bIsk0p Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Hva skjer med priten på ProZyme? Fikk jo 3kg Elite gold og 1kg m-factor til samme pris som 3kg fra TN.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 "Med det første" var en feilformulering, maksing i curls skjer nok aldri. Nei, det samme skjer ikke med manualer, men da begynner jeg jo i hammerposisjon.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Hva skjer med priten på ProZyme? Fikk jo 3kg Elite gold og 1kg m-factor til samme pris som 3kg fra TN.. Hæ? Hvor? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) TN.no MyRevolution I tillegg er det gratis frakt hos MR... Endret 19. april 2013 av bIsk0p Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) står forskjellig SS programmer overalt så hvordan se dette ut? A knebøy press markløft dips B Knebøy benkpress markløft chins ? hva er "press" altså ikke "bench press"? Endret 19. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 hva er "press" altså ikke "bench press"? Overheadpress. Altså millitærpress med stang. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 okei takk fiksa på programmet nå Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Eneste forskjellen er chins/dips? Mark, benk og bøy på samme dag kan bli litt mye dersom du er ny ... Og for andre også, for så vidt, med mindre man planlegger godt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Mark, benk og bøy 3 ganger i uka? Ikkkkjeeee bra. Vurderer en saftig oppkarbing i morgen, noen som har tips til hva som kan spises? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Vurderer en saftig oppkarbing i morgen, noen som har tips til hva som kan spises? How about all of it? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 How about all of it? Omformulering: Hvilke ting anbefaler dere!? Noen som har noen gode linker til emnet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Mark, benk og bøy 3 ganger i uka? Ikkkkjeeee bra. hva skal jeg gjøre istedet da? dro programmet rett ut av starting strength 3 boka, stod ikke dips og chins der tho vet ike hvorfor jeg skrev det Endret 19. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 A: Bøy Benk Mark B: Bøy Press Rows Så kan du ta litt dips/chins/rkc-planke/facepulls etc når du føler for det rly. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Omformulering: Hvilke ting anbefaler dere!? Noen som har noen gode linker til emnet? http://fitnessbloggen.no/oppkarbing-abc/ Litt enkel teori rundt oppkarbing hvertfall. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 ok takk hvorfor er ikkje bøy benk og mark 3 ganger i uka bra forresten? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Fordi det blir rett og slett for mye for kroppen din. Hvertfall om du skal kjøre SS sånn det er ment med progresjon fra hver eneste økt. Om en er godt trent, driver med styrkeløft etc så burde det gå fint om man er flink å variere vekt etc. Takker Rotaderp! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Hehe, hvor mye får man forbedret kondisen på en uke? Så lite at det er nesten ikke vits. Enkelte trekker fram tall som en økning på 0.5% per økt med 4x4. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Åpnet et nytt senter her med lokketilbud 199 pr mnd (helt til man melder seg ut), bare 150 meter fra leiligheten min. Meldte meg ut av mitt gamle senter i den tro at det nyåpnede ville ha alt av utstyr og fasiliteter. Vel, åpningen var i går, og der hadde de ett knebøystativ som også fungerer som benk til benkpress (ingen frittstående benkpresstativ), én olympisk stang, én ez-bar, én romaskin, fem tredemøller, fire sykler, to elipsemaskiner, og en haug med maskiner. Maskiner hvor maksvekt er 72 kg. Vektskivene med liten diameter og, ville ikke tatt markløft med de. Spurte om de hadde noen planer for å få inn et knebøyrack/power rack til, men det hadde de ikke med det første, da de mente at det de har holder i massevis foreløpig, og at man like så godt kan ta bøy og benk i smithmaskinen dersom racket er opptatt. Blir walk of shame tilbake til det gamle på mandag, takk og lov for sentre uten bindingstid. Du skulle bedt om prøvetime først. De aller fleste sentre tilbyr det, vil jeg tro. Uansett håper jeg at du fortalte dem at smithmaskin er uaktuelt og hvorfor du ellers ikke vil trene der mer, så kanskje de lærer. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Fordi det blir rett og slett for mye for kroppen din. Hvertfall om du skal kjøre SS sånn det er ment med progresjon fra hver eneste økt. Om en er godt trent, driver med styrkeløft etc så burde det gå fint om man er flink å variere vekt etc. okei er alt 3*5 eller var mark 1*5 ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2013 Rapporter Del Skrevet 19. april 2013 Mark er 1x5 ja, men med oppvarmingssett selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå