wingeer Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Slurvet litt med oppvarming, kun ett lett sett før max, vet ikke om det kan ha noe å si Neeeeeeeeeeei, tror du det? 1 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Aaah, skulderen ut av ledd i går på fotballtrening... hva gjør jeg nå i forhold til styrketreninga? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Neeeeeeeeeeei, tror du det? Mnjaaaaa.... Ikke så snar nå...Jeg strekte litt og dro 5x60kg så 3x100kg før maksløft i dag og det var perfecto Lite oksygen er som regel grunnen til at man "ser stjerner" rett etter et løft. Om jeg drar flere tunge sett rett etter hverandre er det rett som det er at jeg blir litt lett i hodet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Aaah, skulderen ut av ledd i går på fotballtrening... hva gjør jeg nå i forhold til styrketreninga? Kjører på som faen med benkpress, sett ny 5rm, så tar noen 8reps negative med 140% av 1rm Endret 11. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Aaah, skulderen ut av ledd i går på fotballtrening... hva gjør jeg nå i forhold til styrketreninga? Er du av de som dette skjer lett med? Fysioterapeut next... Oftopic/ontopic så har de fleste jeg hører om som drar skuldra ut av ledd gjort dette i relsjon til akkurat fotball. Hva er greia? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Vil tro det handler om at det er en av de idrettene man oftest faller forkjært. Og ikke minst: At fotball er en av de mest populære idrettene vi har... Mer interessant er kanskje forekomsten av skader sett opp hvor mye det spilles. Absolutte tall sier forholdsvis lite der. Endret 11. mai 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen som er enige i at vi trenger en full-kontakt verson av fotball på halvparten så store baner??? Vi trenger noe som er til fotball det ishockey er til isbandy!! Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Aldri hatt skulderen ut av ledd, så skjer ikke lett med meg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen som er enige i at vi trenger en full-kontakt verson av fotball på halvparten så store baner??? Vi trenger noe som er til fotball det ishockey er til isbandy!! Kalles bedriftsfotball... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen som er enige i at vi trenger en full-kontakt verson av fotball på halvparten så store baner??? Vi trenger noe som er til fotball det ishockey er til isbandy!! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Doof det der er ikke fotball, det er handegg, stor forskjell 2 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Men srsly; vente et par uker, og starte med ultralette vekter? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noe sånt ja, også kan du evt. trene litt tyngre i øvelser hvor du ikke føler noen form for ubehag etc. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 GAHH, SÅ TØFT! Hvorfor kan ikke treningsstudio ha slikt? Istedet for dumme promo-plakater og annet fjas. Dette ser litt ut som et crossfit/kampsport-studio dog, så forklarer vel hvorfor de ikke kjører standard look på alt. 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ved lat nedtrekk føler jeg armene jobber mer enn ryggen. I tillegg klar jeg ikke å "skvise en appelsin" med skulderbladene. Jeg har ikke så lange armer, så det føles litt rart å holde ytterst på stangen. Er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 ^Tenk at du skal dra albuene bak deg. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Vil jeg da føle at jeg presser med skulderbladene? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Vil jeg da føle at jeg presser med skulderbladene? Absolutt. Du trenger ikke ha veldig bredt grep heller. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg skal prøve det til neste gang. Jeg har alltid prøvd "å presse noe" imellom skulderbladene, men det har aldri fungert. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg handlet i dag og mens jeg sto i kø ved kassa la jeg merke til kvinnfolkmagasinene (Hjemmet, Sara, Vagina Weekly eller hva de nå heter). Der sto det som vanlig noe om trening på forsiden. Plutselig slo det meg at det er litt komisk å tenke på at absolutt alle overskriftene som har med trening å gjøre er en variasjon av " 8 øvelser som virker!" Dersom øvelsene du reklamerer for faktisk virker... hvorfor reklamerer du for enda flere? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå