Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så knalldeffer du 2 mnd og er i superform.

Tja, har egentlig ett litt ambivalent forhold til deffing :p

 

 

Må med hånden på hjertet si at jeg aldri vil trene med mål for å se sånn ut:

 

 

001_Daniel-Cormier_6P1Y1225-e1334025257386.jpg

 

 

Har en far med noenlunde lik fysikk, dog ikke like sterk. Bare spis for mye og tren for lite.

For det første var han litt tjukkere i strikeforce, for det andre kan du jo se på nakken, armene, beina at han er en kraftig jævel, imotsetning til, din far?

Lenke til kommentar

Hva trur dere om 178 cm og 90 kg? Fant akkurat ut at Daniel Craig var rett over 81 kg med 10-11% kroppsfett under Skyfall på 178 cm. Kanskje jeg bare skal ha han som et delmål istedefor :dribble:

 

Trur det allikevel kan ta tid om jeg skal opp til 90 kg og 10% kroppsfett. Garantert et mål for fremtiden.

Lenke til kommentar

Hva trur dere om 178 cm og 90 kg? Fant akkurat ut at Daniel Craig var rett over 81 kg med 10-11% kroppsfett under Skyfall på 178 cm. Kanskje jeg bare skal ha han som et delmål istedefor :dribble:

 

Trur det allikevel kan ta tid om jeg skal opp til 90 kg og 10% kroppsfett. Garantert et mål for fremtiden.

Jeg mener du bør ha andre mål enn å se ut som kjente personer, for det er ikke et spesielt bærekraftig mål. Det er ingenting galt i å ha et forbilde, men man bør gjøre det for å få bedre selvtillit og ha et virkelig ønske om å skape en bedre versjon av seg selv.

 

Edit. Skrivefeil fra helvete.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Jeg mener du bør ha andre mål enn å se ut som kjente personer, for det er ikke et spesielt bæredyktig mål. Det er ingenting galt i å ha et forbilde, men man bør gjøre det for å få bedre selvtillit og ha et virkelig ønske om å skape en bedre versjon av seg selv.

 

Jepp. Det er bare for å ha et bilde av hvordan jeg vil se ut.

 

Og det kommer garantert til å gi meg bedre selvtillit. Altså, jeg gjør det for meg selv, med en hensikt i å se bra ut, føle meg vel og være sunn.

 

På denne tiden i fjor veide jeg 60 kg, og kan si at det ikke ga meg noe særlig selvtillit.

Lenke til kommentar

Jepp. Det er bare for å ha et bilde av hvordan jeg vil se ut.

 

Og det kommer garantert til å gi meg bedre selvtillit. Altså, jeg gjør det for meg selv, med en hensikt i å se bra ut, føle meg vel og være sunn.

 

På denne tiden i fjor veide jeg 60 kg, og kan si at det ikke ga meg noe særlig selvtillit.

Ingenting gir mer mulighet for å akseptere seg selv enn å få mer selvtillit. Kudos!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær forsiktig med hva man ønsker sier jeg, jakten på en unaturlig fettprosent kan slå ut begge veier. Da er jeg enig med andre at det er bedre å akseptere en mellomting. Men media har jo klart å gi et inntrykk av at den vannvittige lave fettprosenten er slik "the real deal" går rundt med hele året.

 

Sagt det før og sier det igjen; Aldri igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...