Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som er villige til å være prøvekanin for min gjesteartikkel for fitnessbloggen og som har interesse rundt trening, proteiner og mekanismer for å maksimere dette mot økt muskelmasse?

 

Det jeg vil er at en leser denne, kommer med tilbakemelding om hva man savner, hva som kunne vært utdypet fjernet og lignende. :)

Yes, please. (Hvilke betingelser følger med?)

 

Tror ikke jeg faller 100% inn under fitnessbloggens tilbedere riktig nok, da jeg sjelden har problemer med å holde tilbake haleluja-et etter å ha lest en artikkel derifra. Jeg ender opp med å lese de aller fleste artikler derifra med stor skepsis da det ikke alltid skinner igjennom hva artikkelforfatter mener. Flere av de som skriver der dilter frem og tilbake mellom teorier uten å mene noe selv. Alle kan jo google seg fram til en undersøkelse som understøtter nesten hva det skal være.

 

Hmm, kjøpe pulsbelte og koble til android, eller gå for dedikert pulsklokke?

 

Anyone? :)

Har du behov for en mer presis GPS enn den på telefonen? I så fall kjøp en klokke. Anbefaler Garmin (billig) eller Suunto (dyr).

 

Har du behov for å analysere øktene dine og holde kontroll på om du kjører kroppen for hardt? Velg Suunto.

 

Skal du bare ha en oversikt over hva du har gjort ala Endomondo, gå for pulsbelte og Android.

Lenke til kommentar

Det mest imponerende for meg er at han klarer å løfte uten "pussypad" som dere kaller det. Jeg prøvde nylig og for nesten første gang uten på 95kg, jeg har jo skrekkligt vondt flere dager etterpå i det området stanga lå. Og det er ekstremt ubehagelig under løftet.

 

Haaaalp? Eller just suck it up også blir det mindre vondt etterhvert ?

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Det mest imponerende for meg er at han klarer å løfte uten "pussypad" som dere kaller det. Jeg prøvde nylig og for nesten første gang uten på 95kg, jeg har jo skrekkligt vondt flere dager etterpå i det området stanga lå. Og det er ekstremt ubehagelig under løftet.

 

Haaaalp

 

Not sure if srs :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diskutant: Dessverre da bare førsteutkastet er ferdig, jeg kan ikke "offentliggjøre" den og jeg ønsket meg en tilbakemelding fra en "tilfeldig" person og så gjøre eventuelle justeringer derifra. :)

 

discostu: Spørs om jeg ikke gjør det, er seriøst helt "texas" på actic storgata, selv med headset på og midt i en serie kommer personer med elendig norsk for å påpeke teknikken (åssen ville dem ha gjort det), tilby seg hjelp til tross for at jeg har stålkontroll, eller fra intet komme og nærmest løfte vektene for meg(det så ut som jeg sleit). Eller min minste favoritt: *ta på kroppen *og si "nice body"

 

Idag alene har jeg fått "tips" fra 3 pakistanere på hvorfor jeg bør gjøre ting annerledes, hvorfra han ene var HELT ny og bor på Holmlia, dette her kunna han fordi han hadde ikke jobb og har nå startet å trene 2 ganger daglig! (For ikke-oslo-boere) så er det lite praktisk å dra fra det lengste byområdet til en annen for å trene i sentrum bare fordi man har "tid".

 

Hehe, sånt slipper man på haralds. Der bryr ingen seg. Veldig greit mijø egentlig, jeg går ofte med headsett og ingen forstyrrer, så kan jeg ta det av og skravle dersom jeg vil det :)

 

Et par minus noen kanskje vil legge merke til med stedet er. 1. Veldig dårlig kardiorom, men jeg bruker det uansett ekstremt sjeldent, 2. lukter litt gammel boksesal, men det er kanskje litt av sjarmen? :p, 3. litt slitt utstyr, men vekter er vekter? Og 4. litt ... tja anderledes klientell (noen bryr seg om sånt, andre ikke)

Lenke til kommentar

Det mest imponerende for meg er at han klarer å løfte uten "pussypad" som dere kaller det. Jeg prøvde nylig og for nesten første gang uten på 95kg, jeg har jo skrekkligt vondt flere dager etterpå i det området stanga lå. Og det er ekstremt ubehagelig under løftet.

 

Haaaalp? Eller just suck it up også blir det mindre vondt etterhvert ?

 

Jeg håper ikke, men det virker litt som om du er seriøs. Stanga skal hvile på ryggmusklene under beinet på toppen av skulderbladene dine, IKKE på ryggraden. Klem skulderbladene sammen og bak og ned, so får stanga en myk, ikke-smertefull pute å ligge på.

Lenke til kommentar

Haha trist nok så er jeg seriøs, vel kanskje ikke om hva som er mest imponerende med videoen, men at det er jævlig uten "pussypad".

Har aldri brukt pussypad, for ett par uker siden tok jeg en femmer med 140, kjente ikke spor av ubehag der stanga lå verken etter eller før løftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...