wingeer Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Oslo eller Trondheim er helt greit for meg. Muligens Bergen også, altså. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det går ikke tog fra Tromsø Det er sant. Det blir antakelig ikke noe møte lengre nord enn Trondheim, og i hvert fall ikke Bodø. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Når jeg skal på ferie til sommern, kan jeg ha med meg pilleskrinet mitt og pulver på fly? Skal fly til Italia også cruise derifra litt rundt om også tilbake til Italia. Burde vel gå greit så lenge det er i innsjekkbagasje? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Når jeg skal på ferie til sommern, kan jeg ha med meg pilleskrinet mitt og pulver på fly? Skal fly til Italia også cruise derifra litt rundt om også tilbake til Italia. Burde vel gå greit så lenge det er i innsjekkbagasje? Uten at jeg er 100% bør det gå helt fint i innsjekket bagasje og i original emballasje med innholdsfortegnelse på. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Uten at jeg er 100% bør det gå helt fint i innsjekket bagasje og i original emballasje med innholdsfortegnelse på. Har ikke pillene i orginal emballasje... Ikke pulveret heller, det vil ta alt for stor plass. Har en boks med masse rom med fish oil, multivitamin, zma osv.. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det bør sikkert gå greit uansett. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Takker for svar folkens angående knebøy, stilling og big butt. Så smal avstand mellom bein er å foretrekke? kontra større avstand (firkant butt) Fortsatt irritert for at jeg ikke får spist nok. Har bare ikke rett og slett nok tid pga eksamen og jobb. bleh. ligger på 2000kcal så langt i dag ca. skal egentlig ha 3500. redd for å miste volum. oh well. bestilte forøvrig smartsupps fra gymgrossisten siden det var så svine billig. zma, 200 tableter til 130 kr! proteinet klumper visst litt, men vil bare teste noe, siden det koster 1/3 av prisen til whey gold standard. legger inn en linje å sier hvordan det var. etter jeg har fått det Endret 21. mai 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du får ikke firkantet rumpe av bredere beinstilling. Velg det som passer teknikken din og de fysiske forutsetningene dine, ikke hør på skrekkartiklene til KK og Hjemmet. PS: Pls send pic hvis du får firkantet ræv. 4 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Takker for svar folkens angående knebøy, stilling og big butt. Så smal avstand mellom bein er å foretrekke? kontra større avstand (firkant butt) Fortsatt irritert for at jeg ikke får spist nok. Har bare ikke rett og slett nok tid pga eksamen og jobb. bleh. ligger på 2000kcal så langt i dag ca. skal egentlig ha 3500. redd for å miste volum. oh well. bestilte forøvrig smartsupps fra gymgrossisten siden det var så svine billig. zma, 200 tableter til 130 kr! proteinet klumper visst litt, men vil bare teste noe, siden det koster 1/3 av prisen til whey gold standard. legger inn en linje å sier hvordan det var. etter jeg har fått det Prøv og rør med en skje før du shaker. Det hjelper endel! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fakk, eksamenstiden sprenger kaloriinntaket mitt samtidig som jeg ikke får trent. On the good side fikk jeg et "jøss" fra pappa da han tok meg på overarmen i dag. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Får man big butt av å trene knebøy? Er så fremtung at jeg kunne trengt mer glutes for å drive det dyret jeg har i buksa... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Får man big butt av å trene knebøy? Er så fremtung at jeg kunne trengt mer glutes for å drive det dyret jeg har i buksa... Oh lord. Selvfølgelig kom den fra nord! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det hadde vært moro, ja, men vanskelig å gjennomføre. Vi er ikke så mange faste brukere i DST og vi er stort sett fordelt på Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø. Må du faen meg ikke glemme Stavanger heller! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Bergenbergen baby. Trondheim/ Oslo blir en blanding av litt for dyr bensin (kollektivtransport er for pyser og tapere) og litt for lang reise. Må du faen meg ikke glemme Stavanger heller! Haha, jo. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ta opp treningen etter skulder ut av ledd i morgen: Skal jeg starte på 5x5? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Ta opp treningen etter skulder ut av ledd i morgen: Skal jeg starte på 5x5? Hæ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hvis det først skal være et dst-treff må det jo ordnes med en treningsøkt også. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bergen hadde funket best for min del da jeg kunne ha møtt litt slekt å gamle kompiser i samme slengen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fakk, eksamenstiden sprenger kaloriinntaket mitt samtidig som jeg ikke får trent. On the good side fikk jeg et "jøss" fra pappa da han tok meg på overarmen i dag. Her og. Får trent, men spiser så latterlig mye mat. Får satse på at det blir litt gainz på andre steder enn magen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå