Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

er converse bedre enn sokkelessen, eller anbefales det fordi det ikke er lov med sokkelessen på noen steder?

 

Ja hvis stabiliteten under foten presser knær innover uten sko.

 

 

--------------------------------

Hvor kjøper dere skjorter?

Var på 10 butikker , M får jeg ikke på meg , L går til nød om skuldrene er opp og jeg ikke tar armene frem eller sitter.

XL så passer knappene og armene , men magen er 2 meter for vid....

 

Har fått 2 forslag, strikk/ utvidet i rygg og vsydd eller skredder som syr inn.

 

 

Forslag? Jeg ser på meg selv som sunn norsk ungdom, det må da være modellene i kina som er deformert.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ungdom? Trodde du var godt voksen jeg? :p

 

Uansett, sjekk andre klesprodusenter. Dagens mote er jo superslim fit, så det bør absolutt være mulig å finne noe i xl som har bittelite mage. Men skjorter er veldig forskjellig sydd, så du må lete.

 

Nuvel. Jeg sliter også med å finne skjorter som passer nå. Problemet er at de skjortene som passer i hals/skuldre/lats etc ikke passer i midjen (plass til ei lita juliess inne der). Må nesten deffe meg ned til et nivå der jeg passer OTR-klær igjen.

Lenke til kommentar

Skviser meg bare ned i billige l-skjorter på dressman (alt for stram rundt skuldre og slapp rundt magen) også godtar jeg bare at om jeg bruker de på byen/beveger meg for mye i de så blir de revet opp.

 

Edit:

Trikset hadde vært å fått tak i skjorter med strech, sånn at de ikke går til helvette med en gang man drar en lat-spread.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Er bøyen god med litt såle så kan det jo være mobilitet man kan jobbe med.

Skive under bena eller sko med litt tykkelse på bak er jo som å koste under teppet.

Nettopp dette!

 

I knebøy og frontbøy er vektløfter-sko en drøm. I markløft eller alle andre øvelser er sokkelesten/ converse best.

For deg som kjører til full dybde så er det nok en fin ting. ;)

 

Ellers Bork:

Tøy hamstrings.

Lenke til kommentar

Personlig foretrekker jeg Carlings/Urban og lignende. Der har dem "løse klær" men som allikevel sitter "som støpt".

I Oslo har iallfall Carlings en god del varianter innenfor skjorter.

Haha, håper ikke du har brukt altfor mye hermetegn i bacheloren din.

Lenke til kommentar

Ungdom? Trodde du var godt voksen jeg? :p

 

Uansett, sjekk andre klesprodusenter. Dagens mote er jo superslim fit, så det bør absolutt være mulig å finne noe i xl som har bittelite mage. Men skjorter er veldig forskjellig sydd, så du må lete.

 

29 :whistle:

Lenke til kommentar

De beste vanlige t-skjortene jeg vet om (sort, grå eller hvit) er fra Bread & Boxers. Absolutt verdt å sjekke ut hvis du har v-form. Gode boksere har de også. Vet merket selges på miinto, men har fått mine i gave av dama så vet ikke hvor det selges fysisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...