Dufen Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har drukket h8orade i dag og, og må poste et shitpic av drittungen... "Gym memes" på FB kødda med at han var blitt swole... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Svært så misunnelig du skulle være på den karen da. 6 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Noen som har testet lavkarbobrød? Var såpass godt at jeg like gjerne spiste et halvt brød. 25 g proteiner per 100 g. 1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Derfor bruker du et program satt opp av en PT (ut fra programmet tipper jeg vi snakker om en "PT" med intern elixia-kursing eller lignende, det så veldig standard ut) i stedet for de anerkjente programmene som er nevnt over? For ærlig talt, det programmet så ikke mye "skreddersydd ut", mer sånn "få en gratis PT-time når du melder deg inn"-greie. veldig mye isolasjon... Nå vet jeg ikke om jeg kan ta det opp her, men hvorfor ansetter treningssenterene folk som ikke har så mye peiling på trening til å skreddersy planer? Man kan jo faktisk få greit med skader om man trener ordentlig feil, og når jeg skulle begynne å trene etter en hjerteoperasjon, så fikk jeg jo "skreddersydd" en plan som var absolutt motsatt av det jeg burde gjøre mtp den operasjonen. (Jeg tok bare den bare i mot for å se om det var riktig som jeg hadde tenkt selv, og jeg hadde på forhånd forklart flere ganger at jeg skal ha øvelser som ikke belaster alt for mye, og heller flere reps og lite kg enn omvendt. Hva fikk jeg?) Det er kanskje litt drastisk å sette det på spissen som dette, men for dem som ikke kan så mye om trening selv, så kan det jo bli farlig å jobbe med en plan som en kar som har tatt X(XX?) timer med kurs fra senteret sitt har satt sammen? Eller tar jeg feil? EDIT: Står tilogmed i reglene på det senteret jeg var på at "• Hver og en skal følge instruktørens anvisninger for treningen.". Endret 17. april 2013 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Nå vet jeg ikke om jeg kan ta det opp her, men hvorfor ansetter treningssenterene folk som ikke har så mye peiling på trening til å skreddersy planer? Man kan jo faktisk få greit med skader om man trener ordentlig feil, og når jeg skulle begynne å trene etter en hjerteoperasjon, så fikk jeg jo "skreddersydd" en plan som var absolutt motsatt av det jeg burde gjøre mtp den operasjonen. (Jeg tok bare den bare i mot for å se om det var riktig som jeg hadde tenkt selv, og jeg hadde på forhånd forklart flere ganger at jeg skal ha øvelser som ikke belaster alt for mye, og heller flere reps og lite kg enn omvendt. Hva fikk jeg?) Det er kanskje litt drastisk å sette det på spissen som dette, men for dem som ikke kan så mye om trening selv, så kan det jo bli farlig å jobbe med en plan som en kar som har tatt X(XX?) timer med kurs fra senteret sitt har satt sammen? Eller tar jeg feil? EDIT: Står tilogmed i reglene på det senteret jeg var på at "• Hver og en skal følge instruktørens anvisninger for treningen.". PT-hate er absolutt innenfor trådens formål og vedtekter. Hvilket senter var dette? 5 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Det er ikke mange som tar mange års utdanning og har erfaring, og er kjempe glad i det de driver med. De fleste synes det bare er tøft og være PT.. så de fleste tar bare et lite kurs i Bali.. og så vips er man "PT" De fleste PT'er er et mareritt. Endret 17. april 2013 av joakimz Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) PT-hate er absolutt innenfor trådens formål og vedtekter. Hvilket senter var dette? Dette var et Actic-senter. EDIT: Jeg skal dog si at den kostholdsplanen jeg fikk skreddersydd (for å se hvordan jeg lå ann dèr og) var ikke akuratt så gæren da, så den skal jeg faktisk la gå! Endret 17. april 2013 av Kimelimm Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Som jeg sa en gang, så er personlig trener en ubeskyttet tittel, akkurat som ingeniør og økonom. Og akkurat som at det finnes titler som sivilingeniør og siviløkonom, så bør det finnes en tittel som "sivilpersonlig trener" eller "personlig siviltrener". 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Om jeg ikke tar feil så er vel de titlene der på vei bort nå Zarac? Men jeg er helt enig, det burde komme noen form for sertifisering. Altfor dårlig nivå på PT'er rundt om. Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Ett spørsmål: Tenker og prøve denne! http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-whey-227-kg Men lurer på.. Hva er Nitroserum? " Inneholder Nitroserum® (anabolist myseprotein)" er ikke helt inne på "næringsinnhold og hva div er" Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har drukket h8orade i dag og, og må poste et shitpic av drittungen... "Gym memes" på FB kødda med at han var blitt swole... Hadde vært litt swole om han var 2 meter høy, men med 61kg fordelt på 170 blir det litt stusslig. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 61kg fordelt på 2 meter = MYE mer swole. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Etter å ha hørt så mange historier om PT er det nesten så jeg skulle tro jeg kunne gjort det bedre enn de fleste selv uten å ha tatt dette kurset. Nåvel. Får holde meg til vektløftinga. Blir vel trenerkurs etterhvert. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Om jeg ikke tar feil så er vel de titlene der på vei bort nå Zarac? Det håper jeg ikke. Skolen jeg studerer på har i hvert fall lovt meg og medstudentene mine tittelen siviløkonom (forutsatt at man fullfører masteren). Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 61kg fordelt på 2 meter = MYE mer swole. Mente jo selvfølgelig at om han så ut som på bildet men var 2 meter høy hadde han vært ganske bøs, men når han er bådde skinny og ubermanlet samtidig blir han litt stusslig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Har hørt at lave folk gainer kjappere enn høye - true or false? Altså, det tar "lengre" tid for høyere personer å "fylles ut". 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Mente jo selvfølgelig at om han så ut som på bildet men var 2 meter høy hadde han vært ganske bøs, men når han er bådde skinny og ubermanlet samtidig blir han litt stusslig. Jeg bare tuller med deg ;) :) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Har hørt at lave folk gainer kjappere enn høye - true or false? Altså, det tar "lengre" tid for høyere personer å "fylles ut". Oss manlets får jo mye kjappere den der firkantige pitbull-looken mens tilsvarende sterke høye folk ser bare atletiske ut. Edit: Her feks. Babo og Zyzz, identisk muskelmasse men Babo har mye mindre ramme å bygge på så han ender opp med å muligens se litt mer muskuløs ut. Endret 17. april 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Uten å starte en shitstorm her, kan noen forklare meg hvorfor Zyzz blir så hatet eller "trollet" om? Kan noen forklare dette uten å bare trolle og kødde, for det er det som har skjedd når jeg har spurt før, hehe. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 17. april 2013 Rapporter Del Skrevet 17. april 2013 Har vel mer inntrykk av at han blir forgudet enn hatet og trollet om? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå