Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg merker ingen stor forskjell fra eller til på søvnkvaliteten når jeg tar ZMA. Jeg har av og til hatt lange og gode drømmer de nettene jeg har brukt det, men det behøver jo ikke å skyldes tilskuddet. Så for tida holder jeg en knapp på at den effekten dere andre eventuelt opplever er placebo.

 

Jeg skal uansett ta ZMA og sove nå, så jeg får se om jeg endrer mening. Selv om jeg ikke er russ i år, har jeg tatt russeknute og vært våken i godt over et døgn nå. Boksen med ZMA står her jo uansett, så selv om jeg ikke gidder å kjøpe noe mer, vil jeg bli kvitt det jeg har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

brukte et halvt minutt og så at Q er fetere og ineholder mer av alt det andre også. Da blir det Q heretter!

 

For meg er det ingen grunn til å drikke Tine. Pluss at overskuddet til Q går til diverse gode saker og ting, så hvorfor ikke?

Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men Tine skryter det ikke engang på seg...

Lenke til kommentar

For meg er det ingen grunn til å drikke Tine. Pluss at overskuddet til Q går til diverse gode saker og ting, så hvorfor ikke?

Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men Tine skryter det ikke engang på seg...

 

Q-meieriene har sentralisert mye av driften og det er også eneste grunn til at de har klart å utfordre Tine. Tine, på den andre siden, henter melk fra alle gårder. Det gjør at de som driver lokalt høyt oppe i bygdene også kan drive med melk slik det har vært gjort i generasjoner. Jeg ser på Q-meieriene på samme måte som jeg ser på Rema 1000. Tine blir mer som det lokale Samvirkelaget som har vært der i alle år og gir folk muligheten til å ikke bo i byen.

 

Jeg er enig med Kevlar. Ser jeg på politikken bak, så burde jeg aldri tatt i en kartong fra Q.

 

Edit: Nå går overskuddet til Q-meieriene inn i Kavlifondet. Kavli har jo støttet mange opp igjennom årene, noe som er vel og bra. Tine gjør jo akkurat det samme, med å tilby kjøp, henting og prosessering for de som ønsker å drive med det. Tør ikke tenke på hvordan bygdenorge blir den dagen Tine går dukken..

Endret av Ciryaher
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke Tine senket fettprosenten i helmelken sin hadde jeg nok fortsatt kjøpt melka deres. På den tiden de gjorde det skyldte de jo på at de manglet nok fett til å produsere smør. Hvordan er tilstandene der nå? Det er vel ikke like høyt konsum nå som det ikke er jul, osv. Kunne vært morsomt og sendt en mail for å høre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...