Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Problem:

40g protein = shaker

5g bcaa = ........ vil ikke bruke shaker her, sabla styr å vaske og korken må skylles etter oppvaskmaskinen og blåses i og tørke i 3 dager.

 

Noe sted det finnes en kopp eller noe i plast med skrudel som kork som bare er to enkle deler og mindre i volum?

Noe jeg kan riste ut små mengder i?

Skulle hatt sånn 20.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problem:

40g protein = shaker

5g bcaa = ........ vil ikke bruke shaker her, sabla styr å vaske og korken må skylles etter oppvaskmaskinen og blåses i og tørke i 3 dager.

 

Noe sted det finnes en kopp eller noe i plast med skrudel som kork som bare er to enkle deler og mindre i volum?

Noe jeg kan riste ut små mengder i?

Skulle hatt sånn 20.

 

Nå vet ikke jeg svaret på det uten å ha kabinettet, men viftene er valgfri, du kan sette begge på ene siden eller bare ha en eller montere ene på utsiden av kabinettet osv.

 

Passer H80 med 1 vifte så kjøp den.

 

Unnskyld, men er du full? Det innlegget gir ikke mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah. Wow! Darwin awards?

Problem:

40g protein = shaker

5g bcaa = ........ vil ikke bruke shaker her, sabla styr å vaske og korken må skylles etter oppvaskmaskinen og blåses i og tørke i 3 dager.

Noe sted det finnes en kopp eller noe i plast med skrudel som kork som bare er to enkle deler og mindre i volum?

Noe jeg kan riste ut små mengder i?

Skulle hatt sånn 20.

Nå kjenner jeg ikke til konsistensen på BCAA-en du bruker, men når jeg skal få i meg kreatin (5g) putter jeg en måleskje i et glass og fyller på med litt vann, "svirrer det rundt" til det har blanda seg ut litt og heller det i meg. Restene får du i deg ved å kjøre samme prosedyre så mange ganger som nødvendig. Holder ofte med 2.

Lenke til kommentar

tror noe skjedde med innleggene dine her gitt...

 

Har mus med 25 knapper på. kom borti 19 av de da jeg postet så lukket nettleseren seg og pasta det hele inn her når den først var i farta. :dremel:

 

 

 

Nå kjenner jeg ikke til konsistensen på BCAA-en du bruker, men når jeg skal få i meg kreatin (5g) putter jeg en måleskje i et glass og fyller på med litt vann, "svirrer det rundt" til det har blanda seg ut litt og heller det i meg. Restene får du i deg ved å kjøre samme prosedyre så mange ganger som nødvendig. Holder ofte med 2.

 

Problemet oppstår i det jeg skal spise dette på gymmet og ha det med meg.

Dvs fylle vann der.

Endret av War
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La oss si det er to personer som har trent like lenge og trener med de samme øvelsene/programmene. Han ene veier 60 kg, mens han andre veier 100 kg. De er toeggede tvillinger og spiser stort sett den samme maten og tar de samme kosttilskuddene.

 

Hva vil være enklest av han, som veier 60 kg, skal ta 60 kg i benkpress eller at han, som veier 100 kg, skal ta 100 kg i benkpress?

Lenke til kommentar

La oss si det er to personer som har trent like lenge og trener med de samme øvelsene/programmene. Han ene veier 60 kg, mens han andre veier 100 kg. De er toeggede tvillinger og spiser stort sett den samme maten og tar de samme kosttilskuddene.

 

Hva vil være enklest av han, som veier 60 kg, skal ta 60 kg i benkpress eller at han, som veier 100 kg, skal ta 100 kg i benkpress?

 

Siden de har det samme kostholdet, men likevel vidt forskjellig kroppsvekt, så vil jeg tippe at den tyngste tvillingen har stoffskifteproblemer og ikke bruker medisiner. Derfor har han langt dårligere forutsetninger for å løfte sin egen kroppsvekt enn tvillingen sin.

Lenke til kommentar

Men vil ikke han 60 kg-fyren ha mindre muskelmasse, og dermed vil det være vanskeligere for han?

 

Jo, det vil han. Men det er alltid lettere for folk som veier lite å løfte mer i forhold til KV. Og om de har trent det samme og begge med godt kosthold så vil fyren på 60 løfte som en satan i de 3 store sett at de har følgt styrkeløftprogrammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...