Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke brukt PWO på mange måneder, så doser jeg på med trippel dose idag.

Mongopsychopump fra helvette :p

Kan dose opp formbilde om det er noe interesse for bilde av en halvnaken smålubben nordlending her inne ;)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Brystdag på fredag uansett om det er 17. mai, juleaften eller hva som helst. GO HARD OR GO HOME!

Enig. Trenger bare møte opp for å spise klokka to, rekker mye trening i tomt senter før det! Øking i bøy og mark i morgen. Blir en bra økt!

Trener du der?

Jeg trener på Evo. Få mennesker før fire, ofte rotete i helgene, god stemning, mye joggere og alt av utstyr er helt nytt. Fine garderober og kjip musikk. Veldig fornøyd til prisen og senterne er ofte sentralt. Deilig å kunne trene i byen min og i nabobyen også, hvor jeg går på skole.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg trener på Evo. Få mennesker før fire, ofte rotete i helgene, god stemning, mye joggere og alt av utstyr er helt nytt. Fine garderober og kjip musikk. Veldig fornøyd til prisen og senterne er ofte sentralt. Deilig å kunne trene i byen min og i nabobyen også, hvor jeg går på skole.

Er Evo en skikkelig jentegym? Hvis det er tilfellet blir det ikke så mange spottere hvis jeg skal starte der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...