Herr Brun Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Pfft? Kan da bare sende "Prøvetime" til 2225 eller hva nå det er, så får man en enkeltkode. Så pussig. På hjemmesiden står det ingenting om det, står bare man kan kjøpe gjestepass for 150 kroner med mobilen. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen andre enn meg som retter seg opp i stolen hver gang de leser noe lignende, for så å gå tilbake til gorillamode etter fem minutter? Haha. Skyldig. Gått mer over til å stå (whiteboard!) + stå på knær når jeg jobber. Win. Kutta meg ganske greit på tuppen av pekefingeren min nå. Noen tips til hvordan jeg best bør dekke til det så det ikke blir noe problem under markløft i morgen? Plaster + sportsteip. Prøvde "hoppende planke", "Jack plank" eller hva det nå heter. Uansett, plankeposisjon med bena samlet, hopp så bena ut til skulderbredde og inn igjen. Etter 30 sånne inn-og-ut kjente jeg ikke en døyt i verken mage eller rygg, men svei i låra. Gjorde det uten sko så nå har jeg dritvondt i ene stortåleddet også http://gymnasticswod.com/content/hollow-body-progression-pt1 Prøv denne. ok takk mente egentlig å spørre om jeg gjøør noe fryktelig galt Det er langt ifra det verste jeg har sett, men du har fortsatt en del å tjene på å bli flinkere med tingene du har fått tilbakemelding på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Regner med du har hørt om Sats/Elixia. Praksis der er at du må betale om du ikke har bestilt prøvetime på forhånd. Folk som blir med kompisen og vil ha "prøvetime" (dvs. trene gratis) er de ikke så hypp på. Men å sende en mail og høre om du kan ta en økt til uka går som regel veldig greit Snedig. Jeg var på et Avancia-senter en gang, helt alene, og spurte om jeg kunne ta en prøvetime. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille på forhånd, så jeg avtalte å komme tilbake dagen etterpå. På Avancia i nabobyen, derimot, kunne jeg bli med kompisen min rett inn. På Fresh fitness i den samme byen, der jeg var medlem i ett år i forveien, fikk jeg også prøvetime uten problemer. Ekspeditøren kjente meg vel ikke igjen, eller så ga han bare faen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 okei, takk for hjelpa. lurer bare på en ting, hva hjelper det å tøye hamstrings for? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 okei, takk for hjelpa. lurer bare på en ting, hva hjelper det å tøye hamstrings for? Bra at du vil forstå! Hamstrings er bakside lår og går fra kneet til hofta. Den brukes i knebøy, og hvis den er stram vil den dra i hofta di slik at bekkenet roterer litt - butt wink. Det setter ryggen din i en særdeles ugunstig posisjon, og det burde derfor unngås. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 aha! så det er derfor jeg ikke kan gå lenger ned uten å "krumme" ryggen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Så pussig. På hjemmesiden står det ingenting om det, står bare man kan kjøpe gjestepass for 150 kroner med mobilen. Hm, merkelig. Jeg har gjort det ved 2 anledninger. Kanskje det var sånn "introduksjonstilbud" på det ene senteret eller noe lignende. Fant det ikke jeg heller nå. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 aha! så det er derfor jeg ikke kan gå lenger ned uten å "krumme" ryggen Det kan være en forklaring, ja. Det er den vanligste årsaken ihvertfall. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 http://minmote.no/index.php/video/?id=63856&category=124 Hva med å bare ta knebøy istedet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Morsomt klipp! I helgen passet (uten problemer) jeg ei t-skjorte som det er ca 2 år siden sist jeg passet. Woop Woop! Liker egentlig ikke uttrykket, men; #DenFølelsen! edit: Haha! Passer den fortsatt, men prøvde den først i helgen. Endret 5. mai 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hm, merkelig. Jeg har gjort det ved 2 anledninger. Kanskje det var sånn "introduksjonstilbud" på det ene senteret eller noe lignende. Fant det ikke jeg heller nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen som har erfaring med Novus Academy her? Kampsportsenter på Lørenskog. Virker som solide greier. Jeg kan fint si opp på Fresh Fitness, og bare trene kampsport istedet. Mye morsommere! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fresh fitness... ikke noe stort tap Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Bøy er gøy! https://www.facebook.com/photo.php?v=460566600681005 2 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Haha, hans teknikk er til og med verre enn min, og jeg har ingen bak til å løfte for meg. Også ser det ut som om han blir rævpult. Endret 5. mai 2013 av ryc Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Bøy er gøy! https://www.facebook...460566600681005 Legger ved motgift: http://www.youtube.com/watch?v=rl3Vldo7x4c Endring: Måtte av ren interesse se hva verdensrekorden i styrkeløft i tilsvarende klasse (93kg) var. Den var på 295. Over ser du en kar som kjører en trippel på 270 med rumpa til anklene. Veldig imponerende. Endret 5. mai 2013 av wingeer Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det kan være en forklaring, ja. Det er den vanligste årsaken ihvertfall. tøye hver dag eller bare etter trening Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Bøy er gøy! https://www.facebook...460566600681005 Episk! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Legger ved motgift: Endring: Måtte av ren interesse se hva verdensrekorden i styrkeløft i tilsvarende klasse (93kg) var. Den var på 295. Over ser du en kar som kjører en trippel på 270 med rumpa til anklene. Veldig imponerende. Hvilken klasse er det da? De fleste som løfter i -93kg er langt over 300kg. Vet ikke helt om det føres noen statstikk over raw-løfting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå