Corey Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Wuss-mode engaged. Slutt å undervurder deg selv! Du kommer garantert til å ha massive gains når du setter igang! Du er vant med å pushe kroppen og der har du en fordel Jeg ville fulgt programmet i 3-4 mnd, for deretter bytte til et hypertrofi-program, eller noe lignende. Husk bare å spis nok! Ellers, legg inn øvelser hvis du føler du har mer krefter igjen på slutten av økten, som feks. chins, pull ups, skråbenk, pushups, dips, beinpress, frontbøy osv osv. Planlegg dette isåfall på forhånd så du ikke tar noe jalla-greier så han ene boleren i hjørnet gjør Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Da blir jeg nok å starte med Starting Strenght og kjøre det i 2-3 måneder før jeg eventuellt legger inn noe mer for rygg eller lignende. Er det nødvendig av meg å gjøre det nå eller blir det bare ungdommelig overmot? Man/fre: 3x5 Knebøy 3x5 Benkpress 1x5 Markløft Ons: 3x5 Knebøy 3x5 Skulderpress 3x5 Pendlayroing Får begynne en stund med kun stang til teknikken sitter. Føler meg nærmest litt "redd" da dette er nytt for meg Tenker litt på teknikken i knebøy og pendlayroing. Wuss-mode engaged. Husk å ta før-bilder, før-kroppsmål og før-vekt osv, da! Da blir det veldig artig å se tilbake om et år fra nå! Endret 16. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 ^Man bør helst ha tilgang til 1,25kgs vekter, ja. så legge på 2,5 kg hver trening og 5kg på markløften? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 så legge på 2,5 kg hver trening og 5kg på markløften? Jepp, det gjorde jeg i 12 uker. Du kan jo se min utvikling i loggen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 kool beans. håper de har sånne 1.25 vekter der da men har du på vekter under chins og dips? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Jeg har alltid ekstra vekt mellom bena under chins og dips. Men det er ikke fordi jeg har et valg. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Slutt å undervurder deg selv! Du kommer garantert til å ha massive gains når du setter igang! Du er vant med å pushe kroppen og der har du en fordel Jeg ville fulgt programmet i 3-4 mnd, for deretter bytte til et hypertrofi-program, eller noe lignende. Husk bare å spis nok! Ellers, legg inn øvelser hvis du føler du har mer krefter igjen på slutten av økten, som feks. chins, pull ups, skråbenk, pushups, dips, beinpress, frontbøy osv osv. Planlegg dette isåfall på forhånd så du ikke tar noe jalla-greier så han ene boleren i hjørnet gjør Ja, skal se litt på det når jeg er kommet igang. Problemet mitt er bare at jeg kun har tilgang på treningssenter i ca. 2 måneder før det blir 2 måneder uten tilgang på andre vekter enn 20kg-manualer. Hadde jeg begynt i morgen kunne jeg brukt disse to månedene godt og bedrevet litt "damage controll" i de to sommermånedene. Eventuelt ta en "Rocky" og ta benk og bøy med vedsekker Har "tørrtrent" litt uten noe med knebøyteknikken etter videorr med Rippetoe. Merker jeg spenner knærne littegranne inn. Husk å ta før-bilder, før-kroppsmål og før-vekt osv, da! Da blir det veldig artig å se tilbake om et år fra nå! Selvfølgelig, bilder blir nok den største motivasjonen Gjett vekten min og du får en kjeks. Endret 16. april 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Da blir jeg nok å starte med Starting Strenght og kjøre det i 2-3 måneder før jeg eventuellt legger inn noe mer for rygg eller lignende. Er det nødvendig av meg å gjøre det nå eller blir det bare ungdommelig overmot? Man/fre: 3x5 Knebøy 3x5 Benkpress 1x5 Markløft Ons: 3x5 Knebøy 3x5 Skulderpress 3x5 Pendlayroing Får begynne en stund med kun stang til teknikken sitter. Føler meg nærmest litt "redd" da dette er nytt for meg Tenker litt på teknikken i knebøy og pendlayroing. Wuss-mode engaged. SS/SL er kjempebra. Det holder i massevis og du kan sikkert holde på med det i mange måneder. Lurt å starte med stanga og lære teknikk som du sier, men det er viktig å også gønne på når du kan. Jeg dvelte lenge og turte ikke å legge på vekt og angrer. Skjønte ingenting, men da jeg pushet meg til å legge på mer vekt gikk det plutselig opp, gitt. Etter hvert kan du jo også legge til støtteøvelser i høyere rep-range, som de øvelsene corey nevner. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 (endret) kool beans. kool beans. kool beans. kool beans. kool beans. Sett Hot Rod i det siste, eller? Endret 16. april 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 nei er et sånt uttrykk jeg begynte å bruke ironisk men nå har det blitt en del av meg. har sett hot rod faktisk, men det er lenge siden Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Hvor mye svakere blir jeg av to uker på småbøs antibiotika? 20-30%? hvor fort kan jeg få dette tilbake?? Ikke stress med det. Et par uker gjør deg ikke automatisk svak med en gang selv om det er lett å tenke i den retningen. Bli frisk og kjør på igjen når du er ferdig med antibiotika. 20-30% var da veldig høyt. Jeg trente nesten ikke benk på 8 mnd og mistet et sted mellom 3-5% av styrken. Da kommer du til å overleve et par uker med antibiotika. Er ikke mark og chins bra for datarygg? Kan ikke se for meg at man skal være på studio to timer pr gang for å fikse det Så lenge øvelsene ikke utføres med datarygg, så er det bare bra, ja. Chins er helt suverent, i tillegg til at det er grei trening for mage også. Godt under paralell. Har ikke prøvd med vektløfterskoene ennå, gleder meg! De er ganske kos. Visste selvfølgelig at Joakimz kjører skikkelig bøy. Har bare fått inntrykket av at mange kjøper seg vektløftingsko bare fordi det er hype. Egentlig ikke noe man trenger med mindre man kjører mye bøy a2g. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Skyldig som faen når det gjelder leggerutiner ... 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Skyldig som faen når det gjelder leggerutiner ... Det er vel mer normalt å legge seg til "riktige" tider når man blir litt eldre. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Det er vel mer normalt å legge seg til "riktige" tider når man blir litt eldre. Regner med at det ordner seg når jeg kommer ut i jobb. Denne studenthverdagen dreper alle forsøk på rutiner. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 hva mener dere med å miste ganiz? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Har sansen for han der. Han har en del gode poenger. Jeg er også skyldig i leggerutiner, legger meg ofte for sent og til forskjellige tider hver dag. Drikker sannsynligvis ikke nok vann heller, det går skremmende lite vann inn i meg i løpet av en dag. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kjøpte meg en drikkeflaske. Gjør det enklere å ha vann tilgjengelig. Man merker det faktisk på kroppen når man øker vanninntaket med en liter og to per dag. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 Kjøpte meg en drikkeflaske. Gjør det enklere å ha vann tilgjengelig. Man merker det faktisk på kroppen når man øker vanninntaket med en liter og to per dag. Ja, har gjort det jeg også, men den blir liggende hjemme. Har for lite disiplin på slikt. Hvordan merker du det? Uten vann merker jeg iallfall at jeg ikke klarer konsentrere meg, får vondt i hodet, blir trøtt osv... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. april 2013 Rapporter Del Skrevet 16. april 2013 sover med en vannflaske med 0.5liter på nattbordet og heller i meg den om morgenen. Mye lettere å våkne opp da også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå