Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Holy smokes, fatter ikke at du klarte å spise alt det der!

 

Jeg spiser sjeldent potetgull/popcorn ol, i tillegg til lite sukker. Fant ut at det var likegreit å kaste den halvparten, som var igjen i påskeegget mitt. Prøvde å spise litt, men smakte bare satan.

Veldig glad i sunt, og kan fint spise frukt og grønnsaker til snacks på en lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du introduserte selv temaet ved å bemerke at du har fått noe reklamedrit i browseren, som du hadde sluppet om du ikke hadde brukt internet failsplorer. Ikke at jeg vil føre denne diskusjonen videre, syns bare det var pussig.

Du hadde ikke måtte bytte forstilling på din VW Passat 98 modell om du hadde kjørt BMW o.s.v...

Det der er INGENTING annet enn en personlig preferanse, å diskutere hva som er best av jevngode produkter er latterlig og man er en fanboi OM man gjør det... Just sayin... :closedeyes:

Lenke til kommentar

Hvor mye melk drikker dere på en dag?

i starting strength foreslår han å drikke en gallon, i følge google er det 3.7 Liter

det er jo ekstremt??

 

Jeg drikker mellom 0,5 og 1 liter om dagen og jeg når alltid proteinkvota mi uten problemer.

 

Har en irriterende adpopup eller hva fan det heter. Ikke virus elns, men noe jeg har klart å få dit.

Anywhey, den fikk meg til å le litt mtp hvor den poppa opp :p

 

Jeg måtte flire litt jeg også. Jeg så et skjermbilde på fjøsboka for et par dager siden med en reklameannonse som også er voldsomt morsom.

 

27123_10152715281520167_69665662_n.jpg

 

Mulig det Zarac, hvor mye kalorier og karbs vil du ha til middag ca? Jeg blir god og mett av to pitabrød med kjøttdeig, og ender vel på noe rundt 600kalorier. Funker fint for meg, i alle fall på treningsdager.

 

180kcal pr pitabrød, og 33 karbs. Pluss litt av fronten i pitabrødet går vekk. Noe karbs må man vel ha selv på deff? Eller gjør jeg det helt feil ?

 

Jeg har ingen bestemte tall i hodet. Jeg vil kun ha noe som man kan spise relativt mye av og holde seg på et lavt energinivå. Jeg har nok større apetitt enn deg, for to pitabrød er vel kun nok til at jeg merker at jeg har spist noe. Det er sikkert greit å spise for å kose seg, selv når man er på slanker'n, men det blir ikke en veldig stor og mettende middag av det. Men du skal ha takk for tipset uansett.

Lenke til kommentar

Du hadde ikke måtte bytte forstilling på din VW Passat 98 modell om du hadde kjørt BMW o.s.v...

Det der er INGENTING annet enn en personlig preferanse, å diskutere hva som er best av jevngode produkter er latterlig og man er en fanboi OM man gjør det... Just sayin... :closedeyes:

Hvorfor kjøre Passat 98 når du kan kjøre Ferrari? :D

Lenke til kommentar

Får vel fort plass til 400g kjøttdeig fordelt på 2 pitaer? Om man da også har hjemmelaga guacamole, salsa etc så snakker vi vel fort 1300+ kcal - noe som bør mette rimelig greit når man er på slankern.

 

Jeg prøver for øyeblikket å ligge på 2000 kcal/dagen. Jeg kan muligens bli mett av det måltidet du beskriver, men da er det ikke plass til mye mer mat på dagens kvote, hvis jeg ikke vil finne meg i å legge meg sulten.

Lenke til kommentar

Jeg prøver for øyeblikket å ligge på 2000 kcal/dagen. Jeg kan muligens bli mett av det måltidet du beskriver, men da er det ikke plass til mye mer mat på dagens kvote, hvis jeg ikke vil finne meg i å legge meg sulten.

 

Jeg sikter på samme kcal antall som deg, litt mer på treningsdagene. For min del fordeler jeg det på 4-500 kcal til lunsj. Mellommåltid på 2-300 når jeg kommer hjem fra jobb. Og et stort måltid til kvelds på 1000-1500 kcal. Sålenge jeg vet at jeg har et stort og godt måltid ventende på kvelden så går det fint å holde motivasjonen oppe gjennom dagen.

 

Funker for meg, men folk er jo forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...