Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Svømming er genial trening; man bruker så godt som alle musklene i kroppen og ingen ledd eller sener utsettes for slitasje. Har mulighet til å bruke 25 metersbaseng som er i samme bygget som studioet jeg trener på. Skal svømme etter treninga i morra, gleder meg virkelig kjenner jeg :).

 

Skal begynne å svømme fast hver fredag med en kamerat som trener på samme studioet. Ser frem til en periode med litt bedre trening (ikke bare arnold style).

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å satse litt på skikkelig svømming, så jeg investerte in noen power paddles fra speedo. Noen som har erfaring med slike? Skal være bra for fitness og styrketrening i overkroppen:

 

Biofuse-power-paadle--2.jpg

 

Merker tydelig forskjell på hvor tungt det er å svømme med de.. en kammerat testet de, klarte bare noen få svømmetak. Nå er jo ikke han flink å svømme i utgangspunktet, eller godt trent, men allikevel.. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Tenkte å satse litt på skikkelig svømming, så jeg investerte in noen power paddles fra speedo. Noen som har erfaring med slike? Skal være bra for fitness og styrketrening i overkroppen:

 

Merker tydelig forskjell på hvor tungt det er å svømme med de.. en kammerat testet de, klarte bare noen få svømmetak. Nå er jo ikke han flink å svømme i utgangspunktet, eller godt trent, men allikevel..  :ph34r:

7024930[/snapback]

Har en kompis som driver med svømming, han sier at de bruker paddles veldig skjelden fordi sjansen for skulderskader øker drastisk.

Lenke til kommentar
Åh det var utrolig deilig å se typen igjen. Fikk bare en liten time, men det er bedre enn ingenting. I morgen skal vi se CSI sammen :wee:

 

Er så vanvittig glad i gutten :love:

7035896[/snapback]

Hadde skikkelig mye å gjøre i trening/kosthold *kniz* ;)

7036018[/snapback]

Man forbrenner da vel ganske godt ved slike aktiviteter man pleier å foreta seg når man ser igjen kjæresten, og kanskje hun også fikk en proteinshake av ham etter endt treningsøkt?

Lenke til kommentar
Hva skal man si til en fyr som mener at proteinpulver ikke har noen effekt?

7036435[/snapback]

Si til ham: "Nå trener jeg et år med proteinpulver og du et år uten, vi trener like mye og like hardt, så kan vi se på slutten av året".

Dersom proteinpulver ikke skal ha noen effekt må man ha et ekstremt godt og rikt kosthold, og jeg tør satse penger på at den fyren ikke har et så godt kosthold.

Lenke til kommentar
Hva skal man si til en fyr som mener at proteinpulver ikke har noen effekt?

7036435[/snapback]

Si til ham: "Nå trener jeg et år med proteinpulver og du et år uten, vi trener like mye og like hardt, så kan vi se på slutten av året".

Dersom proteinpulver ikke skal ha noen effekt må man ha et ekstremt godt og rikt kosthold, og jeg tør satse penger på at den fyren ikke har et så godt kosthold.

7036640[/snapback]

 

Det er helt riktig. Takk.

Lenke til kommentar
Hva skal man si til en fyr som mener at proteinpulver ikke har noen effekt?

7036435[/snapback]

Si til ham: "Nå trener jeg et år med proteinpulver og du et år uten, vi trener like mye og like hardt, så kan vi se på slutten av året".

Dersom proteinpulver ikke skal ha noen effekt må man ha et ekstremt godt og rikt kosthold, og jeg tør satse penger på at den fyren ikke har et så godt kosthold.

7036640[/snapback]

Dette blir meget diffust resultat, siden de to kan ha meget forskjellige gener. Der jeg trener er det folk som er større og sterkere en meg, selv om de har et dårlig kosthold. Disse har dog trent lenger, men allikevel. Men hvorfor må du Mr.SS si noe som helst til han som sier det ikke proteinpulver har noen effekt.

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva han mente. Det beste har alltid vært og vil alltid være et godt, balansert kosthold. Proteinpulver er et tilskudd for dem som føler det nødvendig. Men essensielt? Nei. Men for sånne som meg som ikke, i dagens situasjon, klarer å balansere kostholdet annerledes i en ellers travel hverdag blir proteinpulvret etter trening en vinner.

Lenke til kommentar
Har selv ikke fått kjøpt inn proteinpulver enda (har det på huskelista da), men det kommer til å være både økonomisk og ærnæringsmessig fornuftig i min situasjon. Spiser kylling en gang eller to i uka, og drikker litt melk, ellers er det ikke stort jeg får i meg av protein =/

Studentliv :thumbdown:

7046326[/snapback]

Skulle vært like enkelt å få i seg proteiner som karbohydrater :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...