tommy007 Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan strekker man ut armen a`? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan strekker man ut armen a`? 7076224[/snapback] Hvilke deler vil du strekke? Biceps, triceps, underarm, ..? Får nå smaksprøvene tilsendt fra EJ-sjop, er spent hva hvilken smak det kommer til å bli Gleder meg til å få 90+ i huset, det er ikke ofte jeg nærmer meg 1/2 av anbefalt dagsdose av proteiner engang med mitt nåværende kosthold og økonomi, så jeg håper pulveret kan rette litt på dette. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Er det denne du snakker om? Da begynner vi fort å nærme oss 2 år gitt. http://www.tn.no/nyheter.aspx?id=23 Edit: til mr onyx Endret 15. oktober 2006 av Chris88 Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Zethyr: Sjokolade er definitivt best. Kjøpte netopp banan og den smaker dritt. Vanilje enda verre. Ble kvalm etter treningene med den. Har brukt 25kg av sjokolade nå og netopp begynt på 5 nye kilo. Endret 15. oktober 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Zethyr: Sjokolade er definitivt best. Kjøpte netopp banan og den smaker dritt. Vanilje enda verre. Ble kvalm etter treningene med den. Har brukt 25kg av sjokolade nå og netopp begynt på 5 nye kilo. 7076746[/snapback] Har hørt at de fleste sier dette, men nå får jeg smaksprøver så jeg kan finne det ut selv Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det denne du snakker om? Da begynner vi fort å nærme oss 2 år gitt.http://www.tn.no/nyheter.aspx?id=23 Edit: til mr onyx 7076631[/snapback] Helt korrekt! Angående året så blir det teknisk sett i fjor. Vi nærmer oss to år siden, og det er helt korrekt! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har lest gjennom tråden til proteinpulveret til Børge Fagerli på myorevolution. Han sender ut gratis smaksprøver. Ser ut som folk er virkelig fornøyde Måtte bare be ham sende meg noen smaksprøver, så tror jeg at jeg går for hans pulver. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Steike gutter, jeg er helt dønn nå. Jeg har vært litt afk for tiden. Har vært opptatt med div. trenet en del og litt trøbbel med cops'n. Men uansett, jeg har gått på ett program nå i mellomtiden som har funket SYKT!. folka bak www.animalpak.com som har laga det.. Har aldri vokset så sykt fort i muskelmasse på kort tid. Settene går sånn her: 8reps 6reps -øk i kg- 4reps -øk i kg- 2reps -øk ikg- failure -halvparten av vekta- sinnsykt slitsomt progg, når jeg gjør sånt på alle øvelsene, men damn. Det funker. training routine #5 CYCLE: 4-Day Split, Two Days On, 1 Day Off, Two Days On, Two Days Off LEVEL: Intermediate To Advanced GOAL: Muscle Size, Strength Monday: Quads/Hams • Squats • Leg Curls • Leg Extensions • Abs Tuesday: Back/Calves • Deadlifts • Shrugs • Toe Raises (5 sets of 12 reps) Wednesday: OFF Thursday: Back/Biceps • Behind-The-Neck Pulldowns • Front Lat Pulldowns • Seated Rows • Bicep Curls (Straight Bar) • Preacher Curls • Alternate Seated Dumbbell Curls • Abs Friday: Chest/Triceps • Flat Bench Presses • Incline Bench Presses • Incline Dumbbell Presses • Dips • Tricep Cable Pushdowns • Toe Raises (5 sets of 12 reps) Saturday: OFF Sunday: OFF Endret 15. oktober 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Så ut som et bra program Kanskje jeg skal prøve det ... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Sliter litt med utførelsen av Militærpress og har i det siste begynt å kjøre med belte for økt "stabilitet(??)". Får allikevel en bøy bakover i øvre delen av ryggen når jeg presser vekta opp. Har sett på en del beskrivelser osv på nettet, men får allikevel ikke noe klart svar. Er det farlig for ryggen og få denne "buen".. Får ikke direkte smerter i ryggen, men merker at den er involvert liksom. Ikke lyst til å bytte ut med f.eks skulderpress med manualer da jeg liker militærpress ganske godt. Endret 16. oktober 2006 av White Fox Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tenkte jeg skulle prøve ut kreatin, og så på Kre-Alkalyn® EFX fra ej-shop.no Slik jeg forstår det så er dette den typen en ikke trenger noen oppladningsfase, så det jeg egentlig lurer på er dosering. Når jeg skal inn på denne siden så får jeg bare en teit parseerror. Er det noen her som har brukt dette produktet som kan si noe om erfaringen med det samt hvor mye dere tok av det daglig? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 har aldri brukt en oppladningsfase på kreatin, er bare waste. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Spørst helt hvor lang periode han skal bruke det, ATi-Radeon. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tenkte rundt en måned, får se hvor store effektene er. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Da er det antageligvis lurt med oppladningsfase. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Da er det antageligvis lurt med oppladningsfase. 7084294[/snapback] Selv når jeg bruker dette? Det jeg lurer mest på er doseringer, ser at noen produkter skal taes 9g fordelt på 3 ganger om dagen på treningsdager, og 6g delt på 2 på ikke-treningsdager. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Huskelapp: Vi har egen tråd for Diskusjon av kosttilskudd. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hva synes dere egentlig om denne matplanen? (har spist sån i ca 2-3 uker, deff): Morning kl 8: 4 fiberkjeks med tunfisk, omega 3,6 og 9. Skolen kl 11: 4 fiberkjeks med tunfisk. Kl 14 før trening: 4 fiberkjeks med tunfisk. Kl 15.30-16.00 etter trening: Proteinpulver. kl 17: kylling/fisk. kl 20: 3 fiberkjeks med tunfisk. Ja er mye fiberkjeks men men Endret 17. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har lest gjennom tråden til proteinpulveret til Børge Fagerli på myorevolution. Han sender ut gratis smaksprøver. Ser ut som folk er virkelig fornøyde Måtte bare be ham sende meg noen smaksprøver, så tror jeg at jeg går for hans pulver. Børge er veldig flink. Fikk masse tilbakemelding av han da han jobbet for TN i fjor. Er det MyoProtein det er snakk om? Hvor får jeg tak i en eventuell smaksprøve? Var inne på siden hans å leste litt nå. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Da er det antageligvis lurt med oppladningsfase. 7084294[/snapback] Selv når jeg bruker dette? Det jeg lurer mest på er doseringer, ser at noen produkter skal taes 9g fordelt på 3 ganger om dagen på treningsdager, og 6g delt på 2 på ikke-treningsdager. 7084406[/snapback] Jeg har noen bokser Kre-Alkylan hjemme. Doseringen er 1-2 kapsler og mornigen og 1-2 i forbindelse med trening. Selv liker jeg å ta to om mornigen og en om kevlden på fridager, mens jeg tar 2 før og 2 etter trening på treningsdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå