Kevlar Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Tror dere dette hadde blitt stoppet i toll? http://www.nutrivita...10pu1dmusp.html Ja, hvis det blir sendt med noen form for transport som har avtale med Posten, blir det mer eller mindre garantert stoppet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Skulle nok ha bestilt ett kg før det ble bannet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Mnjaaaaa, man bygger toleranse og den dagen man er i equilibrium så er overdose et faktum om man vil ha dagens fix Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Quads og Setemuskulatur, er du ung og mann så går det nesten ikke an og overtrene disse. Legger! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Har begynt med stronglifts sammen med en kompis. Personlig synes jeg det er tipp topp med squats, men det jeg lurer litt på er mengden markløft i programmet (1x5 kontra 5x5 på andre øvelser). Mehdi virker å sitte på en del kunnskaper, men hva mener dere andre om dette, og hva sier "treningsmiljøet" ellers? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg mener at nybegynnere har alt å vinne på å enten følge de store programmene nøyaktig som de står, evt. finne et annet program hvis de ikke liker det. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Går fint å ta 5*5, 3*8 4*6, 3*6, 3*5, 4*4 osv. I markløft med god framgnag, base-templaten i 5*5 stronglifts, Starting Strength osv er ikke magisk, det er gjevnt arbeid over tid som gir resultater. Grunnen til at Mehdi anbefaler ett toppsett i mark er fordi markløft taxer ganske heavy på korsryggen, spesielt når man allerede har kjørt 5 toppsett på knebøy så ser ikke noe poeng i å bytte på det. Sånn sett er jeg enig med Kevlar, Rippetoe og Mehdi tar ikke bare antal sett og reps ut i fra løse luften heller 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Blir man ripped eller svær av Stronglift, eller en kombinasjon av begge tingene? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 For å bli ripped må du nedd i fett % og da kan du ikke gå noe særlig opp i størrelse/styrke, for å bli svær må du ligge i kcal overskudd og da går du opp i fett %. Dette er jo svart på en halv million ganger 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Dette er jo svart på en halv million ganger Jqa, men de skjønner som vanlig ikke hva nybegynnertråden skal brukes til... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Men akkurat eksboks er jo ett kjent fjes i tråden her Lenke til kommentar
Populært innlegg Kevlar Skrevet 19. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. mai 2013 Når "veteranene" såvidt klarer å fylle en side om dagen, syns jeg ikke vi skal klage så mye over at man lager litt liv med litt spørsmål her og der... Eneste aktivitet som er her om dagen er dårlige puns og sexual innuendo fordi juliess er singel, det merkes at det er varmt i været 14 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Eneste aktivitet som er her om dagen er dårlige puns og sexual innuendo fordi juliess er singel, det merkes at det er varmt i været Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Start 3-4mnder før. Spørs selvfølgelig litt hvor mye du har og ta av samt hvor ripped du vil være. Men 12 uker bør som regel være nok. ah ok, da trenger jeg ikke å kjøre på riktig enda, har ikke så mye å ta av, men vil ha mer markert, så vil ned i fett % Burde jeg fortsette å trene som før, med mer fokus på mage selvfølgelig eller burde jeg også legge inn cardio etc oftere? har alltid hatt flat mage, bare ikke veldig markert, så har ikke deffet så mye før Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 For å bli ripped må du nedd i fett % og da kan du ikke gå noe særlig opp i størrelse/styrke, for å bli svær må du ligge i kcal overskudd og da går du opp i fett %. Dette er jo svart på en halv million ganger Jeg har en kompis som trener med den samme, lave vekten hele tiden. Målet hans er å bli ripped. Men er dette en feil måte å trene på? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du trenger verken mer fokus på mage eller cardio, men noe cardio vil hjelpe på ja. Jeg har en kompis som trener med den samme, lave vekten hele tiden. Målet hans er å bli ripped. Men er dette en feil måte å trene på? Ja. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ja, tren masse mage. Det er det som gir SHREDDED ABS BRAHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Hvor høy er du og hvor mye veier du? Tror egentlig du har godt av å bygge litt muskler fremfor å bli tynnis med skinnypack. Fettprosent reduserer du gjennom kostholdet. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du trenger verken mer fokus på mage eller cardio, men noe cardio vil hjelpe på ja. Ja. Har prøvd å si det til han, men jeg har ingen konkrete eksempler eller argumenter for å endre hans mening. I tillegg kjører han på et egenprodusert program, der han trener i maks 40 minutter (inkl. oppvarming) hver økt. Hva kan jeg si for å få han til å trene riktig? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ingenting, bare fortsett ordentlig trening og kosthold i en 3-4 år og le høyt av den ikke-eksisterende framgangen hans. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ikke si noe mer. La han trene slik og se hvor ripped han blir. Så kan han sitte der med skjegget i postkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå