Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proteinpulver, er ikke det sånt man kjøper på svartebørsen? Hva koster det for grammet?

Dårlig utbøffa får du for 700,- grammet, men skal du ha greiene proffene bruker må du ut med en 1400-1700 iallefall!

 

Selv bruker jeg bare proteinpulver i kombinasjon med test blokker og bittelitt deca når jeg er "off" den vanlige tren/winstrol/deca deffekuren min rett etter stevner.

Lenke til kommentar

Jeg øker fortsatt, men på knebøy har jeg måttet gjøre to treningsøkter før jeg klarer 3x5 siden tidlig April. Du kan se på grafen under hvordan det har utviklet seg.post-116985-0-17262000-1367944653_thumb.png

Wow. Respekt for graf. Det liker jeg! :) Ellers vender du nok langt mer enn det du har der. Med tanke på marken din. Teknikk, teknikk!

Lenke til kommentar

Wow. Respekt for graf. Det liker jeg! :) Ellers vender du nok langt mer enn det du har der. Med tanke på marken din. Teknikk, teknikk!

 

Det tror/vet jeg at jeg gjør. Har bare vending hver femte treningsøkt, og har tatt mark de to siste bare for å få den litt nærmere knebøyen. Har klart 55 kilo i vanlig vending (altså med frontbøy).

Lenke til kommentar

Det tror/vet jeg at jeg gjør. Har bare vending hver femte treningsøkt, og har tatt mark de to siste bare for å få den litt nærmere knebøyen. Har klart 55 kilo i vanlig vending (altså med frontbøy).

Er markløften 5 reps? I så fall vil jeg tippe at du med litt teknikktrening fint kan pressvende (uten vending) min. 70kg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...