mushi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Skjønner ikke dette jaget etter å trene minst mulig i tid. . 5 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nå tar jeg utgangspunkt i at OlafG ikke kun pekte på dette innlegget som enkeltsakt, men også benyttet muligheten til å uttale seg hvordan du vanligvis formulerer innlegger på forumet her, og vil benytte anledningen til å si meg enig i at det kan bli litt tl;dr og en bruk av faguttrykk på grensen til at det mistenkes for hersketeknikk til tider. og dette er kun ment som konstruktiv og velment kritikk du kan ta med deg videre i ditt virke Er det noe jeg ikke vil virke som så er det bruken av hersketeknikk, da jeg tidligere har presisert at jeg ønsker å bidra med ting og ikke forvirre. Er også derfor jeg poster mindre og mindre og prøver å svare der hvor det reelt er behov for informasjon. Men har nå startet å bli aktiv på andre forum (fitnesbloggen) enn så lenge for å se åssen andre ernæringsfysiologer (Er en del bekjente av meg der inne) svarer og enn så lenge så føler jeg at jeg utvikler meg uke for uke når det kommer til kommunikasjon. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Skjønner ikke dette jaget etter å trene minst mulig i tid. . Ikke jeg heller, koser meg alltid borte på Spenst . Endret 22. mai 2013 av Juliess Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg skal følge rådene til side2, KG, Hjemmet, Allers, Dagbladet, VG og alle andre renomerte treningsjournaler og slutte med løping og heller begynne med 10 minutters yoga siden det tydeligvis gir like god effekt som "vanlig" kondisjonstrening. Hvorfor skal jeg kaste bort tiden min med timesvis av to intervalløkter, 2 tempoturer og en langkjøring hver uke når 10 minutter med yoga to ganger i uka gir nøyaktig samme resultat? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Har lest at 3 minutter med HIT en gang i uken faktisk er all treningen man trenger! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Vel, jeg ser hvorfor folk har lyst til å bruke mindre tid på trening (evnt. minst mulig tid). For min del føles det som dødtid da jeg ikke får brukt den tiden til så mye annet. Ikke like lett å tenke på alt mulig annet når jeg burde fokusere på å utføre øvelsene. Men nå trener jeg mest bare for å komme i bedre form, ikke fordi jeg syns det er morro. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg tror hele dette bildet på trening som et "nødvendig onde" er delvis skapt av media. Når du konstant ser artikler og saker som kun handler om hvordan du kan gjøre unna treningen på kortest mulig tid kan det muligens være en form for selvoppfyllende profeti. Dersom alt du ser rundt deg oppfører seg som at trening er noe som må gjøres unna kjapt får du en følelse av at det noe "unormalt" ved å like det. Det er litt som med tannlegen; folk ser rart på deg dersom du sier at du liker å sitte i stolen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde ikke løftet om jeg ikke synes det var gøy, da hadde jeg holdt meg til en annen sport. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg hadde ikke løftet om jeg ikke synes det var gøy, da hadde jeg holdt meg til en annen sport. THIS! Jeg blir av og til skuffet når jeg har funnet ut at jeg er ferdig med øvelsene mine for dagen, vil ofte bare trene og trene Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Vis innleggWaterMarked skrev 21. mai 2013 - 15:37:Noen andre som har problemer med å få resultater på den midterste skuldermuskelen? Av en merkelig grunn har nakkemuskel hatt bedre fremgang av skulderøvelser. It will not grow, god damn it!... .Kanskje du har dårlige forutsetninger for at muskelen skal jobbe grunnet f.eks. dårlig holdning? Mye benk? Nei, trener ikke mye benk. Tror ikke jeg har dårlig holdning. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg blir av og til skuffet når jeg har funnet ut at jeg er ferdig med øvelsene mine for dagen, vil ofte bare trene og trene Når dette skjer med meg fortsetter jeg bare med variasjoner av biceps curls og cable triceps extensions til jeg ikke klarer mer Lenke til kommentar
Populært innlegg Notatblokk Skrevet 22. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2013 Tråden trenger flere knebøybilder! 12 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Det var vel først og fremst svar til meg og han kjenner den faglige bakgrunnen min. Tilpass audiens, osv. Ellers enig. Endring: Som sagt over! Hvilken faglig bakgrunn har du? 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tråden trenger flere knebøybilder! Ja, det er bare å legge ut Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvilken faglig bakgrunn har du? Nok statistikk til å forstå det han skrev om. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nok statistikk til å forstå det han skrev om. Og endatil er det enkle begreper som man får inn på første forelesning 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Og endatil er det enkle begreper som man får inn på første forelesning Hehe, var ikke det som var poenget, jeg bare lurte påbhva han hadde studert :-) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Treningstudioet sitt! http://www.youtube.com/watch?v=MNte5pRNsa4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skjønner ikke dette jaget etter å trene minst mulig i tid. . Handler vel om folk som har kids etc, og jobb og grinete dude. Har ikke noe av det over, så har faen så mye tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå