Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Du er for sent ute. Fitnessjenta har allerede spurt, ikke fått noe svar og gått mens du sto der og hørte på musikk med fullstendig isolasjon. Det er jo bare å hente henne og bære henne med hjem! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Må man ha matematikk for å studere juss? Er det kun for å regne sammen månedslønnen, eller? Edit: Brainfart. Ingenting å se her, move along *plystre*. Selv om det er urelatert og satt punktum ved er ikke matematikk og juss så jævlig forskjellig. Den matematiske tankegangen (aksiomatisk-deduktivt) kommer godt med om man skal lese og tolke lover. Hilsen matematikknerd. Endret 3. mai 2013 av wingeer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Tankegangen er lik (selv om norsk rett er mindre "rigid" en f eks engelsk, med større rom for "samfunnsvitenskapelig tankegang"), men reglene er jo forskjellige, så fornøyd med å fortsatt huske litt:p Men det du sier er viktig og riktig. Se bare på resultatene fra lsat (amerikansk opptaksprøve for jussutdanning) fordelt på undergratuate-major. Fysikk, matematikk og filosofi dominerer. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Takk GUD for at gymmen har heis. Beintreningen i dag var: EPISK! 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Brukte lukka propper før, litt irriterende når man ikke vet at det står noen rett bak deg eller noen spør om ting og du bare står der som en idiot og titter ut i lufta. Dessuten gir portapro helt kurrant lyd til trening og skulle de gå istykker har man livstidsgaranti. Nyte lyd kan jeg heller gjøre hjemme. Hmmm. Gjelder garantien når katta har tygget på ledningen? Litt dårlig lyd om dagen. Hehe Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Hmmm. Gjelder garantien når katta har tygget på ledningen? Litt dårlig lyd om dagen. Hehe Verdt et forsøk, hadde ikke nevnt det med katta, men bare at lyden er dårlig. http://www.myportapro.com/ Får somregel replacementparts i posten hvis du har tatt vare på kvitteringen Endret 3. mai 2013 av discostu Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Takk GUD for at gymmen har heis. Beintreningen i dag var: EPISK! De har heis for å slippe cardio i trappa. 2 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Har disse skoa med tær vært noe tema her enda? Jeg skjønner noen ønsker barfot-feelingen når de springer ute uten å miste all huden under føttene, men når jeg ser nesten alle PT-ene på senteret her også bruke det innendørs så begynner jeg å lure. Hvorfor ikke bare gå barbent/sokkelesten? I tillegg synes nå jeg at det ser rarere ut enn sokker i sandaler. Endret 3. mai 2013 av ryc Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 er det bare jeg som blir skepittisk av å se en pt med sånn herÅ? for de som ikke vet hva det er, det er noe bullshit 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Magnetbånd? Litt over kanten i så fall. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har disse skoa med tær vært noe tema her enda? Jeg skjønner noen ønsker barfot-feelingen når de springer ute uten å miste all huden under føttene, men når jeg ser nesten alle PT-ene på senteret her også bruke det innendørs så begynner jeg å lure. Hvorfor ikke bare gå barbent/sokkelesten? I tillegg synes nå jeg at det ser rarere ut enn sokker i sandaler. Mange steder tillater ikke at man går barbent. I tillegg får man litt bedre "grep". Greit for streit styrketrening med baseløft o.l. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg bruker de på bildet der, og de funker utrolig bra til løfting. At noen syns det ser dumt ut gir jeg beng i. 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg bruker de på bildet der, og de funker utrolig bra til løfting. At noen syns det ser dumt ut gir jeg beng i. Har et par selv. Bruker de når jeg ikke bruker oly-sko. I.e. de dagene det er lite olympisk løfting/bøy. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 hvor lenge etter man har spisf må+ man vente før trerning? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 satser på at 30 minutftfer er bra nok Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 1-2 timer er vel best. Kommer jo helt an på hvor stort måltidet var da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) såpass? 4eggs omelett, to brødskiver og 0.5L melk regnes sikkertf som stfortf, men jeg har ikke tid tfil åø vente lenger egentlig ah, t tfastfen har klikka Endret 4. mai 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 spør her også, er det vits i å ta hensyn til høy fotbue når man skal kjøpe vektløftersko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå