Skosåle Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 jelly på alle dere som revner bukser her.. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Speaking of which: Har revna 3 stk det siste halvåret Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det noen her som er villige til å være prøvekanin for min gjesteartikkel for fitnessbloggen og som har interesse rundt trening, proteiner og mekanismer for å maksimere dette mot økt muskelmasse? Det jeg vil er at en leser denne, kommer med tilbakemelding om hva man savner, hva som kunne vært utdypet fjernet og lignende. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ser det er på tide å handle inn noe ZMA igjen. Lenge siden jeg har sjekket prisene, finnes jo et drøss av nettsider, men noen som vet hvor jeg kan skaffe ZMA billigst? Ferdiglaget zma, gidder ikke lage selv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ganske billig i fra Norkost. Veldig fornøyd selv i hvert fall: http://www.norkost.no/products/zma-360kapsler-3x120kapsler X-life selger vel også ganske billig. Hva som er best/gir bestresultater aner jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det er ganske stor forskjell på verdiene i ulike produsenters ZMA, btw. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Den store slankekrigne mellom undertegnede og AnewZ pågår! Stikk gjerne innom tråden og stem! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1503479&st=0#entry20459039 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Så det når jeg tok en titt på X-life sin mot Norkost sin "versjon". Doseringen i X-life sin ZMA er jo mye kraftigere, så blir vel til at jeg prøver den neste gang. Men må nevnes at jeg har opplevd god effekt i fra Norkost. Da med 2-3 piller. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fikk klar beskjed om at jeg trener for lite biceps/bicepsen henger etter på gymmen idag... Var jo klar om at armene kanskje hengte litt etter men får da være måte... 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Helt fascinerende hvor ofte dere diskuterer ZMA i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Den store slankekrigne mellom undertegnede og AnewZ pågår! Stikk gjerne innom tråden og stem! http://www.diskusjon...0#entry20459039 Spennende. Forumet gir deg foreløpig dårlige odds, Thor, så du har noe å bevise. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Spennende. Forumet gir deg foreløpig dårlige odds, Thor, så du har noe å bevise. Looks like it Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har en kompis som har trent en god stund nå, og han har hatt ganske god fremgang. Veldig kult å se hvordan han klarte å totalt endre kosthold og treningsrutiner på litt over en uke. Vi hadde egentrening i gym, hvor han umiddelbart ble veldig hekta. Trener 3-4 ganger i uken, og spiser veldig sunt og relativt gode porsjoner. Gikk fra å ha to brødskiver med Nugatti på skolen til seks brødskiver med banan, så tunfisk og deretter cottage cheese. Har ikke trent med han på en god stund, men har sett stor fysisk fremgang. Blitt bred over skuldrene, fått stort bryst, og ganske bra armer. Rett og slett blitt bred! Men ser at lår og legger uteblir. Spurte han litt pent om hva han trente nå, og fikk: "Sluttet med knebøy og markløft for lenge siden. Går for det meste i curls nå! Du bør prøve preacher curls! Fått svære biceps av det! Går i overkropp rett og slett." 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Helt fascinerende hvor ofte dere diskuterer ZMA i denne tråden. Vi har vel kanskje snakket oss lei av kreatin og Whey/Isolat? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Går ikke an å gå lei den evige diskusjonen rundt ZMA, kreatin, melk, og proteinpulver vel? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Er det noen her som er villige til å være prøvekanin for min gjesteartikkel for fitnessbloggen og som har interesse rundt trening, proteiner og mekanismer for å maksimere dette mot økt muskelmasse? Det jeg vil er at en leser denne, kommer med tilbakemelding om hva man savner, hva som kunne vært utdypet fjernet og lignende. Du kan jo poste link/ poste artikkelen her i tråden? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Snip Føler for å utbrodere. Kommer ganske bra overens med en lubben araber på rundt 40 år som tar 150+kg i benk på en god dag på gymmen. Men idag helt ut ifra det blå fikk jeg bekjed etter jeg hadde gjort ett sett pullups om at "Du må trene mer biceps" Jeg tror spontanreaksjonen min var å se ut som ett spørsmålstegn. Han svarer "Du er brei oppe, rundt skuldrene, nakke og bra bein men biceps henger etter" Jeg tenker fuckit, var jo ferdig med pullups så kunne liksågreit ta litt iso-biceps uansett. Så kjører jeg en kombinasjon av utmattelsesett med ez-stang og forskjellige hammercurls han sier er bra før jeg stikker. Var jo ikke ment frekt av han på noen måte og tar det egentlig som ett komplement over egen framgang at han gidder å si ifra til meg imotsetning til alle curl-brosene som er usymetriske as fuck på gymmen. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Gompa i meg over et kilo laksefillet rundt tolv i dag, og tenker det burde dekke dagens krav for proteininntak med grei margin. Men, så skal jeg trene boksing. Regelen tilsier jo at man skal ha proteiner etter trening, men gjelder den i dette tilfellet? Har sikkert masse laks igjen i magan som ligger og godgjør seg. Denne brunchen tok kaka på dagens kaloriinntak, dessuten er jeg fortsatt ubehagelig sprekkmett. Så om jeg ikke må spise noe mer så gjør jeg det heller ikke. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Aminosyrene fra laksen vil frigjøre seg sakte men sikkert leeenge etter du spiste ja Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 25. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2013 Har en kompis som har trent en god stund nå, og han har hatt ganske god fremgang. Veldig kult å se hvordan han klarte å totalt endre kosthold og treningsrutiner på litt over en uke. Vi hadde egentrening i gym, hvor han umiddelbart ble veldig hekta. Trener 3-4 ganger i uken, og spiser veldig sunt og relativt gode porsjoner. Gikk fra å ha to brødskiver med Nugatti på skolen til seks brødskiver med banan, så tunfisk og deretter cottage cheese. Har ikke trent med han på en god stund, men har sett stor fysisk fremgang. Blitt bred over skuldrene, fått stort bryst, og ganske bra armer. Rett og slett blitt bred! Men ser at lår og legger uteblir. Spurte han litt pent om hva han trente nå, og fikk: "Sluttet med knebøy og markløft for lenge siden. Går for det meste i curls nå! Du bør prøve preacher curls! Fått svære biceps av det! Går i overkropp rett og slett." Mener du ikke "eks-kompis"? 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå