. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy. Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen? 7118311[/snapback] latterligste jeg har hørt om Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy. Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen? 7118311[/snapback] latterligste jeg har hørt om 7123236[/snapback] Skjønnte ikke helt svaret ditt. Men håper du mener det med å miste muskelmasse. Endret 22. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy. Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen? 7118311[/snapback] latterligste jeg har hørt om 7123236[/snapback] Skjønnte ikke helt svaret ditt. Men håper du mener det med å miste muskelmasse. 7123665[/snapback] Hen mente nok det at du måtte vente over en uke pga de ikke hadde noen som kunne veilede deg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Vel det var bare noen som kunne veilede meg på tirsdag og torsdag neste uke men da har jeg trening så da måtte jeg vente til onsdag neste uke etter den som kommer. Så pappa skal ikke begynne betalingen før neste uke. Endret 22. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Vel det var bare noen som kunne veilede meg på tirsdag og torsdag neste uke men da har jeg trening så da måtte jeg vente til onsdag neste uke etter den som kommer. Så pappa skal ikke begynne betalingen før neste uke. 7123775[/snapback] Du kan jo ta deg fri fra trening for å trene Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2006 Vel det var bare noen som kunne veilede meg på tirsdag og torsdag neste uke men da har jeg trening så da måtte jeg vente til onsdag neste uke etter den som kommer. Så pappa skal ikke begynne betalingen før neste uke. 7123775[/snapback] Du kan jo ta deg fri fra trening for å trene 7124586[/snapback] Hva tror du ikke jeg sa til pappa? Men neida han insisterte på at jeg MÅTTE gå på trening. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 men att du må bli instruert for å begynne på ett treningstudio. Folk har da litt vett. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 men att du må bli instruert for å begynne på ett treningstudio. Folk har da litt vett. 7139745[/snapback] Nei, folk har ikke det... Et treningsstudio som krever at nye medlemmer må gjennom et visst antall veiledningstimer synes jeg fremstår som et meget seriøst treningsstudio. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Helt enig. Å hive på tunge vekter er ikke i nærheten så viktig som selve teknikken. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Er biceps curl med stang 25 eller 30 (tror det mest sansynlig var 30) kg med 5 reps bra? Vi fant stanga og vektene i rommet på skolen hvor vektene er. Han tok 15 stk og jeg bare 5 1 gang jeg prøver biceps curl med over 20kg siden jeg som regel tar hammercurl med manualer. Endret 24. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Alt er jo relativt, men det er no heilt greit det. Det kjem jo an på kor lenge du har trent blant annet. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Har ikke trent så lenge bare fra 2 uker før sommeren sluttet og til nå hjemmetrening. Men blir treningssenter om 1 uke. Håper på å øke det til 10 reps etter 3 uker med ryp Endret 24. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Enkelt spørsmål; er boksing god kondis trening? Vurderer å starte, det virker deilig. Få ut litt frustrasjon og greier Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Boksing er både bra for utholdning og styrke. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja riktig... Og om vi snakker sekker, har du/dere noen å annbefale? Helst noen med litt kvalitet, så ikke vær redd for å vise til noen litt dyrere varianter. Er absolutt ingen pingle, men ingen bodybuilder heller, har dette noe å si når man skal velge vekt på sekken? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Skal begynne å trene fast nå etterhvert. Er ikke nybegynner og har trent i 2år. Vil kjøpe proteiner, men det er jo dritmange forskjellige. Kan noen hjelpe meg med hva slags protein jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Folks erfaringer står vel her, her, og her. Endret 24. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Les her: http://www.iform.no/pub/art.php?id=706 Jeg personlig vil anbefale: http://www.myorevolution.com/webshop/default.asp. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja riktig... Og om vi snakker sekker, har du/dere noen å annbefale? Helst noen med litt kvalitet, så ikke vær redd for å vise til noen litt dyrere varianter. Er absolutt ingen pingle, men ingen bodybuilder heller, har dette noe å si når man skal velge vekt på sekken? 7141633[/snapback] Sikker på at du har mulighet for sekk hjemme? De skal boltres ganske godt fast, dessuten er de veldig tunge, noe mange tak ikke tåler. Men jeg ser Nordic Fitness har en del utstyr til boksing: http://engros.nordicfitness.no/boksesekker/cms/38 Skulle selv ønske jeg hadde begynnt med boksing da jeg vurderte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå