Primer4 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Hehe, har sett flere av de der, men har en følelse av at de ikke var festet helt rett. Min erfaring er at om man fester den stramt nok til at man kan henge seg i den så får man ikke døra igjen, så best og feste en plass hvor det altid er åpent/ikke er noe dør. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Det fungerer greit om du har ein plass med solide nok veggar rundt og den blir festa godt nok. Har prøvd ei som ikkje var det og det er ikkje direkte behagelig å lande med ryggen først på ein dørstoppar. Har også pressa dørkarmen laus frå veggen, men vi fikk pressa det tilbake. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Tenkte å bestille en slik "chin up bar": http://gymgrossisten...n-up-bar-silver For å ha hengende i dørkarmen hjemme (da det ikke er tilgang på treningssenter der). Noen som har kjøpt/brukt en slik og vet noe om kvaliteten? Kjøp heller denne: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/titan-doorgym Har slik selv, mye tryggere å ha i en dørkarm enn den pinnen du linker til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 får man kjøpt starting strength 3 boka i Norge? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Hehe, har sett flere av de der, men har en følelse av at de ikke var festet helt rett. Jeg klarer forøvrig 10-12 chin-ups (ikke flere sett). Er det bra eller dårlig ? Ikke ifølge Berkhan eller Rippetoe Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Koster nå 60K på SATS og der lærer man 0. Det er nå ikke diplomen i seg selv, men det man lærer som er verdt det. Om man trener 200 ganger i året og i 60 år så er det 12000 treninger hvor man gjør små endringer for å holde seg skadefri osv. Nå har jeg skadet en skulder og trent tungt uten å bry meg som har kostet med like mye penger i fysiorerapi. For å ikke snakke om hvordan det har påvirket treningene i lang tid. Når begynte SATS med egen PT-sertifisering? De har alltid hatt avtale med idrettshøgskolen tidligere hvertfall, og der koster det rundt 40000, med en prosentrabatt hvis du jobber i sutts.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 får man kjøpt starting strength 3 boka i Norge? Det er verken moms eller toll på bøker, så hvorfor ikke bare kjøpe på nett? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Så bare plakat med 60.000kr på "tilbud".for en åt siden. Ikke trent på sats siden 2001 (y) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Det er verken moms eller toll på bøker, så hvorfor ikke bare kjøpe på nett? frakt tid men fant ut at jeg kan kjøpe den til kindle fra amazon, billigere også har ikke kindle ennå, men bruker programmet kindle til windows Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) får man kjøpt starting strength 3 boka i Norge? http://www.ebay.com/...=item4853e6bb86 Edit: jeg er treig. Endret 17. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 DEM AAARRRMSSS Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Ikke ifølge Berkhan eller Rippetoe Må ærlig si at jeg måtte google begge to. Likevel fornøyd Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Nå er jeg lei av å se Justin Bieber i denne tråden. Kan vi ikke legge inn et forbud mot alt som hører 13-årige jenter til? Endret 17. april 2013 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Nå er jeg lei av å se Justin Bieber i denne tråden. Kan vi ikke legge inn et forbud mot alt som hører 13-årige jenter til? Snart. DEM AAARRRMSSS *bieberbilder* Se han strammer, da! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Snart. Se han strammer, da! NEI HAN STRAMMER IKKE, han er bare svææær Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Nå er jeg lei av å se Justin Bieber i denne tråden. Kan vi ikke legge inn et forbud mot alt som hører 13-årige jenter til? Så ingen flere oppdateringer på treningen din, altså? Sorry, vet at du benker meg lett, men jeg bare måtte! 9 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Så ingen flere oppdateringer på treningen din, altså? Sorry, vet at du benker meg lett, men jeg bare måtte! Ohh.. You went there... 4 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Noen som går på Evo? Er vel et veldig nytt senter over hele Norge, har hørt mye forskjellig om det. Er det noe bra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Noen som går på Evo? Er vel et veldig nytt senter over hele Norge, har hørt mye forskjellig om det. Er det noe bra? Nja, det er helt ok. Utenom musikken da, den er helt jævlig. De har ikke Eleiko-skiver eller lignende heller, som trekker ned litt. Inneholder ikke div. "spesialstenger" og utstyr - men om du ikke er så kresen på sånt har det alt en trenger. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 18. april 2013 Rapporter Del Skrevet 18. april 2013 Nja, det er helt ok. Utenom musikken da, den er helt jævlig. De har ikke Eleiko-skiver eller lignende heller, som trekker ned litt. Inneholder ikke div. "spesialstenger" og utstyr - men om du ikke er så kresen på sånt har det alt en trenger. Musikken er jævlig der jeg går nå så tror ikke det blir noe problem, har fortsatt binningstid på 6mnd som er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå