Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en kamerat stakk på Pizza Driveren rett etter endt treningsøkt og spiste Pizza samt drakk brus.

 

Var det utrolig dumt iforhold til treningen? Er tynn, og har ergo ingen fedme problemer.

6993274[/snapback]

Du bør vel kunne spise noe usunt av og til, men det er jo spørs om man har noe spesielt mål med treninga... Hvis dette er et engangstilfelle så er det vel ikke så altfor farlig..

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat stakk på Pizza Driveren rett etter endt treningsøkt og spiste Pizza samt drakk brus.

 

Var det utrolig dumt iforhold til treningen? Er tynn, og har ergo ingen fedme problemer.

6993274[/snapback]

Man skal kose seg nå og da. Om du ikke er ute etter å gå ned i vekt så vil ikke pizzaen og brusen ødelegge noe som helst. Men, det er ikke akkurat byggemat så det gjør ikke noe godt for treningen din heller.

Lenke til kommentar
jeg fant ut at cola ikke er bra for kondisen (det vet sikkert alle)

løp en løype på 2,6km den tiden jeg drakk mye cola og løp på ca 14.50min

nå som jeg har sluttet så løp jeg på 11.37 :woot:

6993656[/snapback]

 

Spring 100 meter, drikk en halv liter cola og vent litt. Spring 100 meter til. Du kjenner det altfor godt. Brus er skummelt.

Lenke til kommentar

Trente markløft for første gang på uhyrlig lenge igår :) Åh, så deilig følelse jeg hadde i kroppen i hele går og fremdeles i dag.

 

Er dog litt usikker på hvor rett "rett i ryggen" er.. Er ikke noe problem med korsryggen, men skuldrene bøyer seg ørlitt frem når jeg har "tunge" vekter. Ikke snakk om mye, men ca. 1 cm lengre frem enn hvilestilling. Har litt manglende styrke til å presse dem stort lengre bak enn hvilestilling når jeg begynner å bli sliten (siste sett av 3 à 8 reps).

Det er vel ikke farlig så lenge det kun er skuldrene, og så lenge det er så lite? Skal uansett få de ansatte på treningssenteret til å se over teknikken min på enkelte øvelser etter hvert, men jeg er bare litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...