Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Og hvordan gjør du dette? Takk for svar så langt.

Glute-brudge, RKC planke og mageøvelser som cable crunch eller beinhev. Dette i tillegg til strekking og bruk av skumrulle på rygg, hofter og rumpe. Hvis du gjør dette flere ganger i uken over tid vil det sakte men sikkert bedre seg.

 

I tillegg er det viktig å få aktivert mage og rumpe ordentlig i baseøvelsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hørt om et treningssenter som ikke lar potensielle medlemmer prøve en time gratis.

Regner med du har hørt om Sats/Elixia. Praksis der er at du må betale om du ikke har bestilt prøvetime på forhånd. Folk som blir med kompisen og vil ha "prøvetime" (dvs. trene gratis) er de ikke så hypp på.

 

Men å sende en mail og høre om du kan ta en økt til uka går som regel veldig greit :)

Lenke til kommentar

hvordan gjør man det igjen?

 

kan den teknikken jeg har nå fucke opp ryggen? snakker om den videoen

Å sitte kan fucke opp ryggen din. Det handler om å minimere risikoen for å gjøre det. Hvis ryggen krummer under knebøy blir risikoen større. Å tøye hamstrings er et veldig enkelt preventativt tiltak du kan gjøre for å minke den risikoen.

Slik kan du f.eks. gjøre det.

Lenke til kommentar

Prøvde "hoppende planke", "Jack plank" eller hva det nå heter. Uansett, plankeposisjon med bena samlet, hopp så bena ut til skulderbredde og inn igjen.

 

Etter 30 sånne inn-og-ut kjente jeg ikke en døyt i verken mage eller rygg, men svei i låra. Gjorde det uten sko så nå har jeg dritvondt i ene stortåleddet også :hrm:

Lenke til kommentar

Å sitte kan fucke opp ryggen din. Det handler om å minimere risikoen for å gjøre det. Hvis ryggen krummer under knebøy blir risikoen større. Å tøye hamstrings er et veldig enkelt preventativt tiltak du kan gjøre for å minke den risikoen.

Slik kan du f.eks. gjøre det.

 

ok takk

mente egentlig å spørre om jeg gjøør noe fryktelig galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...