Patrick123 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 For alle som sikler over leggen min; jeg er ikke et kjøttstykke, øynene mine er her oppe. 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva bruker dere til havregrynen? Rosin? Sukker? Noe annet? Jeg anbefaler å blande havregryn med kulturmelk. Trenger ikke sukker eller noe sånt. Perfekt til å ha på morgenen, eller som et mellommåltid. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva synes dere om dette programmet? har tidligere kjørt SL 5x5 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva bruker dere til havregrynen? Rosin? Sukker? Noe annet? Rosiner, banan og honning/syltetøy. Hva synes dere om dette programmet? har tidligere kjørt SL 5x5 Starting strength er et anerkjent program, om det er det du spør om? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hva synes dere om dette programmet? har tidligere kjørt SL 5x5 er det programmet jeg driver med. jeg liker det så langt, er veldig bra for motivasjonen å øke vekt hver økt du kan sjekke ut treningsloggen min, har ikke kommet så langt enda da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1502186&st=0&p=20442984entry20442984 Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 For alle som sikler over leggen min; jeg er ikke et kjøttstykke, øynene mine er her oppe. Hvor fikk du tak i de albuevarmerne btw? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Slike ser jeg omtrent overalt på hvilken som helst sportsbutikk. Knestøtter med "hull" for kneskålen blir sagt å være litt bedre. Endret 7. mai 2013 av Quote Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg anbefaler å blande havregryn med kulturmelk. Trenger ikke sukker eller noe sånt. Perfekt til å ha på morgenen, eller som et mellommåltid. Bland for all del ikke havregrynet deres med ukulturmelk. 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva bruker dere til havregrynen? Rosin? Sukker? Noe annet? Litt jordbærsyltetøy og mengder med frosne blåbær. Koster bare fire kroner for 300 gr eller noe Fast frokost hver dag. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvordan er prozyme på smak? Ser de har 3 for 2 tilbud nå : https://www.tn.no/butikk/produkt/3-for-2-prozyme-3kg-x-3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvor kjøper du frosne blåbær til en så gratis peng ? Koster jo en fot og en arm her på mega for frosne bær. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva synes dere om dette programmet? har tidligere kjørt SL 5x5 Har kjørt dette siden 12. februar og er godt fornøyd så langt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvor kjøper du frosne blåbær til en så gratis peng ? Koster jo en fot og en arm her på mega for frosne bær. Kiwi eller Rema1000. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har kjørt dette siden 12. februar og er godt fornøyd så langt. hvor lenge klarte du økningen i vekt på øvelsene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kiwien her selger frosne blåbær for 4,83 eller en sånn rar pris. Rett under 5 kroner iaffall. Andre bær er dyrere. Blåbær er stort sett billig overalt, jordbær og bringebær varierer litt. Spiser mye kesam med halvfrosne blåbær og bringebær, eller blåbær og jordbær. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 hvor lenge klarte du økningen i vekt på øvelsene? Jeg øker fortsatt, men på knebøy har jeg måttet gjøre to treningsøkter før jeg klarer 3x5 siden tidlig April. Du kan se på grafen under hvordan det har utviklet seg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Når man skal ha en progresjon på økning av vekter, ala RYP. Hva gjør man om man ikke klarer det målet som er satt? Si man skal gjøre en øvelse 4 ganger (4 set), med 8 repitisjoner. Og på det siste settet klarer man maks 4 repitisjoner. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) da tror jeg ikke du har tatt langt nok pause mellom de to siste settene Jeg øker fortsatt, men på knebøy har jeg måttet gjøre to treningsøkter før jeg klarer 3x5 siden tidlig April. Du kan se på grafen under hvordan det har utviklet seg. kult! Endret 7. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
IdontEven Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) hahahah dagens samtale fra 2 stk, rundt 14-15år: ''Vurderer å kjøpe proteinshake'' ''Hva faen hvorfor skal du gå på proteinshake, enten steroider eller ingenting'' lol. Endret 7. mai 2013 av IdontEven 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå