Patrick123 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Proteinpulver, er ikke det sånt man kjøper på svartebørsen? Hva koster det for grammet? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Stekende sol, 40-50 grader inne.. Det gjorde økten i dag SVIN slitsomt og tung. flere som merker det på varme dager, spesielt når det er inne også? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) har dere sett den her? Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Ja, jeg kjører et program han har satt opp! Skal bli like ripped! Endret 7. mai 2013 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Ja, jeg kjører et program han har satt opp! Skal bli like ripped! har hørt det er skikkelig hardt med de 15 pushupsene på senga! Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Proteinpulver, er ikke det sånt man kjøper på svartebørsen? Hva koster det for grammet? Dårlig utbøffa får du for 700,- grammet, men skal du ha greiene proffene bruker må du ut med en 1400-1700 iallefall! Selv bruker jeg bare proteinpulver i kombinasjon med test blokker og bittelitt deca når jeg er "off" den vanlige tren/winstrol/deca deffekuren min rett etter stevner. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg øker fortsatt, men på knebøy har jeg måttet gjøre to treningsøkter før jeg klarer 3x5 siden tidlig April. Du kan se på grafen under hvordan det har utviklet seg. Wow. Respekt for graf. Det liker jeg! Ellers vender du nok langt mer enn det du har der. Med tanke på marken din. Teknikk, teknikk! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 har hørt det er skikkelig hardt med de 15 pushupsene på senga! I følge Knowyourmeme.com så er den videoen feil oversatt med vilje. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 I følge Knowyourmeme.com så er den videoen feil oversatt med vilje. jeg bare tøyset at oversettingen er feil blir mer åpenbart lenger utti videoen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jau men tror helt ærlig ikke den originale er så jævlig mye bedre. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Wow. Respekt for graf. Det liker jeg! Ellers vender du nok langt mer enn det du har der. Med tanke på marken din. Teknikk, teknikk! Det tror/vet jeg at jeg gjør. Har bare vending hver femte treningsøkt, og har tatt mark de to siste bare for å få den litt nærmere knebøyen. Har klart 55 kilo i vanlig vending (altså med frontbøy). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg lo litt. Hitting the West where it hurts! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Skulle liksom lære bort markløft i går, men kameraten min hadde så stramme hamstrings at han ikke kom seg ned i riktig startposisjon engang. Hvordan klarer han å funke, lurer jeg... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Skulle liksom lære bort markløft i går, men kameraten min hadde så stramme hamstrings at han ikke kom seg ned i riktig startposisjon engang. Hvordan klarer han å funke, lurer jeg... Sittestilling som en banan... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det tror/vet jeg at jeg gjør. Har bare vending hver femte treningsøkt, og har tatt mark de to siste bare for å få den litt nærmere knebøyen. Har klart 55 kilo i vanlig vending (altså med frontbøy). Er markløften 5 reps? I så fall vil jeg tippe at du med litt teknikktrening fint kan pressvende (uten vending) min. 70kg. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 noen som vet om t-skjorter som er gode å trene i og som det ikke vises svetteringer under armene? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fysion min nevnte at får å få slakkere hams må man trene mer fremside lår, stemmer dette? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) noen som vet om t-skjorter som er gode å trene i og som det ikke vises svetteringer under armene? Jeg sverger til svarte bomull-tskjorter fra H&M. Koster 49,90 per stykk og er komfortable. Endret 8. mai 2013 av Gendarmerie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå