Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å bestille en slik "chin up bar":

http://gymgrossisten...n-up-bar-silver

For å ha hengende i dørkarmen hjemme (da det ikke er tilgang på treningssenter der). Noen som har kjøpt/brukt en slik og vet noe om kvaliteten?

Kjøp heller denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/titan-doorgym

Har slik selv, mye tryggere å ha i en dørkarm enn den pinnen du linker til.

Lenke til kommentar

Koster nå 60K på SATS og der lærer man 0.

Det er nå ikke diplomen i seg selv, men det man lærer som er verdt det.

Om man trener 200 ganger i året og i 60 år så er det 12000 treninger hvor man gjør små endringer for å holde seg skadefri osv.

Nå har jeg skadet en skulder og trent tungt uten å bry meg som har kostet med like mye penger i fysiorerapi.

For å ikke snakke om hvordan det har påvirket treningene i lang tid.

Når begynte SATS med egen PT-sertifisering? De har alltid hatt avtale med idrettshøgskolen tidligere hvertfall, og der koster det rundt 40000, med en prosentrabatt hvis du jobber i sutts..

Lenke til kommentar

Noen som går på Evo? Er vel et veldig nytt senter over hele Norge, har hørt mye forskjellig om det. Er det noe bra?

Nja, det er helt ok. Utenom musikken da, den er helt jævlig. De har ikke Eleiko-skiver eller lignende heller, som trekker ned litt. Inneholder ikke div. "spesialstenger" og utstyr - men om du ikke er så kresen på sånt har det alt en trenger.

Lenke til kommentar

Nja, det er helt ok. Utenom musikken da, den er helt jævlig. De har ikke Eleiko-skiver eller lignende heller, som trekker ned litt. Inneholder ikke div. "spesialstenger" og utstyr - men om du ikke er så kresen på sånt har det alt en trenger.

Musikken er jævlig der jeg går nå så tror ikke det blir noe problem, har fortsatt binningstid på 6mnd som er noe dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...