Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan strekker man ut armen a`?

7076224[/snapback]

Hvilke deler vil du strekke? Biceps, triceps, underarm, ..?

 

 

Får nå smaksprøvene tilsendt fra EJ-sjop, er spent hva hvilken smak det kommer til å bli :) Gleder meg til å få 90+ i huset, det er ikke ofte jeg nærmer meg 1/2 av anbefalt dagsdose av proteiner engang med mitt nåværende kosthold og økonomi, så jeg håper pulveret kan rette litt på dette.

Lenke til kommentar
Zethyr:  Sjokolade er definitivt best. Kjøpte netopp banan og den smaker dritt. Vanilje enda verre. Ble kvalm etter treningene med den. Har brukt 25kg av sjokolade nå og netopp begynt på 5 nye kilo. ;)

7076746[/snapback]

Har hørt at de fleste sier dette, men nå får jeg smaksprøver så jeg kan finne det ut selv :)

Lenke til kommentar

Steike gutter, jeg er helt dønn nå.

Jeg har vært litt afk for tiden. Har vært opptatt

med div. trenet en del og litt trøbbel med cops'n. Men uansett, jeg har gått på ett program nå i mellomtiden som har funket SYKT!.

folka bak www.animalpak.com som har laga det.. Har aldri vokset så sykt fort i muskelmasse på kort tid.

Settene går sånn her:

8reps

6reps -øk i kg-

4reps -øk i kg-

2reps -øk ikg-

failure -halvparten av vekta-

 

sinnsykt slitsomt progg, når jeg gjør sånt på alle øvelsene, men damn. Det funker.

 

training routine #5

CYCLE: 4-Day Split, Two Days On, 1 Day Off, Two Days On, Two Days Off

 

LEVEL: Intermediate To Advanced

GOAL: Muscle Size, Strength

 

Monday: Quads/Hams

 

• Squats

• Leg Curls

• Leg Extensions

• Abs

 

Tuesday: Back/Calves

 

• Deadlifts

• Shrugs

• Toe Raises (5 sets of 12 reps)

 

Wednesday: OFF

 

Thursday: Back/Biceps

 

• Behind-The-Neck Pulldowns

• Front Lat Pulldowns

• Seated Rows

• Bicep Curls (Straight Bar)

• Preacher Curls

• Alternate Seated Dumbbell Curls

• Abs

 

Friday: Chest/Triceps

 

• Flat Bench Presses

• Incline Bench Presses

• Incline Dumbbell Presses

• Dips

• Tricep Cable Pushdowns

• Toe Raises (5 sets of 12 reps)

 

Saturday: OFF

 

Sunday: OFF

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Sliter litt med utførelsen av Militærpress og har i det siste begynt å kjøre med belte for økt "stabilitet(??)". Får allikevel en bøy bakover i øvre delen av ryggen når jeg presser vekta opp. Har sett på en del beskrivelser osv på nettet, men får allikevel ikke noe klart svar. Er det farlig for ryggen og få denne "buen"..

Får ikke direkte smerter i ryggen, men merker at den er involvert liksom. Ikke lyst til å bytte ut med f.eks skulderpress med manualer da jeg liker militærpress ganske godt.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve ut kreatin, og så på Kre-Alkalyn® EFX fra ej-shop.no

 

Slik jeg forstår det så er dette den typen en ikke trenger noen oppladningsfase, så det jeg egentlig lurer på er dosering. Når jeg skal inn på denne siden så får jeg bare en teit parseerror. Er det noen her som har brukt dette produktet som kan si noe om erfaringen med det samt hvor mye dere tok av det daglig? :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere egentlig om denne matplanen? (har spist sån i ca 2-3 uker, deff):

 

Morning kl 8: 4 fiberkjeks med tunfisk, omega 3,6 og 9.

Skolen kl 11: 4 fiberkjeks med tunfisk.

Kl 14 før trening: 4 fiberkjeks med tunfisk.

Kl 15.30-16.00 etter trening: Proteinpulver.

kl 17: kylling/fisk.

kl 20: 3 fiberkjeks med tunfisk.

 

Ja er mye fiberkjeks men men :p

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Har lest gjennom tråden til proteinpulveret til Børge Fagerli på myorevolution. Han sender ut gratis smaksprøver. Ser ut som folk er virkelig fornøyde :D Måtte bare be ham sende meg noen smaksprøver, så tror jeg at jeg går for hans pulver.

Børge er veldig flink. Fikk masse tilbakemelding av han da han jobbet for TN i fjor. Er det MyoProtein det er snakk om? Hvor får jeg tak i en eventuell smaksprøve?

 

Var inne på siden hans å leste litt nå.

Lenke til kommentar
Da er det antageligvis lurt med oppladningsfase.

7084294[/snapback]

 

Selv når jeg bruker dette? Det jeg lurer mest på er doseringer, ser at noen produkter skal taes 9g fordelt på 3 ganger om dagen på treningsdager, og 6g delt på 2 på ikke-treningsdager.

7084406[/snapback]

Jeg har noen bokser Kre-Alkylan hjemme. Doseringen er 1-2 kapsler og mornigen og 1-2 i forbindelse med trening.

 

Selv liker jeg å ta to om mornigen og en om kevlden på fridager, mens jeg tar 2 før og 2 etter trening på treningsdager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...