Primer4 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Er det ikke meninga og ta mark på noe mykt liksom? Alle bolerne på den lokale skole gymmen gjør det ihvertfall. Nei det er ikke meninga, Det siste du vil er å stå på noe som gir etter, dårlig for stabiliteten, ledd, alt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 I tillegg så forsvinner noe av kraften når man presser helene ned i noe mykt, så selv om man står helt stabilt, risikerer man å løfte mindre. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Også vingler alt overalt frem og tilbake. Livsfarlig vil jeg si. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Det minner meg på noe jeg så på treningssenteret for noen dager siden. En person tok knebøy uten sko og hver gang han presset, stå han nesten på tærne fordi vekta var så langt framme og når han var rett og knærne var låst, tippet han bakover på helene og så fram igjen før neste repetisjon. Jeg var forundret over hvor systematisk han gjorde det. Og hver eneste gang satt jeg og så på og håpet på at han skulle falle bakover, miste stanga og skade seg. Da hadde kanskje den motherfuckeren lært seg riktig teknikk neste gang. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Sattan Var så smart at jeg hadde i noen scoops pwo, 1 scoop whey, 1 scoop karbz og 2,5dl energidrikk i en shaker med 3dl vann. Gjett hva som skjedde? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Det minner meg på noe jeg så på treningssenteret for noen dager siden. En person tok knebøy uten sko og hver gang han presset, stå han nesten på tærne fordi vekta var så langt framme og når han var rett og knærne var låst, tippet han bakover på helene og så fram igjen før neste repetisjon. Jeg var forundret over hvor systematisk han gjorde det. Og hver eneste gang satt jeg og så på og håpet på at han skulle falle bakover, miste stanga og skade seg. Da hadde kanskje den motherfuckeren lært seg riktig teknikk neste gang. Får meg til å tenke på denne: 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Sattan Var så smart at jeg hadde i noen scoops pwo, 1 scoop whey, 1 scoop karbz og 2,5dl energidrikk i en shaker med 3dl vann. Gjett hva som skjedde? Noe a la dette? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 føler meg så fjern i dag, sikkert skikkelig trøtt. Dra på trening eller ikke? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Du merker om det er meningsløst etter de første settene, DRA! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 okei okei, får dra og prøve Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Noe a la dette? Vil nesten si det der er en underdrivelse, hele stua mi ser faen ikke ut nå, uansett så ødelagt etter trening at jeg blir nok ikke å gjøre noe med det før imorra Kald pils å bestillingspizza med fersk dressing å rukkola i sola nu Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Restituerer noen muskler seg raskere enn andre? I så fall, hvilke (sånn cirka)? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Quads og Setemuskulatur, er du ung og mann så går det nesten ikke an og overtrene disse. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Runkemuskelen. Ifyouknowwhatimean.gif 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Spørsmål Jeg jobber hele sommer, men skal til gran canaria i jula. Så tenker å kjøre deff så magen kommer frem til da. Når trenger jeg å starte? I går? Har fått veldig god V, og godt markerte bryst og arm musklatar, ok legger, bra lår. Vil ikke starte for tidlig, hvis det er mulig. Er bare litt redd for å miste litt masse/volum, siden hele poenget er jo å spise litt mindre men trene like hardt. Føler jeg også kommer litt kjevt da, fordi da må jeg jo nesten kjøre bulk fra januar av (for å bli "større", og da rekker jeg ikke neste sommer Uansett, mye rabling, menne, når bør jeg starte, og mister jeg volum/masse ved deffing, løser jeg det problemet med bulk etter deff? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Start 3-4mnder før. Spørs selvfølgelig litt hvor mye du har og ta av samt hvor ripped du vil være. Men 12 uker bør som regel være nok. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Runkemuskelen. Ifyouknowwhatimean.gif Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Spørsmål Jeg jobber hele sommer, men skal til gran canaria i jula. Så tenker å kjøre deff så magen kommer frem til da. Når trenger jeg å starte? I går? Har fått veldig god V, og godt markerte bryst og arm musklatar, ok legger, bra lår. Vil ikke starte for tidlig, hvis det er mulig. Er bare litt redd for å miste litt masse/volum, siden hele poenget er jo å spise litt mindre men trene like hardt. Føler jeg også kommer litt kjevt da, fordi da må jeg jo nesten kjøre bulk fra januar av (for å bli "større", og da rekker jeg ikke neste sommer Uansett, mye rabling, menne, når bør jeg starte, og mister jeg volum/masse ved deffing, løser jeg det problemet med bulk etter deff? Jeg har ikke mistet volum på deff. Er snart sju uker ute. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Tror dere dette hadde blitt stoppet i toll? http://www.nutrivitashop.com/10pu1dmusp.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå