Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal på ferie til sommern, kan jeg ha med meg pilleskrinet mitt og pulver på fly? Skal fly til Italia også cruise derifra litt rundt om også tilbake til Italia. Burde vel gå greit så lenge det er i innsjekkbagasje?

Uten at jeg er 100% bør det gå helt fint i innsjekket bagasje og i original emballasje med innholdsfortegnelse på. :)

Lenke til kommentar

Uten at jeg er 100% bør det gå helt fint i innsjekket bagasje og i original emballasje med innholdsfortegnelse på. :)

Har ikke pillene i orginal emballasje... Ikke pulveret heller, det vil ta alt for stor plass. Har en boks med masse rom med fish oil, multivitamin, zma osv..

Lenke til kommentar

Takker for svar folkens angående knebøy, stilling og big butt.

Så smal avstand mellom bein er å foretrekke? kontra større avstand (firkant butt)

Fortsatt irritert for at jeg ikke får spist nok. Har bare ikke rett og slett nok tid pga eksamen og jobb. bleh.

ligger på 2000kcal så langt i dag ca. skal egentlig ha 3500. redd for å miste volum.

oh well.

bestilte forøvrig smartsupps fra gymgrossisten siden det var så svine billig. zma, 200 tableter til 130 kr! proteinet klumper visst litt, men vil bare teste noe, siden det koster 1/3 av prisen til whey gold standard. legger inn en linje å sier hvordan det var. etter jeg har fått det :)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Takker for svar folkens angående knebøy, stilling og big butt.

Så smal avstand mellom bein er å foretrekke? kontra større avstand (firkant butt)

Fortsatt irritert for at jeg ikke får spist nok. Har bare ikke rett og slett nok tid pga eksamen og jobb. bleh.

ligger på 2000kcal så langt i dag ca. skal egentlig ha 3500. redd for å miste volum.

oh well.

bestilte forøvrig smartsupps fra gymgrossisten siden det var så svine billig. zma, 200 tableter til 130 kr! proteinet klumper visst litt, men vil bare teste noe, siden det koster 1/3 av prisen til whey gold standard. legger inn en linje å sier hvordan det var. etter jeg har fått det :)

Prøv og rør med en skje før du shaker. Det hjelper endel!

Lenke til kommentar

Fakk, eksamenstiden sprenger kaloriinntaket mitt samtidig som jeg ikke får trent.

On the good side fikk jeg et "jøss" fra pappa da han tok meg på overarmen i dag. :)

Her og. Får trent, men spiser så latterlig mye mat.

Får satse på at det blir litt gainz på andre steder enn magen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...