Need44speed Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 har fått skikkelig sånne Callus-saker på hendene nå. er det nå jeg begynner med magnesium eller er det bare å bli vant til det? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Litt vil en vel alltid få, men personlig holder jeg det i sjakk ved å skrubbe litt i dusjen når huden er ekstra bløt. Blir de for store kan du risikere rifter og lignende. Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Trenger litt hjelp med markløft.. Har trent det i ca. 8 mnd nå, og er oppe i 110 kg for tiden. Jeg har den siste mnd hatt bra mdf progresjon. Men i dag feks, etter å trene det, merker jeg smerter i midre rygg. Det "stikker" på en måte midt i ryggen og jeg er redd om jeg utfører det feil. Jeg har sett hvordan det skal utføres og fått PT til å se om jeg gjør det riktig, men jeg blir litt skremt mtp. min rygg. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 har fått skikkelig sånne Callus-saker på hendene nå. er det nå jeg begynner med magnesium eller er det bare å bli vant til det? Får du de i hendene eller på fingrene, vist du får mest på hendene og ingen på fingrene løfter du feil. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Får du de i hendene eller på fingrene, vist du får mest på hendene og ingen på fingrene løfter du feil. nederst der fingrene slutter, og svakere på de nederste fingerleddene langefingern, ringefingern og lillefingern Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sett denne? Har selv ikke plagdes av de små merkene jeg får det siste året. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har hørt at det er ganske mye genetikk også (aner dog ikke om det er sant) - jeg får så å si ikke blemmer etter løfting lengre. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke snakk om blemmer. Træler, og man får dem hvis man holder stanga for langt inn i hånden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Finnes det videoer for hvordan man holder stanga ved utføring av benkpress? Jeg føler alltid at håndflaten presses nedover håndleddet mot ansiktet, og det føler jeg litt i venstre håndledd. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er ikke snakk om blemmer. Træler, og man får dem hvis man holder stanga for langt inn i hånden. Sorry mac, men jeg mente træler. Ikke at jeg får blemmer heller da men. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 hva er såkalte russere? en kompis skulle begynne med noen piller som kalles russere. jeg frarådet hanbå begynne med noe han ikke vet hva er så jeg skal finne dette ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 http://freak.no/forum/showthread.php?t=245762 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Alle legemidler oppkalt etter noe som har med øst-europa er det vel best å holde seg unna? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 hva er såkalte russere? en kompis skulle begynne med noen piller som kalles russere. jeg frarådet hanbå begynne med noe han ikke vet hva er så jeg skal finne dette ut. Si til han at han er en idiot om han begynner med steroider før han stagnerer i hovedløftene etter minst 3-4 år hard trening samt. oppnådd over 2.5*kv i både mark/bøy samt. 2*kv i benk. Og om han likevel skal kødde opp hormonene sine etter det, be han planlegge en ordentlig injisert kur som hovedsakelig er basert på for eksempel winstrol&deca med påfølgende pct måneden etterpå, så får han kanskje litt ekte gainz og kanskje også holder på gainza en liten stund. Har flere kompiser som har ødelagt kroppen sin etter de startet med dårlig planlagte idiotkurer i ungdomstiden og er nødt til å gå på trt resten av livet. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Si til han at han er en idiot om han begynner med steroider før han stagnerer i hovedløftene etter minst 3-4 år hard trening samt. oppnådd over 2.5*kv i både mark/bøy samt. 2*kv i benk. Og om han likevel skal kødde opp hormonene sine etter det, be han planlegge en ordentlig injisert kur som hovedsakelig er basert på for eksempel winstrol&deca med påfølgende pct måneden etterpå, så får han kanskje litt ekte gainz og kanskje også holder på gainza en liten stund. Har flere kompiser som har ødelagt kroppen sin etter de startet med dårlig planlagte idiotkurer i ungdomstiden og er nødt til å gå på trt resten av livet. Hva slags miljø har du vokst opp i? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det en del gutter, alder 15-19 finner ut at de skal bli beef og begynner å stappe i seg greier de knapt nok vet hva er er vel ganske vanlig i bortimot alle byer/småbyer, samfunnsklasser osv. i Norge? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hm, du har vel rett. Dog har jeg ikke opplevd noe som ligner engang. Det mest ekstreme meatheadsa jeg kjenner tar i bruk er liksom jack3d og keto. Nå er jeg fra Oslo og i et "hipstermiljø", så fokuset ligger ikke akkurat på å være ripped as fuark. Det var ikke nedlatende, kun nysgjerrighet, hvis det skulle være uklart. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det er ikke noe man har erfaring med der jeg kommer fra heller (og jeg er fra svarteste bygda) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Er oppvokst i nordland/bergen/nordtrønderlag, samt. bodd i bodø/vest agder/saltdal, iløpet av de siste 2 årene så tar meg den friheten og si at det finnes svære bolere på noen-og-tyve overalt, og for hver av dem finnes det 10+tynne tenåringer som går rundt knasker anadrol/ikke har anelse om hva de driver med. Selv om de er skråsikker på at det er den eneste måten å holde seg "ripped" på (Sier selvfølgelig ikke at de store trenger å ha så mye peiling heller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå