Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Smaker ikke godt noen plass de der whey fra proteinfabrikken. Skal aldri mer spise det skvipet der. Anbefaler Tech-Nutrition sitt Basic protein. www.tn.no Funker bra det, men det er veeeldig dyrt i lengden. Koster 3 ganger mer en Whey der jeg kjøper det. Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? den her og den her. Da skal du være godt igang! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Smaker ikke godt noen plass de der whey fra proteinfabrikken. Skal aldri mer spise det skvipet der. Anbefaler Tech-Nutrition sitt Basic protein. www.tn.no Som sagt, smaken er som baken. Hvis du liker det så behøver ikke det mene at den ikke er bra, syns den er god jeg, og det er bra proteiner! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror ikke helt du skjønner saken her. Disse proteinene er ikke ment for å smake godt, spesielt da SJOKOLADE. Har forøvrig en litt annen variant av Whey fra proteinfabrikken enn den der, men det burde jo være rimelig likt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kjøp pakke tilbudet til 350kr på ej-shop.no 1kg. protein. 3kg karbo. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Håper ingen ting av dette får utslag på noe dopingtest? - er jo bare proteiner og karbohydrater -aight? Tror jeg bestiller jeg... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skifta nick eller dasse? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Smaker ikke godt noen plass de der whey fra proteinfabrikken. Skal aldri mer spise det skvipet der. Anbefaler Tech-Nutrition sitt Basic protein. www.tn.no Så det er skvip fordi du ikke liker smaken? Grow up. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 skifta nick eller dasse? ja... Peterman: du sier noe der... Jeg trøkker i meg tran, melk, fisk osv. Jeg driter oppi smaken. Trøkker det i meg selv om jeg brekker meg (nei da... ikke så ille) Hvem tenker på smak når det gjelder kosttilskudd? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 100% WHEY fra PF.no er bra, og jordbær varianten smaker digg også, kunne lett helt nedpå en god del liter av dem i slengen og 3 kg for 495 er ikke så ille! slenger du med en Carbo fuel 3 kg til ca 200 så er du godt i gang, merk at carbo fuel er raske karbor som du skal ta like etter trening, ta den sammens med proteinshaken for best virkning Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) pf.no ? edit: poletiets fellesforbund.... kjønte det nå - proteinfabrikken Endret 17. januar 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 798kr for 4kg er ikke mye når det er inkl frakt på TN eller 2000 for 12 kg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Noen som kan anbefale et produkt til meg?Jeg skal ha kvalitet for en liten penge og det skal vare en stund.... (la oss si 4-6 uker) Noen forslag til proteiner? Bruker Whey tech fra proteinfabrikken, og er forsåvidt fornøyd med det. Smaker ikke godt noen plass de der whey fra proteinfabrikken. Skal aldri mer spise det skvipet der. Anbefaler Tech-Nutrition sitt Basic protein. www.tn.no Så det er skvip fordi du ikke liker smaken? Grow up. Jepp, det stemmer. Fryktelig smak på disse proteinene, blir nok ikke kjøpt igjen. Kan ikke si jeg kjenner noen andre som faktisk liker det der. Tar lang tid før de blander seg skikkelig også, men så klart, jeg skal ikke stoppe dere. Betaler heller litt mer penger enn å spise noe med slik smak. Spiser som regel alt, men dette er bare på viddene. Tran, melk, fisk, hvem liker ikke det? "Hvem tenker på smak når det gjelder kosttilskudd?" Synes smak har mye å si på når det gjelder proteiner jeg. Mye bedre med en deilig forfriskende jordbær smak etter trening enn en ekkel sjokolade shake du trykker i deg sent på kvelden fordi du ikke orket den tidligere. Men men.. edit: leif Endret 17. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 jaja... Hva med porteinfabrikken sin jorbærsmak? Er den så ille? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det kan jeg ikke si, men jeg regner med jordbær skal være endel bedre enn sjokolade, virker i alle fall slik i de fleste situasjoner. 495 - 3kg (Proteinfabrikkens proteiner) dvs. 165kr for 1 kg 798kr for 4kg (Tech-Nutrition - BASIC proteiner) dvs. 199,5 kr for 1 kg Da er det jo faktisk billigere med TN sitt BASIC proteiner siden du slepper frakt om du kjøper med VISA. Har en kar på msn som påstår det er det beste proteinet han har smakt, har prøvd over 12 forskjellige. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) tenker proteinfabrikken har frakt+ oppkrav + eksp gebyr, pluss på det på tn får du 15% etter 1 år.ca kanskje 2 da Endret 17. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Ja, mener på det er noe slikt; 5% rabatt på alt etter kjøp på 5000kr. 10% rabatt på alt etter kjøp på over 10 000kr. 15% rabatt på alt etter kjøp på over 30 000kr. leif leif leif Endret 17. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Så det er skvip fordi du ikke liker smaken? Grow up. Du er så moden atte Jeg syntes også at det derre proteinfabrikken pulveret smaker høgg, hvorfor anbefale andre noe du ikke liker selv? BASIC fra tn.no er bra saker, billig, og har høyt %vis innhold av proteiner i motsetning til basic whey fra proteinfabrikken(noe dere tydligvis ikke tar med i betrakningen av prisforskjellen) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg har kun smakt jordbærproteinet fra TN, og det var ganske godt. Ellers, er det noen som gidder å lage et oppvarmingsprogram til gymmen for meg? Sitter og lurer på om jeg skal ha standard oppvarming, eller om jeg skal kjøre skikkelig tortur-opplegg (ala to ganger suicide). Hva synes dere jeg skal gå for, og har dere forslag til sistnevnte? Endret 17. januar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
War Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Generell oppvarming eller spesiell oppvarming? Gymmen? som på skolen eller treningssenteret. 3min tredemølle generell oppvarming og spesiell oppvarming etterpå da må jeg vite hvilket prog du kjører. Velger du ryp har jeg et opplegg klart. RYP Les denne, jeg garanterer at det står noe du ikke visste der. Endret 17. januar 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå