Dufen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Nei, pannekakene mine lager jeg med egg, sjokoladeprotein, smeltet smør, kakao, bakepulver, salt, melk, tyttemel og havregryn. DET er gode pannekaker Eeeeh, det er jo ikke pannekaker lengre da Det er mer en pai... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Eeeeh, det er jo ikke pannekaker lengre da Det er mer en pai... Ser nå ut som pannekaker Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har en kveldssnack til dere om dere nå MÅ ha SUPERSUNNE snacks. 1boks cottage cheese 2-3 ss lønnesirup 10-20 valnøtter Bland godt og inhaler, den suppa der smaker GODT Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg driter i å lage sunn mat og setter heller det italienske kvinnfolket her til å lage en skikkelig pizza. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Gir meg faen i hva jeg eter så lenge det er med grillkrydder, ketchup og smelta ost, kan ikke klage på gainz heller. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei folkens; Gi meg tekniske argumenter for hvorfor dynamisk oppvarming er superior og hvorfor vi har oppvarmingssett i det hele tatt og ikke bare gønner på med maksløft straight off the bat? Hva skjer? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Trener ikke med dynamisk oppvarming selv men kan tenke meg dette kan hjelpe på mobiliteten Ellers synes jeg du skal prøve og ta maksløft straight off the bat om du går rundt og lurer på dette. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei folkens; Gi meg tekniske argumenter for hvorfor dynamisk oppvarming er superior og hvorfor vi har oppvarmingssett i det hele tatt og ikke bare gønner på med maksløft straight off the bat? Hva skjer? Bedre mobilitet, varme ledd og muskler yter bedre, man er sterkere når man har fått opp pulsen og blod strømmer til musklene(bro-science fra meg). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei folkens; Gi meg tekniske argumenter for hvorfor dynamisk oppvarming er superior og hvorfor vi har oppvarmingssett i det hele tatt og ikke bare gønner på med maksløft straight off the bat? Hva skjer? Du har også havnet i en debatt med venner? Jeg synes at DST skal skrive en håndbok som inneholder alle svar på alle påstander som bekjente kan finne på å si, for slike spørsmål kommer opp i tråden med jevne mellomrom. 5 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Trener ikke med dynamisk oppvarming selv men kan tenke meg dette kan hjelpe på mobiliteten Ellers synes jeg du skal prøve og ta maksløft straight off the bat om du går rundt og lurer på dette. Tror du jeg tror at man ikke behøver å varme opp? Ta i så fall en titt på oppvarmingsseksjonen til programmet mitt. Du har også havnet i en debatt med venner? Jeg synes at DST skal skrive en håndbok som inneholder alle svar på alle påstander som bekjente kan finne på å si, for slike spørsmål kommer opp i tråden med jevne mellomrom. Jepp! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Fuuark, blar igjennom bildene ifra en gammel telefon og ser at jeg var på vei til å bli småsexy da jeg var på tampen til å veie under 80kg Veinz å cuts jo :( Vel vel skal faen meg bli saker neste gang det blir deffing, dvs. forkant av vår/sommer 2015 Edit; Det man blir mest obs på er hvor latterlig mye bedre man ser ut i ansiktet uten dobbelhake Endret 10. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Planer om å være deffet til sommeren 2016 du da Primer4? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Blir deffing fra jan-mai 2015' tenker jeg, Sommer 2016 er jeg sikkert tjukk igjen Ekkelt og se på festbilder og tenke "faen jeg har jo sett kjekk ut i trynet engang!" Edit: Ikke rart det ikke har blitt så mye damer i det siste når jeg før har kunnet skli meg frem og inn på utseende, for så og plutselig ikke ha personligheten til å backe opp å være lubben. Endret 10. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Det er verre å tenke "Faen, så kjekk jeg var..." "...men likevel alene." 2 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja så var det stafett da. Fml. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Så stjerner etter et tungt sett markløft i dag, akkurat som om det var masse gull-konfetti i lufta.. Noen som har opplevd det eller vet hva det kommer av? Var kun etter første sett, de andre og resten av økten gikk greit Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Holdt du pusten under hele løftet? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Nei, trekker inn og spenner opp på bunnen og puster ut på vei opp.. Slurvet litt med oppvarming, kun ett lett sett før max, vet ikke om det kan ha noe å si Endret 11. mai 2013 av sungun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå