Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp med markløft..

 

Har trent det i ca. 8 mnd nå, og er oppe i 110 kg for tiden. Jeg har den siste mnd hatt bra mdf progresjon. Men i dag feks, etter å trene det, merker jeg smerter i midre rygg. Det "stikker" på en måte midt i ryggen og jeg er redd om jeg utfører det feil.

 

Jeg har sett hvordan det skal utføres og fått PT til å se om jeg gjør det riktig, men jeg blir litt skremt mtp. min rygg. Er dette normalt?

Lenke til kommentar

hva er såkalte russere? en kompis skulle begynne med noen piller som kalles russere. jeg frarådet hanbå begynne med noe han ikke vet hva er så jeg skal finne dette ut.

Si til han at han er en idiot om han begynner med steroider før han stagnerer i hovedløftene etter minst 3-4 år hard trening samt. oppnådd over 2.5*kv i både mark/bøy samt. 2*kv i benk.

 

Og om han likevel skal kødde opp hormonene sine etter det, be han planlegge en ordentlig injisert kur som hovedsakelig er basert på for eksempel winstrol&deca med påfølgende pct måneden etterpå, så får han kanskje litt ekte gainz og kanskje også holder på gainza en liten stund.

 

Har flere kompiser som har ødelagt kroppen sin etter de startet med dårlig planlagte idiotkurer i ungdomstiden og er nødt til å gå på trt resten av livet.

Lenke til kommentar

Si til han at han er en idiot om han begynner med steroider før han stagnerer i hovedløftene etter minst 3-4 år hard trening samt. oppnådd over 2.5*kv i både mark/bøy samt. 2*kv i benk.

 

Og om han likevel skal kødde opp hormonene sine etter det, be han planlegge en ordentlig injisert kur som hovedsakelig er basert på for eksempel winstrol&deca med påfølgende pct måneden etterpå, så får han kanskje litt ekte gainz og kanskje også holder på gainza en liten stund.

 

Har flere kompiser som har ødelagt kroppen sin etter de startet med dårlig planlagte idiotkurer i ungdomstiden og er nødt til å gå på trt resten av livet.

Hva slags miljø har du vokst opp i?

Lenke til kommentar

Hm, du har vel rett. Dog har jeg ikke opplevd noe som ligner engang. Det mest ekstreme meatheadsa jeg kjenner tar i bruk er liksom jack3d og keto. Nå er jeg fra Oslo og i et "hipstermiljø", så fokuset ligger ikke akkurat på å være ripped as fuark.

 

Det var ikke nedlatende, kun nysgjerrighet, hvis det skulle være uklart. :)

Lenke til kommentar

Er oppvokst i nordland/bergen/nordtrønderlag, samt. bodd i bodø/vest agder/saltdal, iløpet av de siste 2 årene så tar meg den friheten og si at det finnes svære bolere på noen-og-tyve overalt, og for hver av dem finnes det 10+tynne tenåringer som går rundt knasker anadrol/ikke har anelse om hva de driver med. Selv om de er skråsikker på at det er den eneste måten å holde seg "ripped" på

 

(Sier selvfølgelig ikke at de store trenger å ha så mye peiling heller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...