Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som er villige til å være prøvekanin for min gjesteartikkel for fitnessbloggen og som har interesse rundt trening, proteiner og mekanismer for å maksimere dette mot økt muskelmasse?

 

Det jeg vil er at en leser denne, kommer med tilbakemelding om hva man savner, hva som kunne vært utdypet fjernet og lignende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en kompis som har trent en god stund nå, og han har hatt ganske god fremgang. Veldig kult å se hvordan han klarte å totalt endre kosthold og treningsrutiner på litt over en uke. Vi hadde egentrening i gym, hvor han umiddelbart ble veldig hekta. Trener 3-4 ganger i uken, og spiser veldig sunt og relativt gode porsjoner. Gikk fra å ha to brødskiver med Nugatti på skolen til seks brødskiver med banan, så tunfisk og deretter cottage cheese.

 

Har ikke trent med han på en god stund, men har sett stor fysisk fremgang. Blitt bred over skuldrene, fått stort bryst, og ganske bra armer. Rett og slett blitt bred! Men ser at lår og legger uteblir.

Spurte han litt pent om hva han trente nå, og fikk:

 

"Sluttet med knebøy og markløft for lenge siden. Går for det meste i curls nå! Du bør prøve preacher curls! Fått svære biceps av det! Går i overkropp rett og slett."

 

:hm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen her som er villige til å være prøvekanin for min gjesteartikkel for fitnessbloggen og som har interesse rundt trening, proteiner og mekanismer for å maksimere dette mot økt muskelmasse?

 

Det jeg vil er at en leser denne, kommer med tilbakemelding om hva man savner, hva som kunne vært utdypet fjernet og lignende. :)

 

Du kan jo poste link/ poste artikkelen her i tråden?

Lenke til kommentar

Snip

Føler for å utbrodere.

 

Kommer ganske bra overens med en lubben araber på rundt 40 år som tar 150+kg i benk på en god dag på gymmen. Men idag helt ut ifra det blå fikk jeg bekjed etter jeg hadde gjort ett sett pullups om at "Du må trene mer biceps" Jeg tror spontanreaksjonen min var å se ut som ett spørsmålstegn.

Han svarer "Du er brei oppe, rundt skuldrene, nakke og bra bein men biceps henger etter"

Jeg tenker fuckit, var jo ferdig med pullups så kunne liksågreit ta litt iso-biceps uansett.

 

Så kjører jeg en kombinasjon av utmattelsesett med ez-stang og forskjellige hammercurls han sier er bra før jeg stikker.

 

Var jo ikke ment frekt av han på noen måte og tar det egentlig som ett komplement over egen framgang at han gidder å si ifra til meg imotsetning til alle curl-brosene som er usymetriske as fuck på gymmen.

Lenke til kommentar

Gompa i meg over et kilo laksefillet rundt tolv i dag, og tenker det burde dekke dagens krav for proteininntak med grei margin. Men, så skal jeg trene boksing. Regelen tilsier jo at man skal ha proteiner etter trening, men gjelder den i dette tilfellet? Har sikkert masse laks igjen i magan som ligger og godgjør seg.

 

Denne brunchen tok kaka på dagens kaloriinntak, dessuten er jeg fortsatt ubehagelig sprekkmett. Så om jeg ikke må spise noe mer så gjør jeg det heller ikke.

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...