Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy.

 

Får vel holde på med deffen min 1.4 uker til :(

 

Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy.

 

Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til :(

 

Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen?

7118311[/snapback]

latterligste jeg har hørt om

Lenke til kommentar
Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy.

 

Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til :(

 

Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen?

7118311[/snapback]

latterligste jeg har hørt om

7123236[/snapback]

Skjønnte ikke helt svaret ditt. Men håper du mener det med å miste muskelmasse.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gah, så typisk. Må vente 1 uke og 4 dager på å trene på treningstudio siden de ikke har fått inn noen til å "veilede" meg 1 time. Skjønner ikke at jeg ikke kan begynne 1 uke før og så få veileding. Kan de fleste av øvelsene perfekt utenom knebøy.

 

Får vel holde på med deffen min 1.4 øker til :(

 

Edit: Er det stor sjangse for å miste muskelmasse hvis jeg sykler 45 min x3 i dag og i morgen?

7118311[/snapback]

latterligste jeg har hørt om

7123236[/snapback]

Skjønnte ikke helt svaret ditt. Men håper du mener det med å miste muskelmasse.

7123665[/snapback]

Hen mente nok det at du måtte vente over en uke pga de ikke hadde noen som kunne veilede deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Vel det var bare noen som kunne veilede meg på tirsdag og torsdag neste uke men da har jeg trening så da måtte jeg vente til onsdag neste uke etter den som kommer.

 

Så pappa skal ikke begynne betalingen før neste uke.

7123775[/snapback]

Du kan jo ta deg fri fra trening for å trene :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel det var bare noen som kunne veilede meg på tirsdag og torsdag neste uke men da har jeg trening så da måtte jeg vente til onsdag neste uke etter den som kommer.

 

Så pappa skal ikke begynne betalingen før neste uke.

7123775[/snapback]

Du kan jo ta deg fri fra trening for å trene :thumbup:

7124586[/snapback]

Hva tror du ikke jeg sa til pappa? Men neida han insisterte på at jeg MÅTTE gå på trening.

Lenke til kommentar

Er biceps curl med stang 25 eller 30 (tror det mest sansynlig var 30) kg med 5 reps bra? Vi fant stanga og vektene i rommet på skolen hvor vektene er. Han tok 15 stk og jeg bare 5 :(

 

1 gang jeg prøver biceps curl med over 20kg siden jeg som regel tar hammercurl med manualer.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Ja riktig... Og om vi snakker sekker, har du/dere noen å annbefale? Helst noen med litt kvalitet, så ikke vær redd for å vise til noen litt dyrere varianter. Er absolutt ingen pingle, men ingen bodybuilder heller, har dette noe å si når man skal velge vekt på sekken?

7141633[/snapback]

Sikker på at du har mulighet for sekk hjemme? De skal boltres ganske godt fast, dessuten er de veldig tunge, noe mange tak ikke tåler. :)

 

Men jeg ser Nordic Fitness har en del utstyr til boksing:

http://engros.nordicfitness.no/boksesekker/cms/38

 

Skulle selv ønske jeg hadde begynnt med boksing da jeg vurderte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...