Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som retter seg opp i stolen hver gang de leser noe lignende, for så å gå tilbake til gorillamode etter fem minutter? :p

Haha. Skyldig. Gått mer over til å stå (whiteboard!) + stå på knær når jeg jobber. Win.

 

Kutta meg ganske greit på tuppen av pekefingeren min nå. Noen tips til hvordan jeg best bør dekke til det så det ikke blir noe problem under markløft i morgen?

Plaster + sportsteip.

Prøvde "hoppende planke", "Jack plank" eller hva det nå heter. Uansett, plankeposisjon med bena samlet, hopp så bena ut til skulderbredde og inn igjen.

Etter 30 sånne inn-og-ut kjente jeg ikke en døyt i verken mage eller rygg, men svei i låra. Gjorde det uten sko så nå har jeg dritvondt i ene stortåleddet også

http://gymnasticswod.com/content/hollow-body-progression-pt1

Prøv denne.

ok takk

mente egentlig å spørre om jeg gjøør noe fryktelig galt

Det er langt ifra det verste jeg har sett, men du har fortsatt en del å tjene på å bli flinkere med tingene du har fått tilbakemelding på.

Lenke til kommentar

Regner med du har hørt om Sats/Elixia. Praksis der er at du må betale om du ikke har bestilt prøvetime på forhånd. Folk som blir med kompisen og vil ha "prøvetime" (dvs. trene gratis) er de ikke så hypp på.

 

Men å sende en mail og høre om du kan ta en økt til uka går som regel veldig greit :)

 

Snedig. Jeg var på et Avancia-senter en gang, helt alene, og spurte om jeg kunne ta en prøvetime. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille på forhånd, så jeg avtalte å komme tilbake dagen etterpå. På Avancia i nabobyen, derimot, kunne jeg bli med kompisen min rett inn. På Fresh fitness i den samme byen, der jeg var medlem i ett år i forveien, fikk jeg også prøvetime uten problemer. Ekspeditøren kjente meg vel ikke igjen, eller så ga han bare faen.

Lenke til kommentar

okei, takk for hjelpa.

lurer bare på en ting, hva hjelper det å tøye hamstrings for?

Bra at du vil forstå!

Hamstrings er bakside lår og går fra kneet til hofta. Den brukes i knebøy, og hvis den er stram vil den dra i hofta di slik at bekkenet roterer litt - butt wink. Det setter ryggen din i en særdeles ugunstig posisjon, og det burde derfor unngås.

Lenke til kommentar

Så pussig. På hjemmesiden står det ingenting om det, står bare man kan kjøpe gjestepass for 150 kroner med mobilen.

 

Hm, merkelig. Jeg har gjort det ved 2 anledninger. Kanskje det var sånn "introduksjonstilbud" på det ene senteret eller noe lignende. Fant det ikke jeg heller nå.

Lenke til kommentar

Legger ved motgift:

 

Endring:

Måtte av ren interesse se hva verdensrekorden i styrkeløft i tilsvarende klasse (93kg) var. Den var på 295. Over ser du en kar som kjører en trippel på 270 med rumpa til anklene. Veldig imponerende.

 

Hvilken klasse er det da? De fleste som løfter i -93kg er langt over 300kg. Vet ikke helt om det føres noen statstikk over raw-løfting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...