Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Type: til dips og chins Du kan hekle en manual i beltet og for den saks skyld, med en vekt på 52 må du nesten ha litt ekstra ballast for å bli bøs. Ikke glem store mengder ostesmørbrød og helmelk. Kan få til en god del på 2mnd mtp. du er ganske godt trent og bør muligens derfor ha en lettere tilpasningsdyktig kropp, sats på 1kg i uka de to månedene så er du på riktig vei hvor høy/lav er du btw? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Da er det vel flere her inne som veier dobbelt så mye som deg. lol. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg veide ganske nøyaktig dobbelt så mye for to-tre uker siden. (Nå veier jeg litt mer, men jeg tror og håper det er vannvekt ettersom jeg begynte med kreatin for to uker siden.) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) FAEN faen faen 160kg var luft, kunne serr tatt en 6'er med denne 190kg løftet seg 5 cm akkurat i det jeg ga opp tenkte "180kg, lett" gikk en 15cm opp før den ble hengende der helt til jeg bare måtte gi opp her og. Note to self, aldri prøv og sette rep-pers sent på dagen, eller/og når nervesystem/muskler/kroppen generelt bare ikke føles 100% fordi vekta går IKKE FAEN opp på kun mindpower. (Trodde faktisk helt til nå idag på det siste der.) Edit: Fikk iallefall sweet upperback-puhmp etter litt roøvelser etterpå, men alle latspreads i perfekt lys med super pump i verden i garderoben på gymmen gjør ikke opp for den kastrerende følelsen av å faile så brutalt for første gang. Endret 30. april 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vektbelte? Har planer om å gjøre en del øvelser med manualer og se om jeg får lagd til en stang slik at jeg kan ta chins og lignende. Igjen, der er kun snakk om 2 måneder (eller 3 med denne). 56 kilo? Hva tror du jeg er, Hulken? Det er 52 om jeg får be. Høyde? Seriøst. Aldri møtt noen på min alder som veier så lite. Du kunne løftet i 56kg-klassen i vektløfting, jo! Det skal nevnes at ca de eneste som løfter der i Norge er ungdom (under 16). Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 52 kg?! Er det oppdrift og du løper trekilometeren med en litt baggy short tar du vel hele dritten på en ti-elleve skritt Også jeg ble litt nysgjerrig på alder og vekt! 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Høyde? Seriøst. Aldri møtt noen på min alder som veier så lite. Du kunne løftet i 56kg-klassen i vektløfting, jo! Det skal nevnes at ca de eneste som løfter der i Norge er ungdom (under 16). Er det ikke mange voksne som løfter i den klassen i mexico/østen osv.? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Er det ikke mange voksne som løfter i den klassen i mexico/østen osv.? Joda. Det er jo løftere i den klassen, men ikke mange i Norge. Passer best for de med litt lavere gjennomsnittshøyde enn oss i Norge. http://www.easywl.com/results/Jpopup2.php?video=132-M12-2-5 Høy og spinkel - støter 145 i 56kg-klassen ... Endret 1. mai 2013 av wingeer Lenke til kommentar
Danek Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det mange av dere som er virkelig seriøse med løftingen? Altså sånn at dere er på stevne-nivå og sånt? Kan tenke meg det kreves utrolig mye dedikasjon og trening for å oppnå på toppnivå. Ganske vilt egentlig at man med 56kg skal støte en og halv hundre kilo vekter. Selv trener jeg kun for utseendet og kan ikke tenke meg å løfte 150 kg med det første. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg vet ikke med de andre, men jeg er virkelig useriøs med løftingen... 1 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg hadde kostveiledning med lederen i Oslos styrkeklubb igår, og det er imponerende hvor mye innsats og dedikasjon det ble lagt inn under treningen. Det koster uten tvil tid og svette og restriksjoner for blant annet sosiale sammenkomster. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Tror det koster litt av hvert. Se, liten muskel på knappe ti kilo løfte titalls mere av sin egenvekt. Fascinerende greier... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Faen til mas, da. 52-53kg, 22år og ca. 170. I'll fuck you up good. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Faen til mas, da. 52-53kg, 22år og ca. 170. Pics or it didn't happen 5 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det mange av dere som er virkelig seriøse med løftingen? Altså sånn at dere er på stevne-nivå og sånt? Kan tenke meg det kreves utrolig mye dedikasjon og trening for å oppnå på toppnivå. Ganske vilt egentlig at man med 56kg skal støte en og halv hundre kilo vekter. Selv trener jeg kun for utseendet og kan ikke tenke meg å løfte 150 kg med det første. Ja, jeg er driver med vektløfting. Ikke veldig seriøst nå for tiden, men det blir. Det nivået der er HELT vilt. Det krever gjerne litt mer enn dedikasjon og trening. Faen til mas, da. 52-53kg, 22år og ca. 170. I'll fuck you up good. har du sixpack Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 har du sixpack Han bor for øyeblikket i Tromsø, hva tror du? 6 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har nå gjennomført både RYP Grunnprogrammet og Ekstrem Muskelvekst. Er fornøyd med begge programmene, men har nå lyst til å prøve noe nytt. Men jeg har et lit problem ved at jeg ikke har peiling på hvilket program jeg skal starte på. Har som mål å oppnå muskelvekst, i tillegg til litt styrke. Jeg trener på treningssenter 3 ganger i uken, i tillegg til kondisjon 2-3 ganger. Noen som har erfaringer med et program de er fornøyd med? Jeg er åpen for alt Lenke til kommentar
IdontEven Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Har nå gjennomført både RYP Grunnprogrammet og Ekstrem Muskelvekst. Er fornøyd med begge programmene, men har nå lyst til å prøve noe nytt. Men jeg har et lit problem ved at jeg ikke har peiling på hvilket program jeg skal starte på. Har som mål å oppnå muskelvekst, i tillegg til litt styrke. Jeg trener på treningssenter 3 ganger i uken, i tillegg til kondisjon 2-3 ganger. Noen som har erfaringer med et program de er fornøyd med? Jeg er åpen for alt Søk opp x-zize, kjempebra. Alle baseøvelsene er inkludert samt. isolasjon. om jeg ikke tar feil er det 1tung dag, og en lett dag (volum) Anbefales Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 1. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2013 har du sixpack Åh, du lurer ikke meg, Øygard. 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 tips til ting å lage med kyllingiflet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå