Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, har gjort det jeg også, men den blir liggende hjemme. Har for lite disiplin på slikt.

Hvordan merker du det?

Uten vann merker jeg iallfall at jeg ikke klarer konsentrere meg, får vondt i hodet, blir trøtt osv...

Merker det på mitt generelle velvære. Blir ikke like fort sliten, bedre humør, bedre fordøyelse og følelsen av å være litt mer pigg.

Lenke til kommentar

Er nok fort oppe på 3-4l rent vann på treningsdager for tiden, noe mindre andre dager. Er digg å drikke mye vann, eneste negative er at man må oftere pisse :p

Ca samme nivå her. Drikker kun av halvlitersglass og det blir fort til at jeg sluker ned et glass og fyller på et til når jeg sitter og jobber flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar

Dere som bruker PWOs... Tenkt på det han sier i videoen? Jeg antar ikke det er rett men man bør vel undesøke hva man putter i seg før man sier det har effekt?

Jeg VET IKKE hva som er den "satte" doseringen for at beta-alanin er, men videoen fikk meg til å få lyst til å sjekke det ut.

Anavite blir ikke kjøpt uansett :p

 

 

Lenke til kommentar

*snip* Problemet mitt er bare at jeg kun har tilgang på treningssenter i ca. 2 måneder før det blir 2 måneder uten tilgang på*snip*

Fikk en sms fra Actic...

Det er gøy å trene sammen!

Verv en venn og de får samme pris som deg og fri innmelding!

Du får 1 gratis mnd for hver venn du verver!

Velkommen 16-30 April!

 

Tullingene har ikke tatt i betraktning at jeg signa opp der før krigen og betaler bare 230 kr pr måned inkludert fri tilgang til svømmehall... :lol:

 

Så Patrick, jeg kan hjelpe deg å bli SWOLE, om du hjelper meg av med dårlig kondis :mrgreen:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er det noe negativt og spise 3-4 cheeseburgere typ en halvtime etter trening hvis man ikke har noe annet valg ? Regner med at det er bedre enn ikke noe mat :p

 

Tenker da at jeg tar en shake og en banan rett etter trening, også går til mcdonalds og kjøper mat fordi det er enklest den ene dagen.

Endret av Looke
Lenke til kommentar

Fikk en sms fra Actic...

 

 

Tullingene har ikke tatt i betraktning at jeg signa opp der før krigen og betaler bare 230 kr pr måned inkludert fri tilgang til svømmehall... :lol:

 

Så Patrick, jeg kan hjelpe deg å bli SWOLE, om du hjelper meg av med dårlig kondis :mrgreen:

 

Det betyr at jeg må forbi et senter for å komme til Actic :p Elverhøy er mye nærmere så kan hende jeg satser der til høsten.

 

Men, I scratch your back, you scratch mine..

Lenke til kommentar

Det betyr at jeg må forbi et senter for å komme til Actic :p Elverhøy er mye nærmere så kan hende jeg satser der til høsten.

 

Men, I scratch your back, you scratch mine..

Det var ment som en win-win, men IKKE på Actic om vi hadde gjort en deal. Spør Coa, han spyr vel om man spør ham om Actic i Tromsø :mrgreen:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...