Broseph Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Bros; Jeg har en del beintøyinger jeg kan gjøre, men jeg har ikke peiling på hva og hvordan jeg bør tøye overkroppen. Forslag til overkroppstøyeøvelser jeg kan legge inn i rutinen min? Jeg ser ut som en S fra siden (APT og all that shit) og har litt dårlige skuldre. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Bros; Jeg har en del beintøyinger jeg kan gjøre, men jeg har ikke peiling på hva og hvordan jeg bør tøye overkroppen. Forslag til overkroppstøyeøvelser jeg kan legge inn i rutinen min? Jeg ser ut som en S fra siden (APT og all that shit) og har litt dårlige skuldre. Svarte deg i loggen din. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Meanwhile, in Sweden http://www.thelocal.se/8168/20070813/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Da har han jo en historie han kan sjekke damene med. "Hey, jeg ble arrestert for å ha ulovlig store muskler." 2 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Interessant at steroidebruk tydeligvis er straffbart i Sverige, i motsetning til her. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Meanwhile, in Sweden http://www.thelocal.se/8168/20070813/ HEY YOU, YOU'VE GOT A PERMIT FOR THOSE GUNZ? Edit: Mener jeg leste om den saken der i en svensk nettavis for en god stund siden, og det var ikke spesielt store karen det var snakk om engang. Endret 22. april 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fyren er visst en eller annen slags wannabe båddibilder Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nuff said, standard partysvenske med litt ekstra spekk og kyllingbein. 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Fyren i forrige innlegg var han som var mistenkt. Irene Andersen (nedenfor) ble også frikjent, kan skjønne at politiet har en frustrerende jobb.. Endret 22. april 2013 av Kevlar Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ser ut som John Terry på bol og i parykk. 9 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fyren i forrige innlegg var han som var mistenkt. Irene Andersen (nedenfor) ble også frikjent, kan skjønne at politiet har en frustrerende jobb.. *SNIP*! Takk for bildet, ballene mine spratt så langt oppi kroppen min at jeg er redd de aldri kommer ned igjen. 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) 178 og 107 blir feit uansett hvordan man vrir og vender på det, med mindre man er på juice. Men hvis eneste prioritet er å bli sterk gir det litt mening. Finnes det noe bevis på at man MÅ bole for og oppnå det? eller er det bare noe du antar eller tror er slik? Man kan jo bli stor og sterk og smått ripped, hvis man er flink med kosthold. Man trenger ikke være nede på 2-5 % for og se bra ut heller. Endret 22. april 2013 av joakimz Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Bare jeg som opplever fitnessbloggen(forumet), som et eneste stort sjekkested? Ikke at jeg er den som har hengt mest på fitnessbloggen, men.. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Bare jeg som opplever fitnessbloggen(forumet), som et eneste stort sjekkested? Ikke at jeg er den som har hengt mest på fitnessbloggen, men.. Hmm. Vet ikke helt om jeg er enig. Men det kan være jeg er i feil(/riktig?) del av forumet ... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Litt sånn hallelujasamfunn der alle støtter alle. Helt ok for dem som trenger det, men det er ikke noe for meg. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hmm. Vet ikke helt om jeg er enig. Men det kan være jeg er i feil(/riktig?) del av forumet ... Hvor mange FB-par har det blitt der inne nå etterhvert? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hmm. Vet ikke helt om jeg er enig. Men det kan være jeg er i feil(/riktig?) del av forumet ... Som sagt, så har jeg ikke hengt så mye der. Men får fort den følelsen når jeg leser loggbøker der. Hvertfall enkelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå