€uropa Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Ja . Legg ut flere bilder, så får du sikkert napp. Har bortimot uendelige mengder laks her om du trenger hjelp til å venne deg til smaken... Og hva betyr "laks" her? Gris. Endret 15. mai 2013 av Zarac 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Og hva betyr "laks" her? Gris. Kanskje jeg disponerer en hytte vedsiden av en fin lakseelv i nærheten? Er du som automatisk begynner og anta ting! Gris. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er jo meget påfallende at du tilbyr "laks", så Juliess kan "venne seg til smaken", rett etter at hun meldte seg på markedet og ikke sa ett ord om laks i det innlegget. Jeg kunne vel ikke vite at du har ei hytte ved ei elv. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Merk kanskje. No way at Primer4 er en laksefisker! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skal innrømme at jeg synes all ferskvannsfisking er kjedelig som faen, dopp/flue/is osv. gjeeeesp. Men likevel Merk kanskje. No way at Primer4 er en laksefisker! Hvor har du dette ifra? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg er oppvokst med fisk. Kokt torsk og laks en gang i uka siden jeg gikk baklengs ut av fuglekassa. Men, nå er jeg lei. Så desverre Julie. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg får vel slutte å gjøre treningstråden om til sjekketråden (men det er bare å slenge over kaffeinvitasjon for dere som bor i nærheten!). Må vel ha hviledag på styrkefronten i morgen. Helkropp med de samme øvelsene mange dager på rad er vel fy-fy i utgangspunktet, jeg får kanskje roe ned litt. Merker også hvor viktig det er at man går godt sammen med en person treningsmessig om man skal trene sammen. Folk kan være både en gudegave og en ekstrem belastning . 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg får vel slutte å gjøre treningstråden om til sjekketråden (men det er bare å slenge over kaffeinvitasjon for dere som bor i nærheten!). i nærheten av hvor? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Åja, wups. Tønsberg/Horten . *lover å slutte nå* Noen tips mot ekstremt søtsug rettet mot de to platene Stratos som ligger i skapet? Kaffe hjalp ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gå en tur. Evt kast platene. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Julie, det e ingen som kan fesk som mæ. De hær andre skogsmatosan har vel knaft sedd stortorsk ainna enn på bilda fra yttersia. Sa du kaffe? 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vi kan riktignok nok geografi til å se at Tromsø ikke er i nærheten av Tønsberg. 4 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg får vel slutte å gjøre treningstråden om til sjekketråden (men det er bare å slenge over kaffeinvitasjon for dere som bor i nærheten!). Jeg spiser ikke så mye fisk, men jeg er jævlig god på kaffe. Synd du bor på landet! Julie, det e ingen som kan fesk som mæ. De hær andre skogsmatosan har vel knaft sedd stortorsk ainna enn på bilda fra yttersia. Haha, det der fikk jeg transmak i munnen av å lese. 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vi kan riktignok nok geografi til å se at Tromsø ikke er i nærheten av Tønsberg. Vi er blitt moderne, flyplass har vi tilmed fått installert 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hadde engang ei jente over til middag, hun ville jeg skulle lage "den mest typiske maten jeg vokste opp med". Hun fikk kokt torsk, kokte poteter og kokte gulrøtter. Og vann. Ukokt. Hun ble skuffet 7 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Noen tips mot ekstremt søtsug rettet mot de to platene Stratos som ligger i skapet? Kaffe hjalp ikke. Spis mat som metter ordentlig. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hadde engang ei jente over til middag, hun ville jeg skulle lage "den mest typiske maten jeg vokste opp med". Hun fikk kokt torsk, kokte poteter og kokte gulrøtter. Og vann. Ukokt. Hun ble skuffet lol. sl00t-logic. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 lol. sl00t-logic. Hva faen? Kødder du med meg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spis mat som metter ordentlig. Har spist diger kyllingfilet med ris, gulrøtter, brokkoli, agurk og paprika. *finne frem rester* . Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Åja, wups. Tønsberg/Horten . Så bra. Da kan vi møtes i Oslo i sommer, snuppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå