Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Wow. Jeg har ikke glemt ALL matematikk selv om jeg studerer juss. Fett Må man ha matematikk for å studere juss? Er det kun for å regne sammen månedslønnen, eller? Edit: Brainfart. Ingenting å se her, move along *plystre*. Endret 3. mai 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 http://styrkecoach.no/bygg-muskler-slik-bor-nybegynnere-gjore-det/ Kjenner igjen noe fra programmene som lages her.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Les setningen en gang til Patrick. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Noen som løper med musikk på øret? Ser etter noen ok ørepropper med sånn bøyle som gjør at de ikke faller ut konstant.. Shure 315 skal være saahweet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg bruker vanlige ørepropper og har ikke noe problem med at de faller ut. Du kan til nød bruke litt sportsteip over øret om du har store problemer. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg kommer fra en familie med øregener som gjør oss stort sett indisponible for ørepropper, og lillesøster ønsker seg noen som sitter så hun slipper å bruke sportsteip og se ulekker ut (girls gonna girl) 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Bruk Gaffa, den glitrer. 4 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har gått over til portapro til trening. Fordelen er at de ikke isolerer så hører ting som skjer rundt meg 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Har gått over til portapro til trening. Fordelen er at de ikke isolerer så hører ting som skjer rundt meg Er det en fordel? 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 I byen er det en fordel, du slipper å dø 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er det en fordel? Ja, tenk om ei fitnessberte plutselig kommer og tilbyr sex. Da går man glipp av noe hvis man ikke hører. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 I byen er det en fordel, du slipper å dø Jeg må skru bolemodus av. Alt jeg tenker når jeg hører trening er treningssenter, ikke jogging. Lite å dø av på senteret Men ja, skjønner. Ja, tenk om ei fitnessberte plutselig kommer og tilbyr sex. Da går man glipp av noe hvis man ikke hører. Puler ikke crossfitjenter. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Fitness, ikke crossfit. Da sier jeg jatakk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Apropos chikas, fyttisatan ræva på hu ene på gym1 på torsdagen. Rå legger, qvads, sykeste setemuskulaturen ever med smal midje og stoore tits, måtte bare stirre inn i øynene mine i speilet for å holde konsentrasjonen oppe. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Da sier jeg jatakk. Du er for sent ute. Fitnessjenta har allerede spurt, ikke fått noe svar og gått mens du sto der og hørte på musikk med fullstendig isolasjon. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Du er for sent ute. Fitnessjenta har allerede spurt, ikke fått noe svar og gått mens du sto der og hørte på musikk med fullstendig isolasjon. Jeg velger å la vær å bruke musikk nettopp på grunn av dette Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Når det er sagt, hadde hun med bandokadonken tilbudt en kjapp en i garderoben hadde jeg nok takket pent nei. Pga. potensielt tap av gainz. Edit: Cardio = dreper gainz Junior = sjeler pump Svette/andre kropsvesker = gainz som forlater kroppen Endret 3. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er det en fordel? Brukte lukka propper før, litt irriterende når man ikke vet at det står noen rett bak deg eller noen spør om ting og du bare står der som en idiot og titter ut i lufta. Dessuten gir portapro helt kurrant lyd til trening og skulle de gå istykker har man livstidsgaranti. Nyte lyd kan jeg heller gjøre hjemme. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=VZqfUzax3kE hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå