Minty123 Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Forskjell på pull-ups med bredt grep/smalt grep, og tak under/ over stolpen du drar deg opp etter? Tenker da på hvilke muskelgrupper som blir brukt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Forskjell på pull-ups med bredt grep/smalt grep, og tak under/ over stolpen du drar deg opp etter? Tenker da på hvilke muskelgrupper som blir brukt 6889458[/snapback] Enkel forklaring: Chin Up Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Ouh, takker! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Kom akkurat over ei veldig grei side. http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Kom akkurat over ei veldig grei side. http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ 6895938[/snapback] Virka som ei god side det der. Sikkert fin til å lære seg nokre nye øvelsar. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Noen som vet hva som er best av Hammercurl og Hantel curl for å bygge muskler? Pleier å ta Hammercurl, men har alltid lurt på hva som er best. Endret 20. september 2006 av DNA=) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Hammer curls har jeg hørt skal trene brachialis ganske bra, slik at man får bedre peak på muskelen, men de to øvelsene er vel strengt tatt like gode for å bygge. Pass på du ikke jukser og bruker momentum for å få opp vektene, samt strekke godt og ha mental kontakt med muskelen du trener. Da får du kjenne det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Rapporter Del Skrevet 20. september 2006 Hammer curls har jeg hørt skal trene brachialis ganske bra, slik at man får bedre peak på muskelen, men de to øvelsene er vel strengt tatt like gode for å bygge. Pass på du ikke jukser og bruker momentum for å få opp vektene, samt strekke godt og ha mental kontakt med muskelen du trener. Da får du kjenne det. 6901602[/snapback] Vel når jeg blir sykt sliten i bicepsen av Hantel curl bruker jeg momentum i blant uten å mene det, men føler at jeg har mye mer kontrol med Hammer curl kan ikke juske der akurat Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Skal springe fort og langt i morra. Hva bør jeg drikke og ta før/under løpet? Jeg har tenkt på energidrikk Powerade. Noe annet? Kom med alt mulig av lovlige ting man kan ta. Endret 24. september 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Skal springe fort og langt i morra. Hva bør jeg drikke og ta før/under løpet? Jeg har tenkt på energidrikk Powerade. Noe annet? Kom med alt mulig av lovlige ting man kan ta. 6930628[/snapback] Spis noen piller med druesukker, og drikk litt husholdningssaft. Da får du hvertfall litt energi i kroppen som kan hjelpe godt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Treige karbohydrater før og raske mot slutten. Unngå raske før og i begynnelsen av løpet. Glykogenlagrene er tømt etter rundt 1 time, de bør fylles på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Kunne du gitt meg noen gode forslag til treige karbohydrater? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2006 Rapporter Del Skrevet 24. september 2006 Grovt brød, epler, ris og pasta (ikke hurtig). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Bestillte nettopp 90+ fra ej-shop. Slang med noen kreatinpiller også. Er gevinsten stor ved å bruke f.eks. d-ribose i tillegg til kreatin? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Kunne du gitt meg noen gode forslag til treige karbohydrater? 6932810[/snapback] http://www.treningsforum.no/article/articl..._glykemiskindex Her er oversikt over mat med forskjelig kjemisk (glykemisk) indeks. Spis deg fra bunnen av listen om du vil ha mat som inneholder "trege" karbohydrater. Og til geir_er_1337. Jeg ville ikke brukt pengene på d-ribose. Kjøp heller noe annet, merket selv liten forskjell med d-ribose sammens med kreatin. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Vad tycks? Ligger vel jevnt på 75 kg nå. Men hardt å komme mer opp i vekt her i fra synes jeg. Noen tips til greie kalorier? Sliter med å spise skikkelig om dagene. Det der var forresten etter en feberperiode. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Litt vanskelig å se ut i fra bildet, men ser ut som du har en fin ramme. Hva med en double biceps front eller en annen pose? Prøv 2 spiseskjeer med oliven olje i hver shake. Spis mye pasta og ris. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Vad tycks? Ligger vel jevnt på 75 kg nå. Men hardt å komme mer opp i vekt her i fra synes jeg. Noen tips til greie kalorier? Sliter med å spise skikkelig om dagene. Det der var forresten etter en feberperiode. 6937611[/snapback] Enten litt mye flesk på magen, eller litt lite magemuskler, men ellers synes jeg du hadde fin kropp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Hvilken vinkel er anbefalt startvinkel når man sitter i maskin og presser ryggen bakover (trener korsryggen) ? Jeg har en maskin som går fra 1 - 5, og når jeg kjører på 3 tar jeg alt de har av vekter der (75 kg, not much). Lurer på om jeg må begynne dypere. Det kan jo hende at jeg gjør noe feil da, for å ta alt de har av vekter i den maskinen mens jeg såvidt benker 40kg er kanskje ikke helt normalt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hvilken vinkel er anbefalt startvinkel når man sitter i maskin og presser ryggen bakover (trener korsryggen) ? Jeg har en maskin som går fra 1 - 5, og når jeg kjører på 3 tar jeg alt de har av vekter der (75 kg, not much). Lurer på om jeg må begynne dypere. Det kan jo hende at jeg gjør noe feil da, for å ta alt de har av vekter i den maskinen mens jeg såvidt benker 40kg er kanskje ikke helt normalt 6946082[/snapback] Ville ikke anbefalt deg å trene nedre del for hardt uten at du vet at du gjør det 98% riktig, utrolig lett å få komplikasjoner med ryggen. Ville snakket med en eller flere av instruktørene på ditt eventuelle treningssenter, eller tatt kontakt med en spesialist på området. Endret 26. september 2006 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå