boffeeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 fra animalske proteinkilder og/eller fisk. Hehehehehhe. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hehehehehhe. Hehehehehe Fra spøk til revolver; Soya er jo ok, men det er vel også det eneste vegetabilske proteinet som er det? Endret 30. april 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hørt at soya er østrogenfremkallende, holder meg langt unna alt soya selv. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Soya som ga meg bitch tits. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det har jeg også hørt. Til forskjell fra deilig melkefett som skal fremme testosteronproduksjonen. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Noen som har erfaringer med HST? Tenker å kjøre en 8 ukers runde hvor jeg ligger på 500kalorier i underskudd. Målet er å få av litt kroppsfett men samtidig holde på muskelmassen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) At soya er dårlig og østrogenfremkallende er bare tull. Og selv om det ikke finnes særlig mange vegetariske alternativer med så mye protein, så er det ikke slik at disse vegetabilske proteinkildene er noe verre enn animalske. Blander man ris og ert får man for eksempel en aminosyresammensetning som er praktisk talt identisk myseprotein. Edit: Forresten morsomt at dere tror at fytoøstrogenet som finnes i soya er dårlig for mennemenn, mens at melka fra kuer ikke har noen negative effekter når det kommer fra juret til et nylig gravid dyr. Endret 30. april 2013 av boffeeen 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det er vel for faen ikke tull, jeg har hørt det hos flere på gymmen, og de er STORE! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fuaaark http://www.menshealth.com/nutrition/soys-negative-effects ALDRI mer soya på meg ass Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vurderer å starte en treningslogg. Kardiologg fram til august og så styrke-/kardiologg etter det. Må finne nye måter å motivere meg selv på 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vurderer å starte en treningslogg. Kardiologg fram til august og så styrke-/kardiologg etter det. Må finne nye måter å motivere meg selv på Bygg/Kjøp deg Så kjøper du en benk, vektstang og noen skiver, så slipper du all den der løpinga. Vurderer sterkt og teste 1rm i mark akkurat nuh, selv om jeg kjenner kroppen ikke er helt i orden. Får jeg opp en 180kg+ på en dårlig dag vil jo det være en god benchmark, eller? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bitches can't handle my cardio. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Fuaaark http://www.menshealt...egative-effects ALDRI mer soya på meg ass http://www.active.co...y-Choice?page=2 Det finnes sånn ca. en billiard andre lignende artikler. Vurderer sterkt og teste 1rm i mark akkurat nuh, selv om jeg kjenner kroppen ikke er helt i orden. Får jeg opp en 180kg+ på en dårlig dag vil jo det være en god benchmark, eller? Bare jeg som synes det var morsomt? Endret 30. april 2013 av boffeeen 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 http://www.active.co...y-Choice?page=2 Det finnes sånn ca. en billiard andre lignende artikler. Does active.com even lift? Neida tror ikke soya er såå veldig skummelt men så er bortimot den eneste soyaen jeg får i meg i form av noen skvetter saus på ris. Bare jeg som synes det var morsomt? Haha, tenkte ikke over det Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vurderer å starte en treningslogg. Kardiologg fram til august og så styrke-/kardiologg etter det. Må finne nye måter å motivere meg selv på Gjør det, bare dropp kardiodelen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Hva om du bare kjøper ett vektbelte også bruker du de skivene du allerede har til å trene kropsvektsøvelser som dips/chins etc. når du ikke har tilgang til treningsstudio? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 med kroppsvekt på 56kg er du sikkert en jævel i chins. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vektbelte? Har planer om å gjøre en del øvelser med manualer og se om jeg får lagd til en stang slik at jeg kan ta chins og lignende. Igjen, der er kun snakk om 2 måneder (eller 3 med denne). 56 kilo? Hva tror du jeg er, Hulken? Det er 52 om jeg får be. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå