AnewZ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå har jeg jobb som selger/montør innen kontorrekvisita, så blir mye løfting slik at jeg ikke klarer å yte 100% på trening. Tips? Får vel begynne å kjøre reps på jobben Deal with it! Man blir rett og slett vandt med det, og man trenger bare nok mat. Om sommerne jobber jeg på et lager med løfting ca non-stop i alt fra 7,5-12 timer dagen - og jeg merket ikke noe til det når jeg først kom meg inn på gymmen etterhvert. Blir rett og slett vandt med det, og når beast mode er på så merker man ikke en dritt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) wingeer: - du er mattenerd, er du ikke? Hvordan regner jeg ut hvor mange kilo jeg faktisk beinpresser med en vinkel på 45 grader? Og hvordan blir forskjellen hvis jeg legger vektplater (eller jenter, hvis jeg er i showoff-mode) "oppå" plata jeg presser på? Endret 8. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 ^Det spørs på hvilken maskin det er er snakk om. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Å? Skal prøve å finne bilde. Edit: Det hjelper sikkert ikke.. Endret 8. mai 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nå har jeg jobb som selger/montør innen kontorrekvisita, så blir mye løfting slik at jeg ikke klarer å yte 100% på trening. Tips? Får vel begynne å kjøre reps på jobben Ikke være en possy. wingeer: - du er mattenerd, er du ikke? Hvordan regner jeg ut hvor mange kilo jeg faktisk beinpresser med en vinkel på 45 grader? Og hvordan blir forskjellen hvis jeg legger vektplater (eller jenter, hvis jeg er i showoff-mode) "oppå" plata jeg presser på? Bruk trigonometri. Jeg klarer ikke å se akkurat hva du mener, men hvis du lager en tegning med vinkler og vektorer, så er det fullt mulig å regne ut uten å ta hensyn til friksjon. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Regn gjerne ut for denne, for det er den jeg bruker om jeg skal ta beinpress... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Haha, liker at du bruker deg selv som eksempel på bra teknikk Men for all del - det er den jo.... Haha, jo. Vending er liksom spesialiteten min, så der går det bra. wingeer: - du er mattenerd, er du ikke? Hvordan regner jeg ut hvor mange kilo jeg faktisk beinpresser med en vinkel på 45 grader? Og hvordan blir forskjellen hvis jeg legger vektplater (eller jenter, hvis jeg er i showoff-mode) "oppå" plata jeg presser på? Hehe, som nevnt. Det er veldig vanskelig å si noe spesifikt. Det vil også være varierende friksjon, osv. En veldig, veldig enkel forenkling vil være: vekt*0.7 dersom vinkelen er 45 grader (enkel trigonometri). Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg er elendig i trigonometri. Eller.. Matte, da.... Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hvor lang tid vil det ca ta før glykogenlagrene er fulle igjen etter trening? Altså om jeg spiller fotball på dagen, og trener styrke på kvelden, er det til nytte? Endret 8. mai 2013 av Lackadaisical Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Trenger massasje både foran og bak, kommer ikke til å klare å løfte en eneste pølse på vakt i natt . "Ja, vær så god, kom her og ta den selv". Ikke beste servicen på jord. Godt å kjenne at man lever, da! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Håper for guds skyld du jobber på bensinstasjon?!? 9 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, Shell/7-eleven . Hehe. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Edit: Hvor lang tid vil det ca ta før glykogenlagrene er fulle igjen etter trening? Altså om jeg spiller fotball på dagen, og trener styrke på kvelden, er det til nytte? Hadde droppet fotballen Ja, Shell/7-eleven . Hehe. Er du ikke redd for å tape gainz? mtp. søvnrytme? Endret 8. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Håper for guds skyld du jobber på bensinstasjon?!? Hø hø hø hø hø. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Trenger massasje både foran og bak, kommer ikke til å klare å løfte en eneste pølse på vakt i natt . "Ja, vær så god, kom her og ta den selv". Ikke beste servicen på jord. Godt å kjenne at man lever, da! Hva er det jeg leser? 7 Lenke til kommentar
alba_eagle Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Pleier dere å trene biceps muskulaturen med isolasjonslcelser for biceps? Som curl, manualer etc. ? Jeg personlig har fått råd om å bare trene rygg da dette tar nok i bicepsen..øvelsene jeg tar da er hangups, markløft, skrå roing og kabelroing Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Pleier dere å trene biceps muskulaturen med isolasjonslcelser for biceps? Nei. Liten grunn til det med mindre du allerede er diger og vil finpusse på fysikken, etter min mening. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Pleier dere å trene biceps muskulaturen med isolasjonslcelser for biceps? Som curl, manualer etc. ? Jeg personlig har fått råd om å bare trene rygg da dette tar nok i bicepsen..øvelsene jeg tar da er hangups, markløft, skrå roing og kabelroing Biceps-iso er litt småhomo/beta og holde på med i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Det er ikke homo, men det er unødvendig. Like unødvendig som å bruke homo som nedsettende uttrykk. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Eller "beta" for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå