Primer4 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Du hverken svetter eller puster tungt når du løfter eller dytter ting? Gjør ikke det nei, holder meg alltid under 6 reps. (Mer blir cardio, (cardio dreper gainz.)) Og for å forhindre svetting venter jeg minimum 5-7min mellom hvert sett, helt fra oppvarmingen. Han har bare tatt på seg morohatten i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg vurderer å skrive en artikkel hvor jeg legger fram mitt eget trenings- og kostholdsregime. Hele greia er bygget opp rundt at du konstant strammer og slapper av i alle muskler. Om du sitter på kontoret skal du gjennom hele dagen stramme og så slappe av i f. eks. setemuskulaturen. Dette gjelder for alle muskelgrupper. Planen min er å selge den til Norsk Ukeblad, Allers, Hjemmet samt Dagbladet og VG. Jeg har kalt det for "flexercise". 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Husk å nevne at du er Ekspert, så får du enda flere lesere. Samt ta med noen urelevante før og etter bilder. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Er bilde av meg selv i tights på et treningssenter påkrevd eller frivillig? Sånn for å stadfeste min egen reliabilitet. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Blir litt skuffet hvis det ikke kommer bilde nå iallefall ^^ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Du hverken svetter eller puster tungt når du løfter eller dytter ting? Da gjør man det feil i så fall! Rykkdrag 3 reps er kardio nok for meg, altså. Blir tungpustet og svett. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Gjør ikke det nei, holder meg alltid under 6 reps. (Mer blir cardio, (cardio dreper gainz.)) Og for å forhindre svetting venter jeg minimum 5-7min mellom hvert sett, helt fra oppvarmingen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg har også et backup-opplegg mer rettet mot det vanlige markedet (husmødre, etc.). Jeg har ikke hele planen klar, men tittelen blir "sexercise". Eller som Dagbladet ville sagt det; sexercise. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 SEXercise - for deg som vil unngå flottbitt og alzheimer? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ikke helt perfekt, trenger mer Beiber og sydenferie. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Han må gjøre det for å ikke få for mye gainz og beholde cutsene/dem striations i armene osv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Du hverken svetter eller puster tungt når du løfter eller dytter ting? Doing it wrong, ass... Jeg puster og peser og ser stjerner etter tre sett tung bøy... Og trapper er gull om man sliter med å kontrollere vekta. Mange bekker små osv. Forskjellen fra å kjøre til jobb og ta heis til å gå/sykle til jobb og ta trappene er ganske stor, i alle fall om man beveger seg litt mellom etasjene i løpet av arbeidsdagen. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Og trapper heis er gull om man sliter med å kontrollere vekta gainza Mange bekker små osv. fikset 6 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Finnes det en matkalkulator som har ZMA, ON Whey og så videre inne eller? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hvordan får dere til 4L hel-melk på en dag? Prøvde 2 liter i dag , og jeg kastet nesten opp! Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hvordan får dere til 4L hel-melk på en dag? Prøvde 2 liter i dag , og jeg kastet nesten opp! Prøvde du å styrte det? Drikk det utover dagen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Er ingen her som drikker fire liter hver dag. Jeg drakk dog 2l hver dag på bulk. Bare ta det sammen med mat, enklere da. Endret 29. april 2013 av Akse Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 3x9pakk nugges og en burger på mcern = gains? Hverfall siden jeg sov 3 timer nå etter jobb! Fikk ikke sove mer enn 3-4 timer i natt, så jeg var rimelig tom da jeg kom hjem etter jobb i sta 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Finnes det en matkalkulator som har ZMA, ON Whey og så videre inne eller? Kan legge inn selv på myfitnesspal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå