Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tatt fra treningsloggen

drikker mer melk nå da

Hva er målet ditt med dette? Opp eller ned i vekt? raskt opp i vekt, eller en renere bulk?

For meg kan det se ut som du får litt vel mye kcal, kanskje ikke helt nok med proteiner (?), og spiser for mye brød.

Hva med å kutte ned på brødet, spise mer fra renere proteinkilder, og evt supplere med en shake i ny og ne?

Og hvor er tranen (eller seloljen da, Doof)? Og grønnsakene?

Lenke til kommentar

Redda en fyr fra et liv i smerte i går.

Han dro markløft med krum rygg som gikk over i den drøyeste bøyningen andre veien jeg noensinne har sett. Han var nesten vannrett bakover :eek:

Vel... Jeg sa bare forsiktig: "Du er langt bak på topp?"

"Jaaa, hvordan det?" var svaret, og vi begynte å prate.

Jeg viste ham rett teknikk, med rett rygg som hovedfokus.

Håper han tok det til seg, han var ihvertfall rett i ryggen de tre neste settene...

• Liker 5
Lenke til kommentar

Uten ZMA klarte jeg å drømme at mormoren min hadde blitt ekstremt surrete, og at onkelen min hadde fått en diger garasje med mange heftige biler. Husker mye av drømmene for tiden, så noe må jo være riktig i kosthold/livet om dagen

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Hva er målet ditt med dette? Opp eller ned i vekt? raskt opp i vekt, eller en renere bulk?

For meg kan det se ut som du får litt vel mye kcal, kanskje ikke helt nok med proteiner (?), og spiser for mye brød.

Hva med å kutte ned på brødet, spise mer fra renere proteinkilder, og evt supplere med en shake i ny og ne?

Og hvor er tranen (eller seloljen da, Doof)? Og grønnsakene?

opp i vekt

tar trankapsler, skal snart ebgynne emd selolje. Grønnsaker spiser jeg med middagen, men ikke så mye egentlig.

kan jo kutte ned på brødet

hva er bulk?

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Bulk er en betegnelse på planlagt vektoppgang. Deff er planlagt vektnedgang. Da får du kanskje i deg et greit antall kcal om dagen. Følg med på vekta, går du opp mer enn en kg per uke ville jeg moderert inntaket.

Proteininntaket bør du uansett gjøre noe med. Spis mindre brød/pasta/ris, til fordel for rent kjøtt og fisk, samt mer grønnsaker.

Du burde få i deg _minst_ 100g protein om dagen fra animalske proteinkilder og/eller fisk.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...