Dukien Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Har ingen erfaringer med forumbrukerne og kanskje jeg stigmatiserer, men forumbrukerne der er litt for "fitnes og protein i alt (kaffe) for meg. Holder på å skrive en artikkel for fitnessbloggen så spent på åssen brukerne der responderer på det. 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Synes de fleste loggbøkene der minner skummelt mye om den instagram sketchen på underholdningsmagasinet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Er ikke FB en del av kvinneguiden? (okay, ikke så ille da) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Tromsø får snart eget crossfitsenter So, this is how fitness dies... with thunderous applaus. Endret 22. april 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Som sagt, så har jeg ikke hengt så mye der. Men får fort den følelsen når jeg leser loggbøker der. Hvertfall enkelte. Ja, den ser jeg veldig godt. Holder meg langt unna de loggbøkene og irriterer meg litt over det endeløse støtte- og motivasjonspratet. Men det er bra innhold der også. Tromsø får snart eget crossfitsenter So, this is how fitness dies... with thunderous applaus. Tja. Crossfit-senter er jo ofte veldig bra utstyrt. Bumper plates og olympiske stenger er kos. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Crossfit-sentre er uberbra utstyrt kontra vanlige gyms. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Er alltid noen tullinger på et forum. Men ellers synes jeg det er mye bra folk på FB. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Ser jo også ut til at det er helvetes dyrt. Men utstyret ser chill ut - utenom alle klovene som løper rundt der Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Ja, men jeg gidder ikke å måtte dukke unna bare fordi de kaster gris med manualer og hopper tettfot over benkene. Å gå på crossfitsenter for å trene normalt er litt det samme som å måtte gå gjennom undertøysavdelingen på H&M bare for å komme til herreseksjonen; du vet du ikke hører hjemme der, og alle andre vet det også. 7 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Flott utstyr. Men dyrt ja. Skuffa da jeg ble sperret ute av crossfit området her på senteret mitt. Trener når de ikke bruker det. Synes jeg burde få holde på der da, men nei da :/ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Å gå på crossfitsenter for å trene normalt er litt det samme som å måtte gå gjennom undertøysavdelingen på H&M bare for å komme til herreseksjonen; du vet du ikke hører hjemme der, og alle andre vet det også. Man kan si mye rart om Fitnessbloggen, men de herlige metaforene til Patrick har de ikke. Flott utstyr. Men dyrt ja. Skuffa da jeg ble sperret ute av crossfit området her på senteret mitt. Trener når de ikke bruker det. Synes jeg burde få holde på der da, men nei da :/ Hvorfor ble du sperret ute?? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Lillesøster utfordret meg til å være med på hennes "legs & ass-pyramide" i dag. Tenkte jeg skulle ta det på strak arm, et "program" hun har fått fra en eller annen fitspiration-poster. Pyramiden viste seg å være: 20 squats 30 lunges 40 toe touches 50 second wall sit 100 jumping jacks 50 second wall sit 40 toe touches 30 lounges 20 squats Første reaksjonen min var "HUNDRE SPENSTHOPP??", og syns det var helt sykt at de tobarnsmødrene som drev med sånne programmer klarte å gjennomføre det her. Var først etter at helvetet var gjennomført med oppkasten i halsen omtrent at jeg tenkte på at noe hadde gått galt i oversettelsen... Jumping jacks er jo ikke spensthopp, det er bare noe krysshopping eller hva vi kaller det her i landet.. 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Hvorfor ble du sperret ute?? Han trente nok ikke funksjoneltTM nok. 5 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Lillesøster utfordret meg til å være med på hennes "legs & ass-pyramide" i dag. Tenkte jeg skulle ta det på strak arm, et "program" hun har fått fra en eller annen fitspiration-poster. Pyramiden viste seg å være: Seriøst: Bra gjennomført, da! 3 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Hvorfor ble du sperret ute?? Hovedgrunnen er at jeg ikke vil betale 400 kroner mer enn jeg allerede gjør. Nesten 800 totalt + On ramp til 1500. Greier meg fin med noen slitte vekter til istedenfor for den prisen. Så det er jo greit at jeg ikke får være der når jeg ikke betaler ^^ Så få folk som der er der så skjønner jeg at jo at prisen må være høy Endret 22. april 2013 av Veritas_ 2 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Finnes det noe bevis på at man MÅ bole for og oppnå det? eller er det bare noe du antar eller tror er slik? Man kan jo bli stor og sterk og smått ripped, hvis man er flink med kosthold. Man trenger ikke være nede på 2-5 % for og se bra ut heller. Er du seriøs? Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 Klarer du mer enn 2min med RKC-planke er du maskin. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. april 2013 Rapporter Del Skrevet 22. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3GxBbr-JQY0 Ser eg løftar veldig mykje med ryggen, men korleis får eg med meg beina/rumpa bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå