wingeer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvordan er mulighetene i Oslo? Dårlige, dessverre. Helt utrolig at det ikke finnes noe i hovedstaten. Du har uttalige klubber i et litt for stort omegn rundt byen, da. Masse i Østfold, og et par på andre siden av havet igjen. Ellers er det Lørenskog, men jeg er litt usikker på hvor aktive de er. Jeg vet at det er mulighet for å trene vektløfting på Magnat, og at de har en fyr som har peiling. Det blir nok fort i dyreste laget igjen. Ellers er Olympiatoppen stengt for allmennheten, men dersom en f.eks. klarer NM-kravene tror jeg en skulle klart å komme seg inn. Er ikke bare-bare å klare NM-kravene riktignok. Ellers har jeg et par kompiser fra TAK som flytter nedover til Oslo etterhvert. Det kan hende de enten får til noe, eller finner et sted det er mulig. Uansett vil man få et par gutter til med kompetanse i Tigerstaden, så da trenger man bare å finne lokaler. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Relevant til elixia/sats diskusjonen: Fjerner alle kondisjonsapparatene på treningssentrene Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Asle Bøe - master of trolls. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Har begynt å sykle mellom 2-3 mil 2-3 ganger i uka i høyt tempo. Er dette bra trening? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvor mye er tusen? Alt må ses relativt til mål. Hva er målet med treningen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Har begynt å sykle mellom 2-3 mil 2-3 ganger i uka i høyt tempo. Er dette bra trening? Nei. Cardio kills gainz. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nei. Cardio kills gainz. Hva mener du? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nå har jeg kikket i et par måneder etter et gym rundt storo/nydalen med noe annet enn Briohantlers. Er hantlerhore, og det største jeg finner er fitnessxpress med 50kg (noe som jeg er på innen et års tid, og da må jeg lete på nytt). Dette er jo et veldig populært område for unge folk, og da spesielt BI-studenter, så da er det snodig at det ikke er et bredere tilbud. Får vel begynne å like stang... (høhø) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er dårlig med å sykle? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er dårlig med å sykle? Hva er dårlig med eple? Det kommer an på hva målet ditt er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er vel noe med at løfter du mye tunge ting opp og ned og får store klumper på armene og en sånn vaskesak på magen så har kardio en negativ innvirkning på muskeltrening. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er dårlig med eple? Det kommer an på hva målet ditt er. Sykler bare for litt trening, og fordi det er gøy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er dårlig med å sykle? De "spøker" med deg alle sammen. Problemet er at 90% her inne er bolemongiser som kun bryr seg om dem gainzzz, og sier derfor at cardio ikke er bra for deg. Om du ønsker bedre kondis/ utholdenhet/ vil forbrenne fett eller noe er det sikkert super trening ja, jeg kan ikke så mye om cardiotrening selv, det må du spørre Patrick om. Men om du vil legge på deg mange kilo i form av muskler, så må du spise enda mer om cardiotreningen ikke skal ha "tatt bort" kcal kroppen din trenger for å bygge muskler. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 45min-1time gåing i ROLIG tempo er tingen om man vil ha all them gaaaainz, skal ikke slite seg ut heller!!!! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Herregud, kan dere ikke legge fra dere sarkasmen i ett sekund når det kommer folk og spør om ting? 6 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Herregud, kan dere ikke legge fra dere sarkasmen i ett sekund når det kommer folk og spør om ting? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Herregud, kan dere ikke legge fra dere sarkasmen i ett sekund når det kommer folk og spør om ting? Om hypertrofi/styrkegains er eneste mål er rolig kardio det tryggeste, rolig sykling, rolig gåing, ikke noe batshitcrazygeriljagreier. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hva er de to horisontale "musklene" under nipplene? Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt grei definisjon på denne karen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå