wingeer Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er sant at du kobler inn mer av setemuskulatur med brei fotstilling i bøy, men ræva vil ikke bli mindre selv om du går over til kun smal, bare muligens vokse noe mindre Er det så? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Noen andre som har problemer med å få resultater på den midterste skuldermuskelen? Av en merkelig grunn har nakkemuskel hatt bedre fremgang av skulderøvelser. It will not grow, god damn it!... Endret 21. mai 2013 av WaterMarked Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du får sikkert større suksess hvis du snevrer det litt mer inn. Diskusjon er et stort forum med stor variasjon av folk med ulike interesseområder. De gamle gubbene i fotoavdelingen er nok ikke så gira på å møtes på et treningssenter osv. Det er også veldig greit å legge mer håndfaste planer fra starten av enn at man bare skal møtes. Velg en by og inviter til fellestrening, etterfulgt av øl og grilling f.eks. Da har du en sikker vinner. Det er bare meningen å finne på noe som kan passe alle for folk som kunne tenke seg å treffe andre forumbrukere, selv om man har lite annet felles. Men jeg ser hva du mener. Fellestrening for DST kan sikkert arrangeres en gang. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er det så? Og så gir vel brede knebøy firkantet rumpe i tillegg. Men du grabben. Hvorfor er frontbøy så grusomt mye tyngre enn knebøy. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Er det så? Ifølge selveste Sandviken og en gammel studie http://styrkecoach.no/smal-eller-bred-beinstilling-i-kneboy/ Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Og så gir vel brede knebøy firkantet rumpe i tillegg. Men du grabben. Hvorfor er frontbøy så grusomt mye tyngre enn knebøy. Fordi du har kjørt så mye mindre frontbøy enn knebøy. Jeg synes ikke frontbøy er veldig mye tyngre. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi i knebøy tanker du halve vekta opp med ryggen, mens i frontbøy er det all legs baby Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Noen andre som har problemer med å få resultater på den midterste skuldermuskelen? Av en merkelig grunn har nakkemuskel hatt bedre fremgang av skulderøvelser. It will not grow, god damn it!... Kanskje du har dårlige forutsetninger for at muskelen skal jobbe grunnet f.eks. dårlig holdning? Mye benk? Det er bare meningen å finne på noe som kan passe alle for folk som kunne tenke seg å treffe andre forumbrukere, selv om man har lite annet felles. Men jeg ser hva du mener. Fellestrening for DST kan sikkert arrangeres en gang. Det hadde vært ganske kult. Du burde være ansvarlig for å få det til. Siden, du vet. Du driver med sånt. Og så gir vel brede knebøy firkantet rumpe i tillegg. Men du grabben. Hvorfor er frontbøy så grusomt mye tyngre enn knebøy. Hehe, ja. Klart. Jeg tar all min kunnskap fra KK. Spørs hvordan knebøy du kjører til vanlig, det. En kompis jeg trener med har rundt 105/120 i front/bak. Ganske tett oppmot hverandre. I tillegg må du jobbe mer for å holde ryggen oppreist ved mage + mere trykk på ben. Ifølge selveste Sandviken og en gammel studie http://styrkecoach.n...lling-i-kneboy/ Det som er interessant med slike studier er at det aldri står noe om treningsbakgrunnen til subjektene. Det står bare at de er erfarne. Det er jo ganske tenkelig at de vil jobbe best i den stilen de har trent mest med. Det er nå ihvertfall en umiddelbar feilkilde. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det som er interessant med slike studier er at det aldri står noe om treningsbakgrunnen til subjektene. Det står bare at de er erfarne. Det er jo ganske tenkelig at de vil jobbe best i den stilen de har trent mest med. Det er nå ihvertfall en umiddelbar feilkilde. At the time of testing, each subject had been regularly engaged in a strength-training program, including the parallel squat, for at least 1 yr. Experienced lifters were used to facilitate muscle identification (by developed musculature and low subcutaneous fat reserves) and to ensure proper lifting technique. Descriptive statistics for the subjects include average age 22 yr (± 1 yr), height 183 cm (± 8 cm), mass 92 kg (± 14 kg) and 7 yr (± 2 yr) of lifting experience. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det hadde vært ganske kult. Du burde være ansvarlig for å få det til. Siden, du vet. Du driver med sånt. Det hadde vært moro, ja, men vanskelig å gjennomføre. Vi er ikke så mange faste brukere i DST og vi er stort sett fordelt på Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg kan dra til en annen by jeg, om jeg får sitte på med noen . Gidder ikke tog til Trondheim alene, beklager . Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det hadde vært moro, ja, men vanskelig å gjennomføre. Vi er ikke så mange faste brukere i DST og vi er stort sett fordelt på Oslo, Bergen, Trondheim og Tromsø. Jeg er lett med. Om det er i Oslo. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 At the time of testing, each subject had been regularly engaged in a strength-training program, including the parallel squat, for at least 1 yr. Experienced lifters were used to facilitate muscle identification (by developed musculature and low subcutaneous fat reserves) and to ensure proper lifting technique. Descriptive statistics for the subjects include average age 22 yr (± 1 yr), height 183 cm (± 8 cm), mass 92 kg (± 14 kg) and 7 yr (± 2 yr) of lifting experience. Det står jo fortsatt ikke noe om hvilken bredde de har trent med tidligere, bare dybde. Det er jo det viktigste her. Er dessuten statistikken oppført SÅ signifikant i den retning artikkelen velger å konkludere med? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Trick question! Jeg skal reise på ferie om 3 uker. Hvor mange % klarer jeg å barbere av kroppen til da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg kan dra til en annen by jeg, om jeg får sitte på med noen . Gidder ikke tog til Trondheim alene, beklager . Jeg er lett med. Om det er i Oslo. Da må det jo gå an å få til noe. For øyeblikket har jeg noen andre ting på agendaen som jeg bør konsentrere meg om, men hvis ingen vil ta ansvaret før det, skal jeg prøve å arrangere et DST-treff etter hvert. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg kan dra til en annen by jeg, om jeg får sitte på med noen . Gidder ikke tog til Trondheim alene, beklager . Mulig jeg blir med om det blir i Trondheim. Avhenger helt av når det er 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har ingenting imot tur oppover eller bortover, hyggeligere med roadtrip sammen med noen . Avhenger liiiiitt av økonomi og såklart skift på jobb. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det er det samme med meg. Jeg synes at det er deilig og avslappende å kjøre bil eller tog. Det koster så lite som 249 kroner å krysse landet med tog, så økonomien er ikke problemet mitt, men at det tar lang tid. I påska reiste jeg fra Bergen til besteforeldrene mine i Oppdal med tog. Det gikk 15 timer fra jeg gikk ut av hybelen til jeg var framme hos dem. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bor i Trondheim fra før av da, så blir ikke noe roadtrip for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå