Chad Thundercock Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 FØKK helmelk, her går det i kalvegodt. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 kalvegodt i helmelk Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Gode råd til startposisjon i mark/rykk/vending, i det hele tatt. Endret 29. april 2013 av wingeer Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 High level athlete -> bobsledding. Ikke det jeg forventet. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 tatt fra treningsloggen drikker mer melk nå da Hva er målet ditt med dette? Opp eller ned i vekt? raskt opp i vekt, eller en renere bulk? For meg kan det se ut som du får litt vel mye kcal, kanskje ikke helt nok med proteiner (?), og spiser for mye brød. Hva med å kutte ned på brødet, spise mer fra renere proteinkilder, og evt supplere med en shake i ny og ne? Og hvor er tranen (eller seloljen da, Doof)? Og grønnsakene? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 High level athlete -> bobsledding. Ikke det jeg forventet. Viste heller ikke at det var vanlig for bobsleddere og clean & jerk 400lbs :O Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Viste heller ikke at det var vanlig for bobsleddere og clean & jerk 400lbs :O Det var en overdrivelse. Dessuten var det bare snakk om pressvending (power clean). Endret 29. april 2013 av wingeer Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tips til ålreite øvelser man kan bytte ut mark med? Tenker da på kun ryggmusklaturen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tips til ålreite øvelser man kan bytte ut mark med? Tenker da på kun ryggmusklaturen. Du må til med flere øvelser for å få dekt hele ryggen. Chins, rows og kabelroing kanskje. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Redda en fyr fra et liv i smerte i går. Han dro markløft med krum rygg som gikk over i den drøyeste bøyningen andre veien jeg noensinne har sett. Han var nesten vannrett bakover Vel... Jeg sa bare forsiktig: "Du er langt bak på topp?" "Jaaa, hvordan det?" var svaret, og vi begynte å prate. Jeg viste ham rett teknikk, med rett rygg som hovedfokus. Håper han tok det til seg, han var ihvertfall rett i ryggen de tre neste settene... 5 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Okei, i natt var jeg en isbjørn i verdensrommet med to barndomsvenner. Romskipet styrtet mot jorda og i en dramatisk aksjon berget vi livet. Jeg våknet opp strigråtende. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Uten ZMA klarte jeg å drømme at mormoren min hadde blitt ekstremt surrete, og at onkelen min hadde fått en diger garasje med mange heftige biler. Husker mye av drømmene for tiden, så noe må jo være riktig i kosthold/livet om dagen Endret 30. april 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Tips til ålreite øvelser man kan bytte ut mark med? Tenker da på kun ryggmusklaturen. Regner med at du snakker om ryggstrekkerene? Rumenske markløft, rygghev (uten hyperekstensjon), good mornings ... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ble kalt "Runny Bunny" av noen i dag So not cool! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Er ikke det ganske sant? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ble kalt "Runny Bunny" av noen i dag So not cool! Fremdeles aktuelt å vente med styrketreningen? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bunny my ass. Har dere ikke sett kaninen i Monty Python, eller?! Jeg har bestemt meg for å være *grøss* "Runny Bunny" i noen måneder til, uansett. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hva er målet ditt med dette? Opp eller ned i vekt? raskt opp i vekt, eller en renere bulk? For meg kan det se ut som du får litt vel mye kcal, kanskje ikke helt nok med proteiner (?), og spiser for mye brød. Hva med å kutte ned på brødet, spise mer fra renere proteinkilder, og evt supplere med en shake i ny og ne? Og hvor er tranen (eller seloljen da, Doof)? Og grønnsakene? opp i vekt tar trankapsler, skal snart ebgynne emd selolje. Grønnsaker spiser jeg med middagen, men ikke så mye egentlig. kan jo kutte ned på brødet hva er bulk? Endret 30. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Bulk er en betegnelse på planlagt vektoppgang. Deff er planlagt vektnedgang. Da får du kanskje i deg et greit antall kcal om dagen. Følg med på vekta, går du opp mer enn en kg per uke ville jeg moderert inntaket. Proteininntaket bør du uansett gjøre noe med. Spis mindre brød/pasta/ris, til fordel for rent kjøtt og fisk, samt mer grønnsaker. Du burde få i deg _minst_ 100g protein om dagen fra animalske proteinkilder og/eller fisk. Endret 30. april 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå